Monkilot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het overgrote deel van de discussies gaat wel degelijk ergens over. De off-topic topics zijn hier nog steeds in de minderheid, en ook niet alle off-topic topics gaan nergens over. M.a.w. deze uitspraak klopt niet.Facebook wordt even door de modder getrokken door mensen die het niet eens kennen.
Alsof dit forum vol staat met zinnige discussies, alsjeblieft zeg. Dit is er dan toevallig één, maar het overgrote deel gaat werkelijk nergens over.
Van de sociaalnetwerksites is Facebook idd de beste. Maar alleen maar omdat de site in heel de wereld bekend is. Facebook is nuttig omdat het internationaal is, niet omdat het een sociaalnetwerksite is.En kijk dan eens naar al die logboeken, dat is ook zoiets als een social network.
Persoonlijk vindt ik Facebook de beste social network site. Het is niet zo kinderachtig als dat hyves, of overdone als Twitter. Je kunt gewoon met je eigen vrienden (in mijn geval mensen waar ik persoonlijk goed bevriend mee ben) foto's delen, en berichten sturen. Ook heb ik buitenlandse vrienden waarmee ik via Facebook goed contact hebt.
Ik denk inderdaad dat op fora meer te leren valt dan op sociaalnetwerksites. En gamen en Facebook vind ik appelen en peren vergelijken. Zoals ik zei is Facebook een interessant communicatiemiddel, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het nodig had.Als de vraag is of een social network site goed voor je is moet je eens bij jezelf afvragen of gamen, en DBB'en zoveel beter is. Ik weet zeker van niet.
Ik zie het patroon weldegelijk EricR. Wel een andere, maar ik zie ze.
Misschien kan ik nog wat meewerken aan die selffullfilling prophecy.Het overgrote deel van de discussies gaat wel degelijk ergens over. De off-topic topics zijn hier nog steeds in de minderheid, en ook niet alle off-topic topics gaan nergens over. M.a.w. deze uitspraak klopt niet.

Ik denk inderdaad dat op fora meer te leren valt dan op sociaalnetwerksites. En gamen en Facebook vind ik appelen en peren vergelijken. Zoals ik zei is Facebook een interessant communicatiemiddel, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het nodig had.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je ziet het idealisme er inderdaad vanaf maar als je dieper kijkt zie je iets van een Ingrid (die van Henk).
Hoe weet jij datWat stuur jij in je SMS'jes "Russian Bear" ?
"Iris, ik ben nog steeds je b*ch hoor, wil je op mijn gezicht komen zitten. Ik hou wel van een pondje meer".
Dat werk?

En jouw gezicht Eric, ziet die er een beetje ontwikkeld uit? Heb jij zo'n blik in je ogen waarin je direct kan herkennen dat je weet waar je over praat?

Het overgrote deel van de discussies gaat wel degelijk ergens over. De off-topic topics zijn hier nog steeds in de minderheid, en ook niet alle off-topic topics gaan nergens over. M.a.w. deze uitspraak klopt niet.
Van de sociaalnetwerksites is Facebook idd de beste. Maar alleen maar omdat de site in heel de wereld bekend is. Facebook is nuttig omdat het internationaal is, niet omdat het een sociaalnetwerksite is.
Ik denk inderdaad dat op fora meer te leren valt dan op sociaalnetwerksites. En gamen en Facebook vind ik appelen en peren vergelijken. Zoals ik zei is Facebook een interessant communicatiemiddel, maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik het nodig had.
De oprichter zou natuurlijk heel graag hebben dat zijn site onmisbaar wordt, daarom had hij ook kritiek op e-mailen laatst, hij zou liever zien dat iedereen afhankelijk wordt van Facebook voor dergelijke communicatie. Persoonlijk heb ik niet zo'n behoefte om afhankelijk te worden van één website voor mijn persoonlijke communicatie.
Beetje als Stephen Hawking niet toch?Wordt wel vaak aangesproken als iemand iets te vragen heeft, ook op straat. Meest vreemde geval was een Amerikaanse die in de New Yorkse metro mij de weg ging vragen en ik het nog voor elkaar kreeg ook om haar naar de juiste metro te sturen en het juiste station plus de bovengrondse richting. Uit het hoofd, zonder kaart. Tot zover de anekdotes maar weer.
Mijn broer noemt mij Mr Data, maar ik hoop toch niet dat ik er uitzie als een robot uit Star Trek![]()