AndroidHealthClinic

Review Fast Diet - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
  • Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee

Mijn review:
vrienden van het zware metaal.

vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.

om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren :p) en een uil gevangen van 2 uur.

als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart :kots:

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....

maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.

3 op 10

sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn ;)

diet pill.jpg

Bedankt. Dacht dat het iets nieuws was. Lijkt mij wel fijn zonder caffeine.

Laatst bewerkt:
Ja ik ben benieuwt. Ga hem iig bestellen!

De nieuwe Fast Diet is binnen!!!!!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fast Diet is gegarandeerd niet alleen de beste Fatburner, het geeft je ook nog eens geweldig veel energie en een heerlijk "Feel Good" gevoel!

1x 90 capsules voor 19,50!
2x 90 capsules voor 34,90!

heeft iemand al ervaring met de nieuwe versie
ben benieuwd hoe het werkt namelijk de eerste versie van fast dieet werkte voor mij niet zo goed
ik ging toen veel beter op stack4

dus ben benieuwd of deze nieuwe fast dieet2 beter is dan stack4

heeft iemand al ervaring met de nieuwe versie
ben benieuwd hoe het werkt namelijk de eerste versie van fast dieet werkte voor mij niet zo goed
ik ging toen veel beter op stack4

dus ben benieuwd of deze nieuwe fast dieet2 beter is dan stack4

Ik werk natuurlijk bij BnF, maar ik kan je verzekeren dat Fast Dieet 2 een stuk sterker is dan voorheen.

Misschien dat DBB leden hier de eerste reacties willen plaatsen? :)

-Leon

Ik werk natuurlijk bij BnF, maar ik kan je verzekeren dat Fast Dieet 2 een stuk sterker is dan voorheen.

Misschien dat DBB leden hier de eerste reacties willen plaatsen? :)

-Leon

Doe ik Leon. Heb vandaag mijn potje binnen gekregen. Ziet er strak uit trouwens die nieuwe etikettering:). Ik post wel even mijn ervaringen.

Doe ik Leon. Heb vandaag mijn potje binnen gekregen. Ziet er strak uit trouwens die nieuwe etikettering:). Ik post wel even mijn ervaringen.

Dank je!:) Hou ons maar op de hoogte van je ervaringen. De eerste reacties zijn werkelijk TOP!:) Fast Diet vliegt op het moment de deur uit!
Als het zo door gaat dan zijn we in 2 weken door onze 3 maanden voorraad heen.:)

Het gaat om de inhoud maar we krijgen inderdaad veel complimenten over de nieuwe "flashy" etiketten:D

Dank je!:) Hou ons maar op de hoogte van je ervaringen. De eerste reacties zijn werkelijk TOP!:) Fast Diet vliegt op het moment de deur uit!
Als het zo door gaat dan zijn we in 2 weken door onze 3 maanden voorraad heen.:)

Het gaat om de inhoud maar we krijgen inderdaad veel complimenten over de nieuwe "flashy" etiketten:D

Ja ik ben zo'n beetje de eerste reacties aan het afwachten maar dit topic blijft jammer genoeg nogal stil. ik had hieruit opgemaakt dat de vraag toch niet zo hoog zou zijn ... Kan je eens vragen aan die mensen dat zij hun review ook even hier neerpoten Leon ? Ik zou graag binnenkort gaan cutten en dit lijkt me ideaal. Zou dan meteen graag van de korting profiteren die je krijgt als je 2 potjes bestelt, maar als het dan niets doet dan zit ik met die overschot ... Vandaar dus graag wat meningen van anderen vooraleer ik de sprong waag !

Ik wacht inderdaar ook wel op een reactie van dit product. Nog nooit Geranamine gebruikt, wil ik wel eens proberen.

Flashy labels zien er inderdaad goed uit. Ik heb ze gezien op de nieuwe pot isolaat perfection. Top.

Ik wacht inderdaar ook wel op een reactie van dit product. Nog nooit Geranamine gebruikt, wil ik wel eens proberen.

Flashy labels zien er inderdaad goed uit. Ik heb ze gezien op de nieuwe pot isolaat perfection. Top.

Geranamine is wel een kicken bestanddeel, maar heb het tot nu toe enkel in het kader van pre-wo gebruikt en niet zo zeer bij het afvallen. Zal net zoals cafeïne je metabolisme wel een boost geven.
Hopelijk komt dit topic wat tot leven.

btw @B&F : hoeveel mg cafeïne zit er per serving in ?

Geranamine is wel een kicken bestanddeel, maar heb het tot nu toe enkel in het kader van pre-wo gebruikt en niet zo zeer bij het afvallen. Zal net zoals cafeïne je metabolisme wel een boost geven.
Hopelijk komt dit topic wat tot leven.

btw @B&F : hoeveel mg cafeïne zit er per serving in ?
Zie geen cafeïne erbij staan.

Inhoud: 90 capsules
Hoeveelheid per dosering: 1 capsule
Doseringen per verpakking: 90

Samenstelling per capsule
Coleus Forskohlii extract 20% 100 mg
Geranamine 20 mg
Curcuma Longa extract 95% 50 mg
Green Tea extract > 50% ECGC 100 mg
Fructus Evodiae extract 25 mg
Methylxanthine Anhydrous 100 mg
Phenylethylamine 50 mg
Rhodiola Rosea extract 50 mg

Zie geen cafeïne erbij staan.

Inhoud: 90 capsules
Hoeveelheid per dosering: 1 capsule
Doseringen per verpakking: 90

Samenstelling per capsule
Coleus Forskohlii extract 20% 100 mg
Geranamine 20 mg
Curcuma Longa extract 95% 50 mg
Green Tea extract > 50% ECGC 100 mg
Fructus Evodiae extract 25 mg
Methylxanthine Anhydrous 100 mg
Phenylethylamine 50 mg
Rhodiola Rosea extract 50 mg

100 mg. :)

-Leon

Heb vandaag mijn eerste potje binnen gekregen. En heb na het avondeten eerste pilletje genomen. heb net getraind: ik zweette meer dan normaal. Lijkt mij een goed teken...

Ik heb even een vraagje over het gebruik. Ik zie op de website staan dat het het beste gebruikt kan worden 2 keer per dag, en het liefst na de maaltijd, ontbijt/lunch.

Bij Lipo-6x aan de andere hand, en bij heel wat andere burners wordt aangeraden om dit het lieft 30-60 minuten voor de maaltijd te doen, op lege maag schijnen ze het best te werken.

Zit er een stof in fast diet die je niet op lege maag in je systeem kan.

Ik heb even een vraagje over het gebruik. Ik zie op de website staan dat het het beste gebruikt kan worden 2 keer per dag, en het liefst na de maaltijd, ontbijt/lunch.

Bij Lipo-6x aan de andere hand, en bij heel wat andere burners wordt aangeraden om dit het lieft 30-60 minuten voor de maaltijd te doen, op lege maag schijnen ze het best te werken.

Zit er een stof in fast diet die je niet op lege maag in je systeem kan.

Nee, het maakt ook niet uit voor de opname. Het zijn thermogene producten met een langere werking. De inname voor- of na de maaltijd zal in netto effect niets uitmaken.:)

iemand al significante ervaring opgedaan met fast diet V2 en wil die met ons delen? :)

wil hem binnekort misschien eens gaan proberen als mn caffeine/EGCg stack op is.

Terug
Naar boven