Fitness Seller

'Fake natty'-banner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.390
Waardering
45.341
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
De stelling spreekt voor zich. Eenieder kan forumleden voordragen en bij concensus en instemming van de mods kan een banner verkregen worden. Het zou grappig zijn als Mister TN zo'n banner zou krijgen. Daarnaast wil ik om te beginnen graag Schwarzeneggertje nomineren. :trollface:
 
True :p ik zou BB_ ook voorlopig geen tren aanraden.
Op stille momenten hier op het forum zou het wel een leuk topic maken denk ik :-)
Maar gelukkig is ie veel te verstandig om daar nu al mee te beginnen :)
 
Het grote BB_ afzeik topic
 
Topic met potentie.
 
Laten we elkaar niet afzeiken, maar ik denk dat merendeel hier wel een punt heeft.

Ook ik (heb ik ook al een aantal keren aangegeven) heb gemerkt dat je in gedrag op het forum heel erg veranderd bent sinds je on ben. En niet echt op een positieve manier. Ik wil niet lullig zijn, maar het is wel goed - net zoals pun zegt - om je daar van bewust te zijn, zodat je daar in het vervolg anders mee om kunt gaan. En dat je in real life anders bent, maakt natuurlijk niet heel veel uit, want we hebben hier contact met je via het forum en je mag dan in real life leuk zijn maar waarom kan je dan online niet leuk zijn? Ik begrijp nooit zo goed waarom online / reallife anders zou moeten zijn qua gedrag/karakter.

Denk dat de mensen die het je nu zeggen het ook niet verkeerd bedoelen. Uiteindelijk is het niet iets waar je iets aan kunt doen, als je je er niet van bewust bent.

AAS is nou eenmaal iets wat je gedrag e.d. beïnvloed. Dat is niet alleen bij jou zo. Ik zeg ook nog vaak genoeg tegen Vonk dat hij zich even normaal moet gedragen, als hij zijn dosering weer heeft aangepast en hij weer een gedragsverandering ondergaat :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Laten we elkaar niet afzeiken, maar ik denk dat merendeel hier wel een punt heeft.

Ook ik (heb ik ook al een aantal keren aangegeven) heb gemerkt dat je in gedrag op het forum heel erg veranderd bent sinds je on ben. En niet echt op een positieve manier. Ik wil niet lullig zijn, maar het is wel goed - net zoals pun zegt - om je daar van bewust te zijn, zodat je daar in het vervolg anders mee om kunt gaan. En dat je in real life anders bent, maakt natuurlijk niet heel veel uit, want we hebben hier contact met je via het forum en je mag dan in real life leuk zijn maar waarom kan je dan online niet leuk zijn? Ik begrijp nooit zo goed waarom online / reallife anders zou moeten zijn qua gedrag/karakter.

Denk dat de mensen die het je nu zeggen het ook niet verkeerd bedoelen. Uiteindelijk is het niet iets waar je iets aan kunt doen, als je je er niet van bewust bent.

AAS is nou eenmaal iets wat je gedrag e.d. beïnvloed. Dat is niet alleen bij jou zo. Ik zeg ook nog vaak genoeg tegen Vonk dat hij zich even normaal moet gedragen, als hij zijn dosering weer heeft aangepast en hij weer een gedragsverandering ondergaat :roflol:
Dit klopt helemaal, ik ben nu zelfs off omdat het zo fel mijn gedrag beïnvloed dat t een weerslag heeft op het gezin (wat ik totaal niet doorhad)
Ook niet iedereen is er voor gemaakt :)
 
LOL@topic :roflol:

Ik vind het al een prestatie op zich dat mensen zich kunnen irriteren op een forum, of, nog kapper, ruzie krijgen :laugh:
Als je jezelf gaat ergeren op internet just push the button. :dunno:

5nEx9M5.gif
 
Maar willen we nu een banner of niet?
 
Jeetje wat gaat dit topic hard.. kan nog niet eens uitslapen zonder iets te missen
 
Ik zeg JA tegen de banner en Sanca Saxon mag er meteen één krijgen :trollface:

J/K uiteraard :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven