Fitness Seller

Review Fast Diet - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
  • Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee

Mijn review:
vrienden van het zware metaal.

vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.

om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren :p) en een uil gevangen van 2 uur.

als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart :kots:

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....

maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.

3 op 10

sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn ;)

diet pill.jpg

Maar verlies je er vet mee? Want hyperactief is één ding, maar vet verliezen lijkt mij de echte graadmeter...

het werkt wel als je er 3-4 van neemt, dus pak er 3-4 van. Toch vrij logisch?

Stimulerende middelen zijn zeer persoonsafhankelijk, dat geef je zelf toe, dus hoe kun dan nu een ideale dosering geven? Mijn moeder kotst van 2 tassen koffie en ligt te trillen, een maat kan dan weer 2 gram speed nemen en gewoon nog slapen erachter(na het feest bedoel ik dan).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maar verlies je er vet mee? Want hyperactief is één ding, maar vet verliezen lijkt mij de echte graadmeter...

ik ga uit van de energizer filosofie: als het werkt, moet je toch iets voelen...

of je vet verliest, is heel moeilijk te meten he, met eender welk product.

ik zit in de cut, met een redelijk beperkt dieet, en 3 tot 4 uur training per dag, uitgesmeerd over 2 sessies. uiteraard verlies ik vet. in welke mate zoiets is toe te schrijven aan een burner is quasi onmogelijk te zeggen.

wat ik wel kan zeggen is dat ze niet voel op de dosis die aangegeven is, en dat had ik wel met andere producten. Lipo 6, ook een gerespecteerd product, voelde ik ook eigenlijk niet. maar nog eens, als je er energie van krijgt, gaat je cardio beter en verlies je dus beter vet. zo zie ik het met deze producten.

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

het werkt wel als je er 3-4 van neemt, dus pak er 3-4 van. Toch vrij logisch?

Stimulerende middelen zijn zeer persoonsafhankelijk, dat geef je zelf toe, dus hoe kun dan nu een ideale dosering geven? Mijn moeder kotst van 2 tassen koffie en ligt te trillen, een maat kan dan weer 2 gram speed nemen en gewoon nog slapen erachter(na het feest bedoel ik dan).

mss wel, ben ik te streng geweest dan?

ik vind 2 caps AMP of 1 cap Hyperdrive heel effectief (das ook de aangeraden dosering) - de aangeraden dosering van dit voel ik niet.

das the bottomline eigenlijk he... of ben ik verkeerd?

gr

s

Nou je kan wel vorige cut vergelijken met huidige cut, maar goed blijft moeilijk te meten idd.

Nou je kan wel vorige cut vergelijken met huidige cut, maar goed blijft moeilijk te meten idd.

ze zijn compleet anders opgebouwd. ik was vorige keer 14 kilo kwijt op 3 maand naturel, maar ook een flinke portie spiermassa :mad: ( was eerste cut, met cardio meteen na kr8ttraining)

dat wil ik dus niet meer. vandaar s middags kr8ttraining, en s avonds cardio na 2 maaltijden etc
de opzet nu is sowieso trager gaan, maar met meer behoud. ik ben de jojo beu

Geeft niet;) We hebben met dit product inderdaad de veilige kant aangehouden, betreft de dosering.

Reden;
Niet iedereen heeft evenveel ervaring met dit soort producten.

Als je meer neemt is het effect ook sterker.:cool: ..

Geeft niet;) We hebben met dit product inderdaad de veilige kant aangehouden, betreft de dosering.

Reden;
Niet iedereen heeft evenveel ervaring met dit soort producten.

Als je meer neemt is het effect ook sterker.:cool: ..

de vraag is dan, wat is de exacte dosering, want die is nergens op de site te vinden. 246mg "diet complex" zegt niet echt veel...

ik heb uit goede bron dat er ongeveer 100mg caffeïne in 1 cap zit....

das heel mooi, maar eerlijk, wie geeft er echt om de caffeine, het is het speed-analoog(zou wel een mooie naam krijgen, Bemphetamine ofzo :D) en de Geranamine wat de echte boost moet geven.

Laatst bewerkt:
wat de fock! Hoe vang je een uil in je huis? :eek:

blijk dat het product idd bemphetamine genaamd wordt :D

Spijtig genoeg vind ik dit erover terug...

Definitely not a new compound. Shulgin actually speculated that it would be of little use since the beta carbon does little to increase its bioavailability. Adding a methyl to the alpha carbon, however (as in amphetamine), decreases its molecular amphipathism (increased BBB transduction), and decreases its ability to be oxidized.

op de verpakking staat 2 x2 daags en op hun site 1 's morgens en 1 's middags

ik heb zo een beetje het gevoel in mn lichaam dat ik vroeger had toen ik aan de speed hing,, eerste dag dat ik het neem,, zal binne 2 weken ng wel eens reageren,,

ik heb zo een beetje het gevoel in mn lichaam dat ik vroeger had toen ik aan de speed hing,, eerste dag dat ik het neem,, zal binne 2 weken ng wel eens reageren,,

Misschien toch even beginnen met 1 capsule per inname en totaal 2 caps per dag.

het honger gevoel is echt weg, vanaf morgen naar 2X 2 caps als ik het neem voor het trainen heb ik eer ooke cht meer energie van maar aangezien ik nog naar school ga kan ik dit niet ivm trainen savonds,,, morge geen school dus morgevroeg kan ik eens gaan cardio doen ^^ het honger gevoel minderen is hetgeen het echt voor mij moest doen,, en het doet het. energie is goed want smorges geraak ik nooit uit bed nu ook niet maar ben ik rapper van dat humeur af :D en wanneer ik praktijk heb op school(carrosserie) moet ik zegge ik doe wel meer en zweet me te pletter xD terwijl ik ervoor meer neerzat kapot te chillen xD

Terug
Naar boven