MuscleMeat

Facebook WTF

Wat stuur jij in je SMS'jes "Russian Bear" ?

"Ma, mag ik een uurtje langer bij Jantje blijven?"

"Iris, ik ben nog steeds je b*ch hoor, wil je op mijn gezicht komen zitten. Ik hou wel van een pondje meer".

Dat werk?

EricR gaat wel in great lengths om aan te tonen dat iets hem niet boeit. Zie je het 'probleem' zelf, EricR ?

EricR gaat wel in great lengths om aan te tonen dat iets hem niet boeit. Zie je het 'probleem' zelf, EricR ?

Het is een discussieforum Cyan. Als Claus wil trollen wil ik hem best wel eens voeden hoor. Daarna mag hij weer verder met zijn 'b*ch' Russianbear.

Verder is het natuurlijk vooral andersom. Zeg dat je social networks niks vind en er komt gelijk een stortvloed aan postings waarin verdedigd wordt dat die social networks wel handig zijn. Eigenlijk ben ik ook wel een goede troll wat dat betreft.

Laatst bewerkt:
Ik zit je eigenlijk niet te trollen Eric, alhoewel dat plaatje een geintje was waar ik natuurlijk een dergelijk antwoord op verwachtte.

Maar serieus, SMS en leegte. Stuur jij nooit huishoudelijke berichten via sms naar je vriendin/vrouw? Dan ga je bellen en een heel gesprek aan of zo, zo'n gesprek die niet 'leeg' is?

Ik zit je eigenlijk niet te trollen Eric, alhoewel dat plaatje een geintje was waar ik natuurlijk een dergelijk antwoord op verwachtte.

Maar serieus, SMS en leegte. Stuur jij nooit huishoudelijke berichten via sms naar je vriendin/vrouw? Dan ga je bellen en een heel gesprek aan of zo, zo'n gesprek die niet 'leeg' is?

Zelfs dat niet, snel weer afkappen die gesprekken :D Face to face communicatie heeft mijn voorkeur.

Het is een discussieforum Cyan. Als Claus wil trollen wil ik hem best wel eens voeden hoor. Daarna mag hij weer verder met zijn 'b*ch' Russianbear.

Verder is het natuurlijk vooral andersom. Zeg dat je social networks niks vind en er komt gelijk een stortvloed aan postings waarin verdedigd wordt dat die social networks wel handig zijn. Eigenlijk ben ik ook wel een goede troll wat dat betreft.

Je zegt niet dat JIJ het niks vindt, je zegt dat het niks IS. Althans, zo begon het. Je hebt snel je commentaar in andere woorden bewoord omdat anderen met degelijke argumenten kwam waarom facebook/sms/andere media een meerwaarde bieden voor hun shit.

Nog zo'n fenomeen idd waar EricR weigert mee te gaan met zijn tijd. The man doesn't like change I guess. ???
Je moet inderdaad meegaan met je tijd, hoe debiel datgene waarin je geacht wordt mee te gaan ook mag zijn.

Verbeter de wereld; volg de rest.

Zelfs dat niet, snel weer afkappen die gesprekken :D Face to face communicatie heeft mijn voorkeur.

Ik heb ook een schijthekel aan small talk telefoongesprekken maar ging mij er meer om dat je SMS een lege manier van communiceren vindt. Ik zou niet echt meer zonder kunnen denk ik, er is altijd wel wat door te geven qua afspraken of inderdaad boodschappen waar je echt geen telefoongesprek voor wil voeren. Efficiënter kan dan niet.

maar als jij in de trein onderweg naar huis zit en moeder de vrouw thuis wacht met het eten, kan je toch moeilijk face to face mededelen dat de trein 1 uur vertraging heeft en dat ze nog eventjes de patatjes van het vuur moet halen. In zo'n geval is een sms toch een geweldig ding

maar als jij in de trein onderweg naar huis zit en moeder de vrouw thuis wacht met het eten, kan je toch moeilijk face to face mededelen dat de trein 1 uur vertraging heeft en dat ze nog eventjes de patatjes van het vuur moet halen. In zo'n geval is een sms toch een geweldig ding

Laptop + skype + webcam.

Je moet inderdaad meegaan met je tijd, hoe debiel datgene waarin je geacht wordt mee te gaan ook mag zijn...

Het is sowieso een bepaald patroon die je herkent bij sommigen die stelselmatig tegenin vernieuwing/verandering willen gaan waarvan het op voorhand al super duidelijk is dat het gevecht hopeloos is. Denk aan je hart toch. :D

Ik zit zo goed als nooit in de trein en anders bel ik wel. Volgens mij net zo snel, meestal binnen 20 seconden wel klaar om te zeggen dat ik later ben.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Je zegt niet dat JIJ het niks vindt, je zegt dat het niks IS. Althans, zo begon het. Je hebt snel je commentaar in andere woorden bewoord omdat anderen met degelijke argumenten kwam waarom facebook/sms/andere media een meerwaarde bieden voor hun shit.

Anders komt de discussie niet op gang, weet echt nog wel de nuance aan te brengen als het moet. Blijf er wel bij dat het grootste gedeelte van die accounts op social networks gewoon crap is, maar als mensen daar plezier aan hebben moet ze het vooral doen. Net zo goed als ze elkaar vooral tig honderd SMS'sjes moeten sturen zonder enige inhoud.

Als jij denkt dat ik tegen verandering ben heb je het in ieder geval mis, alleen zie ik niet in waarom je mee moet gaan in iedere verandering. Toegevoegde waarde lijkt me toch een vereiste, althans in mijn geval wel. Social networks hebben voor mij geen toegevoegde waarde, maar goed ik ben dan ook geen sociaal dier. Heb de behoefte niet om honderden virtuele vriendjes te hebben.

Oh jongens, ik krijg net via Twitter door dat Overeem vanavond bij Pauw en Witteman zit. Just sayin'

Facebook wordt even door de modder getrokken door mensen die het niet eens kennen. :duh:
Alsof dit forum vol staat met zinnige discussies, alsjeblieft zeg. Dit is er dan toevallig één, maar het overgrote deel gaat werkelijk nergens over. En kijk dan eens naar al die logboeken, dat is ook zoiets als een social network.
Persoonlijk vindt ik Facebook de beste social network site. Het is niet zo kinderachtig als dat hyves, of overdone als Twitter. Je kunt gewoon met je eigen vrienden (in mijn geval mensen waar ik persoonlijk goed bevriend mee ben) foto's delen, en berichten sturen. Ook heb ik buitenlandse vrienden waarmee ik via Facebook goed contact hebt.

Als de vraag is of een social network site goed voor je is moet je eens bij jezelf afvragen of gamen, en DBB'en zoveel beter is. Ik weet zeker van niet.

Nou hoera dan maar voor Facebook, de beste uitvinding sinds gesneden brood. Monkilot zie je het patroon al. Zo lichtgeraakt heb ik toch niet gereageerd terwijl de Facebookvoorstanders toch wel iets tonen van te lange tenen.

Obvious troll was niet obvious genoeg waarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Astrid van den Hoven Eigenlijk ben ik idealist en absoluut tegen discriminatie, maar waarom gaan mijn haren dan steeds overeind staan als ik Opsporing zit te kijken en elke keer 90% van de daders "een licht getinte huidskleur" hebben of uit het Oostblok komen? Is het dan toch misschien het asielbeleid of omdat de grenzen open zijn gegooid? Vraag ik me steeds maar weer af.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Je ziet het idealisme er inderdaad vanaf maar als je dieper kijkt zie je iets van een Ingrid (die van Henk).

Terug
Naar boven