Fitness Seller

Fallout 3

Heb 'm uitgespeeld! Gelukkig nog gesaved op een goed punt, zodat ik toch de sidequests nog kan doen.

Net ook opnieuw begonnen, en nu ga ik de badguy spelen. :D

Same here.

Heb je enig idee hoe je in Paradise Falls komt? Ben daar nooit binnen geweest...

Ben continu overencumbered. Kan je bagspace toevallig niet uitbreiden?

• Topic Starter Topic Starter
Ben continu overencumbered. Kan je bagspace toevallig niet uitbreiden?

Er is een perk die je +50 draagkracht geeft, Strong Back heet hij.

En voor de rest: 1 armor dragen, 2-3 wapens bijhebben en big guns vermijden: die wegen te veel voor wat ze maar waard zijn.

Vinden jullie die minigun ook zo'n klotewapen? Big guns en small guns staan allebei rond 60, maar toch richt ik meer schade aan met een combat shotgun. ???

Ik heb hem en paar weken geleden gekocht. Ik heb hem 2 uurtjes gespeeld en hij is super. Ik heb hem voor mezelf ingepakt voor onder de kerst boom maar ik kan niet wachten met spelen.
Misschien pak ik hem vandaag nog ff uit en speel hem ff en pak hem daarna weer in.:o

Er is een perk die je +50 draagkracht geeft, Strong Back heet hij.

En voor de rest: 1 armor dragen, 2-3 wapens bijhebben en big guns vermijden: die wegen te veel voor wat ze maar waard zijn.

Vinden jullie die minigun ook zo'n klotewapen? Big guns en small guns staan allebei rond 60, maar toch richt ik meer schade aan met een combat shotgun. ???

Heb ook liever een rifle of assault rifle. Die minigun verkoop ik wel, scheelt weer een hoop gewicht. Knal de meeste vijanden toch af via VATS en dan heeft die minigun al minder nut.

'k Heb niet zoveel zin om hard door te gaan met de main quest, maar ik vind niet echt veel side quests (those, blood ties en wasteland survival guide heb ik al gedaan).
Is dat normaal?
Oblivion barstte toch van de side quests?

-Big Trouble in Big Town is zo gevonden en ondanks een hele zooi lompe Brutes goed te doen.

-Power of the Atom loop je bijna gelijk tegen aan als je Lucas Simms ontmoet.

De rest zou je vanzelf tegenaan moeten lopen als je diverse (verlaten) steden of dorpjes bezoekt. Heb nog niet zo lang gespeeld maar side quests vinden is vooral een kwestie van op ontdekkingsreis gaan.

-Big Trouble in Big Town is zo gevonden en ondanks een hele zooi lompe Brutes goed te doen.

-Power of the Atom loop je bijna gelijk tegen aan als je Lucas Simms ontmoet.

De rest zou je vanzelf tegenaan moeten lopen als je diverse (verlaten) steden of dorpjes bezoekt. Heb nog niet zo lang gespeeld maar side quests vinden is vooral een kwestie van op ontdekkingsreis gaan.

Ik heb ongeveer heel het wasteland, inclusief alle dorpen, afgelopen. 'k Heb denk ik nog geen 10 side quests gevonden daardoor.
Daarbij, de meeste side quests zou ik toch sowieso tegengekomen zijn door de main quest te doen, bv die kinderslaven bevrijden.

Tof spel, maar wel heel beperkt in quests vind ik, zeker als je de oude Morrowind als standaard neemt.

Ik heb ongeveer heel het wasteland, inclusief alle dorpen, afgelopen. 'k Heb denk ik nog geen 10 side quests gevonden daardoor.
Daarbij, de meeste side quests zou ik toch sowieso tegengekomen zijn door de main quest te doen, bv die kinderslaven bevrijden.

Tof spel, maar wel heel beperkt in quests vind ik, zeker als je de oude Morrowind als standaard neemt.

Er zijn dan ook maar 17 side quests. Ben nu bij level 6 en heb 5 side quests gevonden zonder dat ik in Rivet City geweest ben of aan de andere kant van de rivier. Sommige side quests worden pas actief als je een gedeelte van de main quest gedaan hebt.

Same here.

Heb je enig idee hoe je in Paradise Falls komt? Ben daar nooit binnen geweest...

Dat is toch die keet met die slavenhandelaar?
Ik heb gewoon betaald om binnen te komen, aangezien ik nog niet zo'n hoog level had om iedereen binnen Paradise Falls aan te kunnen. Volgens mij betaal je zo'n 500 caps om binnen te komen. Maargoed, je kunt natuurlijk ook meteen die gast door z'n kop knallen en zijn sleutel jatten.

Zonde van die punten die je in Big guns hebt gestoken. :)

Ik heb vanaf het begin veel punten in Small guns gestoken, tot de 100. Je merkt echt veel verschil en het gaat je heel wat makkelijker af, vooral als je nog niet zo'n hoog level bent. Big guns gebruik ik zeer zelden. Alleen af en toe als er 3/4 vijanden in ene op me afkomen. Dan ff die Fatman of Minigun erbij pakken en raggen maar.

Heb geen punten in Big guns gestoken, maar is in mijn ogen ook niet nodig. Als je met die Fatman knalt bijvoorbeeld, komt die nuke toch wel in de buurt van waar je mikt, wat voldoende schade aanricht.

Net uitgespeeld.
Beetje kort hé?
Heel tof ook dat je die coole gatling lazer pas op het einde van het spel krijgt. :rolleyes:

Iemand in geslaagd om Fawkes te vermoorden? :D
Ik niet, 'k vraag me af hoeveel xp je daarvoor krijgt.

Uitgespeeld maar niet alle side quests gedaan? Ik heb zelf amper de main quest gedaan tot nu toe, ben vooral locaties aan het ontdekken. Ben nu de metrolijnen aan het schoonmaken van gespuis, genoeg te vinden ondergronds.

Net uitgespeeld.
Beetje kort hé?
Heel tof ook dat je die coole gatling lazer pas op het einde van het spel krijgt. :rolleyes:

Iemand in geslaagd om Fawkes te vermoorden? :D
Ik niet, 'k vraag me af hoeveel xp je daarvoor krijgt.

De mainquest is inderdaad kort, maar er is zoveel meer te doen in de wastelands!

Achteraf gezien zou ik het spel eigenlijk op een hoger niveau moeten spelen. Dan zou je automatisch meer gaan verkennen, om eerst wat levels hoger te zijn voordat je de mainquest uberhaupt kunt overleven.

Dat is toch die keet met die slavenhandelaar?
Ik heb gewoon betaald om binnen te komen, aangezien ik nog niet zo'n hoog level had om iedereen binnen Paradise Falls aan te kunnen. Volgens mij betaal je zo'n 500 caps om binnen te komen. Maargoed, je kunt natuurlijk ook meteen die gast door z'n kop knallen en zijn sleutel jatten.

Niet dat ik weet. Het is een beetje in het noorden en de hele stad is omring met muren en andere shit waar je niet langs komt.

Denk dat ik hem weer eens opstart, nu een keertje als badguy. Heb veel nog niet ontdekt, zoals die kerel die zou leven in de boeg van het schip van Rivet City. En die Deathclaws in het noorden van het wasteland, die me altijd afmaakten. Heb te veel nog niet gezien :p

Heeft een van jullie een hoop punten in Melee gestoken? Ik deed ook alles met mijn small guns, erg effectief. Maar kogels zijn schaars en een hoop beesten kan je gewoon de kop inslaan. Ik ga het proberen :p

Fallout is wel vet maar er mist gewoon iets, misschien toch de sfeer.

Niet dat ik weet. Het is een beetje in het noorden en de hele stad is omring met muren en andere shit waar je niet langs komt.

Gewoon eromheen blijven lopen, je komt vanzelf wel een ingang tegen met zo'n ventje die achter een tafel zit! Even met die gast praten en kies maar op welke manier je erin wilt komen. :P

Heeft een van jullie een hoop punten in Melee gestoken? Ik deed ook alles met mijn small guns, erg effectief. Maar kogels zijn schaars en een hoop beesten kan je gewoon de kop inslaan. Ik ga het proberen :p

Kogels schaars? Ik knal gewoon alle mutants en raiders af die ik tegen kom. Heb dan ook nog de Scrounger perk om in ammunition boxes dubbel hoeveelheden ammo te vinden. Als ik geen zin heb om te knallen of op zoek te gaan naar ammo boxes koop ik gewoon een paar traders leeg.

Heb ammo te over eigenlijk, ook al kan ik wel .44 ammo extra gebruiken. Dat is de enige ammo die je niet snel tegenkomt.

Heb nu overigens bijna alle side quests in mijn lijst staan, nog niet alle side quests afgerond alleen.

vond oblivion ook erg vet alleen de mainquest met die gates was k*t
vind fallout 3 toch ook erg goed :D zoveel sidequests met leuke dingen lol, ben nu mensen tot slaaf aant maken :O

Terug
Naar boven