XXL Nutrition

'Fake natty'-banner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.390
Waardering
45.353
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
De stelling spreekt voor zich. Eenieder kan forumleden voordragen en bij concensus en instemming van de mods kan een banner verkregen worden. Het zou grappig zijn als Mister TN zo'n banner zou krijgen. Daarnaast wil ik om te beginnen graag Schwarzeneggertje nomineren. :trollface:
 
Als je op dikke tieten valt, val je dan ook op dikke tenen?

Doorgaans wel denk ik, ligt ook een beetje aan hoe je geschapen bent zelf denk ik?
 
BB_ neem dit hier allemaal niet te serieus man, uiteindelijk vind 99,99% jou hier tof en en leuk (op dat taal corrigeer gedoe na;) )
Daarom dat je topics zo druk zijn. Er is niks mis met jou en je karakter en iedereen heeft positieve en negatieve kanten, niks mis mee anders zou het hier super saai zijn. Je bent vaak het gespreksonderwerp omdat je tenminste reageert en zo blijft er hier wat leven.

Xxx
Chrash
 
BB_ neem dit hier allemaal niet te serieus man, uiteindelijk vind 99,99% jou hier tof en en leuk (op dat taal corrigeer gedoe na;) )
Daarom dat je topics zo druk zijn. Er is niks mis met jou en je karakter en iedereen heeft positieve en negatieve kanten, niks mis mee anders zou het hier super saai zijn. Je bent vaak het gespreksonderwerp omdat je tenminste reageert en zo blijft er hier wat leven.

Xxx
Chrash

Zo, de AAS is bij jou snel uit je bloed.
 
A day on DBB without Drama is like cake without the icing :(
 
  • Like
Waarderingen: mat
Laten we morgen positief trollen? Is een keer wat anders.

Zo van Kathlinoo goed kontje :thumbs: ipv mensen afkraken :).

alleen morgen? we kunnen ook met zijn allen bomen gaan knuffelen ofzo, achteraf samen een kopje venkelthee drinken...leuk idee voor een volgende meet.

Kathlinoo in4pic

met een C heren!
 
Post alleen maar zijaanzichten :dunno: Als ik al iets post.
 
alleen morgen? we kunnen ook met zijn allen bomen gaan knuffelen ofzo, achteraf samen een kopje venkelthee drinken...leuk idee voor een volgende meet.

Kathlinoo in4pic

met een C heren!

Als we er kamille thee van kunnen maken dan ben ik present! :)
 
Je avatar dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven