XXL Nutrition

Facebook WTF

Ik zie het patroon weldegelijk EricR. Wel een andere, maar ik zie ze.

Facebook wordt even door de modder getrokken door mensen die het niet eens kennen. :duh:
Alsof dit forum vol staat met zinnige discussies, alsjeblieft zeg. Dit is er dan toevallig één, maar het overgrote deel gaat werkelijk nergens over.
Het overgrote deel van de discussies gaat wel degelijk ergens over. De off-topic topics zijn hier nog steeds in de minderheid, en ook niet alle off-topic topics gaan nergens over. M.a.w. deze uitspraak klopt niet.

En kijk dan eens naar al die logboeken, dat is ook zoiets als een social network.
Persoonlijk vindt ik Facebook de beste social network site. Het is niet zo kinderachtig als dat hyves, of overdone als Twitter. Je kunt gewoon met je eigen vrienden (in mijn geval mensen waar ik persoonlijk goed bevriend mee ben) foto's delen, en berichten sturen. Ook heb ik buitenlandse vrienden waarmee ik via Facebook goed contact hebt.
Van de sociaalnetwerksites is Facebook idd de beste. Maar alleen maar omdat de site in heel de wereld bekend is. Facebook is nuttig omdat het internationaal is, niet omdat het een sociaalnetwerksite is.

Als de vraag is of een social network site goed voor je is moet je eens bij jezelf afvragen of gamen, en DBB'en zoveel beter is. Ik weet zeker van niet.
Ik denk inderdaad dat op fora meer te leren valt dan op sociaalnetwerksites. En gamen en Facebook vind ik appelen en peren vergelijken. Zoals ik zei is Facebook een interessant communicatiemiddel, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het nodig had.

De oprichter zou natuurlijk heel graag hebben dat zijn site onmisbaar wordt, daarom had hij ook kritiek op e-mailen laatst, hij zou liever zien dat iedereen afhankelijk wordt van Facebook voor dergelijke communicatie. Persoonlijk heb ik niet zo'n behoefte om afhankelijk te worden van één website voor mijn persoonlijke communicatie.

Het overgrote deel van de discussies gaat wel degelijk ergens over. De off-topic topics zijn hier nog steeds in de minderheid, en ook niet alle off-topic topics gaan nergens over. M.a.w. deze uitspraak klopt niet.

Dat bedoelde ik ook niet te letterlijk. Maar zeg nou zelf T, wordt jij soms niet moe van de domme threads die geopend worden? Ik neem aan dat ze je niet ontgaan. :)
Op Facebook heb je ook wel zinnige discussies, maar die worden ''over het hoofd gezien'' door de ''haters.''

Ik denk inderdaad dat op fora meer te leren valt dan op sociaalnetwerksites. En gamen en Facebook vind ik appelen en peren vergelijken. Zoals ik zei is Facebook een interessant communicatiemiddel, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het nodig had.

Een social network site is natuurlijk ook niet ontworpen om ervan te leren. Wat betreft het appels en peren vergeleiken is dat hetzelfde verhaal met een BB forum en Facebook. De een is een informatie forum, de andere een social network site. Een groot verschil.

Maar indd T, verder ben ik het helemaal met je eens. Je moet zeker niet afhankelijk willen worden van zo'n site, en het moet je leven niet gaan beheersen. Sommige mensen slaan daar in door, maar niet alle Facebook gebruikers zoals door sommige in deze discussie verkondigd werd.

Ik zal je er wel op wijzen als het nog een keer voorkomt. Mss brandt het licht bij u wel eens. En als dat niet zo is, dan heb ik het fout en heb je me verbert waarvoor dank. En als het wel zo is, dan heb ik je een inzicht gegeven die gezond is voor je hart. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Je ziet het idealisme er inderdaad vanaf maar als je dieper kijkt zie je iets van een Ingrid (die van Henk).

En jouw gezicht Eric, ziet die er een beetje ontwikkeld uit? Heb jij zo'n blik in je ogen waarin je direct kan herkennen dat je weet waar je over praat?

En jouw gezicht Eric, ziet die er een beetje ontwikkeld uit? Heb jij zo'n blik in je ogen waarin je direct kan herkennen dat je weet waar je over praat?

Wordt wel vaak aangesproken als iemand iets te vragen heeft, ook op straat. Meest vreemde geval was een Amerikaanse die in de New Yorkse metro mij de weg ging vragen en ik het nog voor elkaar kreeg ook om haar naar de juiste metro te sturen en het juiste station plus de bovengrondse richting. Uit het hoofd, zonder kaart. Tot zover de anekdotes maar weer.

Mijn broer noemt mij Mr Data, maar ik hoop toch niet dat ik er uitzie als een robot uit Star Trek :D

Van de sociaalnetwerksites is Facebook idd de beste. Maar alleen maar omdat de site in heel de wereld bekend is. Facebook is nuttig omdat het internationaal is, niet omdat het een sociaalnetwerksite is.

De oprichter zou natuurlijk heel graag hebben dat zijn site onmisbaar wordt, daarom had hij ook kritiek op e-mailen laatst, hij zou liever zien dat iedereen afhankelijk wordt van Facebook voor dergelijke communicatie. Persoonlijk heb ik niet zo'n behoefte om afhankelijk te worden van één website voor mijn persoonlijke communicatie.

+1 niets meer aan toe te voegen!!!

Wordt wel vaak aangesproken als iemand iets te vragen heeft, ook op straat. Meest vreemde geval was een Amerikaanse die in de New Yorkse metro mij de weg ging vragen en ik het nog voor elkaar kreeg ook om haar naar de juiste metro te sturen en het juiste station plus de bovengrondse richting. Uit het hoofd, zonder kaart. Tot zover de anekdotes maar weer.

Mijn broer noemt mij Mr Data, maar ik hoop toch niet dat ik er uitzie als een robot uit Star Trek :D
Beetje als Stephen Hawking niet toch?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven