Fitness Seller

Fallout 3

wooohooooooo!!!ik heb de Firelance gevonden!!!!!!!!!! alienblaster die nog eens je tegenstander in de fik zet met extra fire damage:p

met me energyweapons op 100 knal ik echt alles af:p

ohja, ik heb ook me small guns, big guns en melee op 100 gekregen:D

meer heb je eigelijk nie nodig...unarmed is leuk als je de deathclaw gauntlet hebt die armor negeert

kheb me net een weg geknokt uit Fort Bannister...dacht ff te verkennen, heeeey...Talon Mercenaries:D moooi ...weer armor, guns en ammo drbij:P

en nog meer...en nog meer...huuuh?:scratch: wel erg veel :o

ga ik de bunker binnen...blijkt dat ik een fort van de Talon Company ben binnengelopen zonder het te weten :eek:

:roflol:

kheb me dr wel doorheen geknald en gehakt, maar wel na 15-17 keer doodgaan en heel wat stimpacks armer:o

Geweldig! Ik heb hetzelfde meegemaakt, ik kwam daar aan in het donker. Volop mijnen neergelegd bij de openingen en die mannetjes gelokt. Heeel veel stealth kills kunnen maken, echt vet :D

Geweldig! Ik heb hetzelfde meegemaakt, ik kwam daar aan in het donker. Volop mijnen neergelegd bij de openingen en die mannetjes gelokt. Heeel veel stealth kills kunnen maken, echt vet :D

hehehe...jou was het dus wel bekend waar je inliep?:D

daarna ben ik het door te hebben een grottencomplex binnengelopen zonder de moeite te nemen de naam te lezen...Deatclaw Sanctuary:o:o:O

stuk of 30 deathclaws die in het donker op je wachten:eek:

kheb me combat shotgun bijna aan gort geschoten en nog maar 4 shells over van de 280 die ik naar binnen nam:p...maaarrrr, ze zijn allemaal dood en kheb wat mooie goodies gevonden zoals een Endurance bobblehead en de Ripper :D

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie?

Ik ben nooit hoger dan medium gegaan. :o

hehehe...jou was het dus wel bekend waar je inliep?:D

daarna ben ik het door te hebben een grottencomplex binnengelopen zonder de moeite te nemen de naam te lezen...Deatclaw Sanctuary:o:o:O

stuk of 30 deathclaws die in het donker op je wachten:eek:

kheb me combat shotgun bijna aan gort geschoten en nog maar 4 shells over van de 280 die ik naar binnen nam:p...maaarrrr, ze zijn allemaal dood en kheb wat mooie goodies gevonden zoals een Endurance bobblehead en de Ripper :D

Nee was er ook totaal onbekend. Ik d8 ook waar the **** ben ik nu weer? Een ****ing fort. Beetje sneaky rondgelopen en mannetjes omgelegd. Daarna heb ik de rest gedood door ze over m'n mijnenveldje te laten lopen. :D Daarbinnen was wel gruwelijk, stealth kills met een Terrible shotgun. Mijn beste Small gun was trouwens de chinese assault rifle. Helaas altijd te weinig kogels voor mijn Lincoln repeater.

Die Deatclaw sanctuary heb ik nog niet gezien. Ik ben overnieuw begonnen dus daar ga ik nog even niet kijken. ;)

Hebben jullie trouwens ook al met die zelfgemaakte guns gespeeld? Dart gun enzo? Zijn best grappig.

Ik krijg de gnr plaza building niet gevonden, weet iemand hoe dit op te lossen? Ik ben de metro door gegaan naar crest ofzo.

Edit: Gevonden, ik word alleen wel gek van de vele keren de het spel vast loopt en van de gare ingestorten gebouwen waardoor je gek van het zoeken word.

Laatst bewerkt:
verslavend k*tspel:o

nu al half 3:p

egt vet samen met cod en farcry de beste games van dit jaar

Ik speel nu trouwens op Hard. Ben level 8 maar heb moeite om bad karma te krijgen. Ik blijf maar op neutral staan terwijl ik toch aardig wat steel. Moet ik iedereen doodmaken ofzo? Als ik dat doe loop ik toch veel quests mis. Nouja, eerst die quests doen voor megaton en daarna de boel opblazen whehehe. :evil:

Ik moet nu die dokter li ofzo naar buiten leiden, alleen die loopt maar niet mee, ze is samen over met gaza ofzo, echt irritant, kom zo niet verder. Is er geen cheat dat ik die quest kan skippen?

Ik moet nu die dokter li ofzo naar buiten leiden, alleen die loopt maar niet mee, ze is samen over met gaza ofzo, echt irritant, kom zo niet verder. Is er geen cheat dat ik die quest kan skippen?

nope...dit is n onderdeel van de main quest, ff dit stukje afronden en dan kun je weer doen wat je wilt:p

pluspunt is dat je hierna power armor leert gebruiken:D

nope...dit is n onderdeel van de main quest, ff dit stukje afronden en dan kun je weer doen wat je wilt:p

pluspunt is dat je hierna power armor leert gebruiken:D

Helaas is het tot nu toe na 2 uur k*tten nog steeds niet gelijk om die stomme dokter li te laten lopen... Denk dat ik weer naar me oude save terug moet va n 5 uur geleden...

Hey, ik heb bij Fort Independance een groepje genaamd de Outcasts gevonden. Hier kun je 5.56 ammo krijgen voor Alien power cells. Ik dacht eerst dat mijn spelletje gebugged was, ik kon namelijk 10 x iets inleveren. Wist niet dat ik zoveel shit had, maar kreeg 240 (!) 556 rounds per keer. Had er aan het eind iets van 2500 lol.

Iemand enig idee waar ik .44 ammo kan krijgen voor mijn Lincoln shit? Dat ding is bruut :D

k*t...nu alweer level 20 en ik ben deze keer na opnieuw beginnen nog niet eesn op de helft van de game. damn...rondzwerven zorgt wel voor heel erg veel level ups:(

wel one hell of a character met alle skills 90-100:D

coole game,maar heeft nog iemand last van pc crashes?

ik had voorheen af en toe een ingame crash,nu bij de laatste crash druk ik ctrl - alt - del om naar m'n desktop te gaan,sluit de game af,start opnieuw op,druk op continue => Yes en daar loopt ie nu steeds vast,kan niks meer spelen...iemand een oplossing? kheb al wat afgezocht maar niks helpt, qua driver upgraden enzo. is die Ferme patch al uit die ze al zolang beloven?

k*t...nu alweer level 20 en ik ben deze keer na opnieuw beginnen nog niet eesn op de helft van de game. damn...rondzwerven zorgt wel voor heel erg veel level ups:(

wel one hell of a character met alle skills 90-100:D

Ik ben ook al lvl 18 en heb nog niets aan de main quest gedaan. Echt vet om lekker rond te snuffelen zo. Hoe kom je aan zoveel skills dan? Veel boeken en poppetjes gevonden?

En die Here and Now perk, werkt die nog op Level 20? Je zal heus niet naar level 21 gaan maar mag je nog wel skillpoints plaatsen?

coole game,maar heeft nog iemand last van pc crashes?

Ik had voorheen af en toe een ingame crash,nu bij de laatste crash druk ik ctrl - alt - del om naar m'n desktop te gaan,sluit de game af,start opnieuw op,druk op continue => yes en daar loopt ie nu steeds vast,kan niks meer spelen...iemand een oplossing? Kheb al wat afgezocht maar niks helpt, qua driver upgraden enzo. Is die ferme patch al uit die ze al zolang beloven?

xbox360!

echt te vet spel alleen wat een bugs dat er in zitten
da's echt ni normaal meer vind ik

echt te vet spel alleen wat een bugs dat er in zitten
da's echt ni normaal meer vind ik

Mee eens, ik ben met het spel gespot op de pc. 100 keer loaden voordat ik keer kan spelen zonder dat het direct vast loopt. Daarnaast blijft bij mij de npc soms k*t doen waardoor ik niet verder kan en gewoon vast zit. Zogauw ik weet dat ik hier geen last meer van zal hebben door middel van een patch ofzo begin ik weer aan dit spel. Tot die tijd meot ik me maar ergens anders mee bezig houden:(

Terug
Naar boven