Fitness Seller

Fallout 3

Heeft een van jullie een hoop punten in Melee gestoken? Ik deed ook alles met mijn small guns, erg effectief. Maar kogels zijn schaars en een hoop beesten kan je gewoon de kop inslaan. Ik ga het proberen :p
ik het begin zijn kogels schaars ja, als je rond lvl 10 bent en beetje mainquest doet verzuip je in ammo en moet je alles in je huis gooien, of je blaast ff megaton op zodat je bij tenpenny ammo kan kopen:o

Gebruikte melee in het begin wel, knal nu gewoon alles af. Heb ook nog Charon als schutter naast me lopen, dat scheelt weer redelijk wat ammo bij het afknallen van gespuis in The Wastelands.

Small guns bijna op 100 en heb bijna alle perks genomen waarmee je small guns een boost kan geven. Met de Lincoln Repeater liggen de meeste tegenstanders snel op hun rug, zelfs zonder te sneaken.

is Lincoln Repeater een gewone perk? kheb zelf 100 smallguns en max gunslinger
ook charon lol in dikke armor :P net alienblaster gehaald
verder handige site: [Link niet meer beschikbaar]

Lincoln Repeater is een wapen dat je vind in The Museum of History. Het is 1 van de krachtigste wapens in het spel. Assault Rifles en Submachine Guns zijn minder accuraat en Big Guns zijn niet handig in kleine ruimtes.

.44 ammo blijft alleen zeer lastig om te vinden.

Ook net bezig, leuk spel. Kom alleen net van megaton af, iedereen is daar nu dood. Moet ik nu op zoek naar zijn vader?

kheb nu zo dikke supermutant met gatling lasergun meelopen hehe, nu een hond, supermutant en ghoul als bescherming bij me

Ook net bezig, leuk spel. Kom alleen net van megaton af, iedereen is daar nu dood. Moet ik nu op zoek naar zijn vader?
zelf doodgemaakt? :P je kan doen wat je wilt, bijna iedereen heeft wel quests en anders ga je gewoon zelf beetje rondlopen, kheb in megaton meteen die k*tsherrif afgemaakt met zn grote bek:o daarna die atoombom opgeblazen met quest van burke, die zit daar in dat cafe in een pak
je kan verder met de mainquest waar je je vader moet zoeken ja, je hebt zo pipboy en kun je de quest aanzetten en dan verschijnt er een groen soort pijl symbooltje op je radar en daar moet je dna heen

kheb nu zo dikke supermutant met gatling lasergun meelopen hehe, nu een hond, supermutant en ghoul als bescherming bij me

zelf doodgemaakt? :P je kan doen wat je wilt, bijna iedereen heeft wel quests en anders ga je gewoon zelf beetje rondlopen, kheb in megaton meteen die k*tsherrif afgemaakt met zn grote bek:o daarna die atoombom opgeblazen met quest van burke, die zit daar in dat cafe in een pak
je kan verder met de mainquest waar je je vader moet zoeken ja, je hebt zo pipboy en kun je de quest aanzetten en dan verschijnt er een groen soort pijl symbooltje op je radar en daar moet je dna heen

Ja die mofo's daar met mijn terrible shotgun:roflol:. Maar ik ben al bij die gast geweest in dat cafe, maar ik kan die bom niet laten exploden... Hoe doe je dat, heb wel zo'n pakketje gekregen maar...

Ja die mofo's daar met mijn terrible shotgun:roflol:. Maar ik ben al bij die gast geweest in dat cafe, maar ik kan die bom niet laten exploden... Hoe doe je dat, heb wel zo'n pakketje gekregen maar...

Zorgen dat je Explosives op 25 of hoger hebt.

ja en dan gewoon erheen lopen en E drukken

Lincoln Repeater is een wapen dat je vind in The Museum of History. Het is 1 van de krachtigste wapens in het spel. Assault Rifles en Submachine Guns zijn minder accuraat en Big Guns zijn niet handig in kleine ruimtes.

.44 ammo blijft alleen zeer lastig om te vinden.

Blackhawk is ook een leuk wapen (en zelfs nog iets sterker dan de Lincoln), maar helaas ook .44 ammo.

Heb trouwens zonet The Terrible Shotgun in bezit gekregen, 82 DMG. :D

Wordt m'n volgende spel, wil nu eerst verder met Far Cry 2 op de PS3:)

Lincoln repeater is echt vet idd. Ik had de game op very good uitgespeeld, Small guns op 100. Had een Chinese assault rifle helemaal gerepaired. Is ook best een goed wapen. En de Terrible shotgun ook.

Waar vind ik trouwens die Blackhawk dan? En is het mogelijk om een dier aan je zijde mee te nemen? Want dat zag ik op tv in een trailer...

Lincoln repeater is echt vet idd. Ik had de game op very good uitgespeeld, Small guns op 100. Had een Chinese assault rifle helemaal gerepaired. Is ook best een goed wapen. En de Terrible shotgun ook.

Waar vind ik trouwens die Blackhawk dan? En is het mogelijk om een dier aan je zijde mee te nemen? Want dat zag ik op tv in een trailer...

Blackhawk kun je krijgen door sheet music paper aan Agatha te geven. Zoek naar de sidequest "Agatha's Song" voor meer informatie. Die Blackhawk is een scoped .44 magnum. Knal je echt iedereen mee naar de stront.

Je kunt een dier aan je zijde meenemen. Ik vond toevallig de hond 'Dogmeat' in de wastelands. Eventjes aardig tegen 'm doen en hij loopt/vecht met je mee!

Nice!

Ik dacht trouwens dat het gewoon een Scoped Magnum .44 heette? Zoiets, want die ken ik me nog wel herinneren.

En die Reservist rifle (sniper rifle) valt die onder Small guns? Die stond op 100 en nog miste hij vaak. Erg jammer.

Nice!

Ik dacht trouwens dat het gewoon een Scoped Magnum .44 heette? Zoiets, want die ken ik me nog wel herinneren.

En die Reservist rifle (sniper rifle) valt die onder Small guns? Die stond op 100 en nog miste hij vaak. Erg jammer.

Je hebt idd ook gewoon de Scoped Magnum .44. De Blackhawk is een variant daarvan die even wat meer damage doet. ;)
Raak er ook aanzienlijk veel mee en mis amper wat.

wel jmmr dat je geen kinderen kan afschieten maar zullen vastwel mods voor zijn
khad graag die k*tkindjes bij lamplight cavern gemold met hun grote bekke mungo mungo

Bij het begin in het spel, als ik de stad in kom, en ik naar een gast in witte kleren bij een bar aanspreek, wat het spel automatisch doet als ik er in de buurt ben loopt hij telkens vast. Is die gast nodig om het spel uberhoud verder uit te spelen. Anders negeer ik die gewoon:D

Ik heb hem trouwens net neer geschoten, maar wil dit liever niet doen. Enigste voordeel is dat hij dan niet hangt en hij dood is dus ook geen last van die bug zal hebben:D

Die persoon waar die bij blijft haken heet mister bruke...

Laatst bewerkt:
wooohooooooo!!!ik heb de Firelance gevonden!!!!!!!!!! alienblaster die nog eens je tegenstander in de fik zet met extra fire damage:p

met me energyweapons op 100 knal ik echt alles af:p

ohja, ik heb ook me small guns, big guns en melee op 100 gekregen:D

meer heb je eigelijk nie nodig...unarmed is leuk als je de deathclaw gauntlet hebt die armor negeert

kheb me net een weg geknokt uit Fort Bannister...dacht ff te verkennen, heeeey...Talon Mercenaries:D moooi ...weer armor, guns en ammo drbij:P

en nog meer...en nog meer...huuuh?:scratch: wel erg veel :o

ga ik de bunker binnen...blijkt dat ik een fort van de Talon Company ben binnengelopen zonder het te weten :eek:

:roflol:

kheb me dr wel doorheen geknald en gehakt, maar wel na 15-17 keer doodgaan en heel wat stimpacks armer:o

Terug
Naar boven