AndroidHealthClinic

Review Fast Diet - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
  • Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee

Mijn review:
vrienden van het zware metaal.

vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.

om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren :p) en een uil gevangen van 2 uur.

als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart :kots:

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....

maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.

3 op 10

sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn ;)

diet pill.jpg

Ik gebruik dit nu vanaf 31Maart. De eerste 5 dagen heb ik 1 capsule voor de training gebruikt en 1 erna in combinatie met 2shakes isolaat perfection per dag en 1 afval eiwit shake per dag. na de 5 dagen heb ik er 2 voor de training gepakt en 2 na de training.

Ik ben begonnen met 70kilo. Ik heb de weken voor ik begonnen ben met dit spul in te nemen begonnen met conditie opbouwen. Dus vanaf de dag dat ik begonnen met dit heb ik zon 4 dagen 1000 calorieën verbrand per dag met cardio en 2 dagen 1500 calorieën verbrand met cardio in de week. Mijn basisbehoefte ligt rond de 2500 calorieën dus ik heb ook nog eens meer dan 2 weken aan een stuk nu maar 1000 tot 1500 calorieën per dag gegeten. Ik heb dan ook echt alleen maar magere producten op zoals kipfilet, magere kwark veel groentes uit klasse 1 etc.

Ik ben nu 2 weken verder en heb nog steeds niks gemerkt van de pillen ik krijg er geen energie meer door en verbrand niet meer vet.

Ik weeg dan ook nog steeds 70 kilo ik snap er echt niks van.

Waar kan dit aan liggen is dit product dan zo slecht?

ik vind dit het enige product van B&F wat niet zo goed is, voorderest is het natuurlijk ook geen wondermiddel maar enkel een klein zetje

een zeer klein zetje ... mijn vriendin gebruikt het nu ook al een tijdje maar merkt er quasi niks van, zeker geen gewichtsverlies

ben blijkbaar dus niet de enige. Ik krijg er ook echt niet meer energie van of de goodfeeling..

ben blijkbaar dus niet de enige. Ik krijg er ook echt niet meer energie van of de goodfeeling..

De 1.3 is niet abnormaal hoog zo als in sommige andere fatburners. De ingredienten daarentegen zijn gewoon heel erg goed. Je " voelt" het dus misschien minder maar het doet z'n werk gewoon wel degelijk goed:)

Ik vind niet dat het zijn werk doet. Er staat bij dat het een vet verbrander is er word zelfs aangeduid "Extreem krachtig voor vetverlies" ik ben nu zon 3 weken verder. ik weeg me iedere maandag ik weeg nog steeds 70 kilo en mijn vetpercentage is nog steeds net zo hoog. En dan moet je is nalezen wat ik verbrand aan cardio en aan minder en gezond eten

Ik vind niet dat het zijn werk doet. Er staat bij dat het een vet verbrander is er word zelfs aangeduid "Extreem krachtig voor vetverlies" ik ben nu zon 3 weken verder. ik weeg me iedere maandag ik weeg nog steeds 70 kilo en mijn vetpercentage is nog steeds net zo hoog. En dan moet je is nalezen wat ik verbrand aan cardio en aan minder en gezond eten

Dat zou inhouden dat je training/cardio/aangepaste voeding ook geen effect hebben. Misschien is het wel zo dat je vetpercentage zakt en dat je gelijktijdig spieren wint. Je gewicht op de weegschaal blijft dan gelijk waardoor je denkt dat je geen voortuigang boekt terwijl dat wel zo is.

Ik heb de volgende combi gekocht: Radical Fat Loss Stack
- Transform (L-Carnitine Tartrate): 3x daags
- CLA 80% Clarinol (Conjugated Linoleic Acid): 3x daags
- Fast Diet II (fatburner, stacker, vochtverdrijver): 1x 's morgens en 1x 's avonds
Ik ben een week geleden begonnen (1.74, 76.8 kg). Sindsdien 4x in de week 20 min extra crosstrainer interval, weinig koolhydraten genomen (pasta, aardappelen, rijst), na het trainen een whey shake. Geen draaierig gevoel, niet minder hongergevoel, slaap iets onrustiger, zweet meer dan normaal. Meer volgende week....

- Fast Diet II (fatburner, stacker, vochtverdrijver): 1x 's morgens en 1x 's avonds
Ik ben een week geleden begonnen (1.74, 76.8 kg). Sindsdien 4x in de week 20 min extra crosstrainer interval, weinig koolhydraten genomen (pasta, aardappelen, rijst), na het trainen een whey shake. Geen draaierig gevoel, niet minder hongergevoel, slaap iets onrustiger, zweet meer dan normaal. Meer volgende week....
Bedankt voor je korte review! Ben benieuwd naar je verdere resultaat! Houd ons op de hoogte!

Groetjes Ralf

Ook mijn potje binnengekregen (Helaas zonder shaker van de facebook actie:() en voel al dat ik het iets warmer krijg en me wat frisser voel. Ook leren voor de examens lijkt me iets beter af te gaan dus de stofjes doen hun werk laten we maar zeggen.

Post over een tijdje wel weer met mijn bevindingen qua bijdrage aan vetverlies:)

B&F is tenminste zo eerlijk om de doseringen exact weer te geven. Menig andere supplementenfabrikanten zullen met misschien nog lagere doseringen komen maar dan bijvoorbeeld één product (het goedkoopste meestal) heel hoog doseren zodat het lijkt alsof het een goed product is, maar in werkelijkheid je maar van één product een goede dosis binnenkrijgt. Vroeger werd dat vaak met cafeïne gedaan, maar tegenwoordig worden bedrijven bijna verplicht om aan te geven hoeveel caf er zit in hun supp. Je ziet vaak genoeg (bv bij Noxipro) dat alles een geheime blend is, maar de hoeveelheid caf wel duidelijk wordt weergegeven. De rest van de producten wordt dan gewoon als één blend weergegeven waarvan je dus niet de exacte samenstelling weet. Zelfs 0.1mg is voldoende om een product daarin te krijgen.

Geef mij dan maar de eerlijke manier, zoals bij dit product, dan weet je exact wat je binnenkrijgt.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik sinds eergisteren Fast Diet in combi met Ideal Body. Kan ik No. 1 erbij blijven gebruiken?

weet niet of het werkt, verlies ~0,5% vet per week maar dat deed ik ook zonder deze pilletjes.

een half % per week wat eet je? niets??? dat betekend bij iemand van 80 kilo 4 kilo vet per week met jou eet workout schema

met een halve kilo vet per week mag je al blij zijn

Gebruik het nu 1 week. Ik slaap onrustig en korter. 1.5 kg aan gewicht verloren. Zweet veel meer dan normaal. Geen honger gevoel. Verhoogde hartslag.

Gebruik het nu 1 week. Ik slaap onrustig en korter. 1.5 kg aan gewicht verloren. Zweet veel meer dan normaal. Geen honger gevoel. Verhoogde hartslag.

Gebruik het nu 3 weken: Totaal 2 kg aan gewicht verloren. Kan ook komen door 4x 20 min. interval crosstrainer cardio. Zweet nog steeds meer dan normaal en verhoogde hartslag.

Gebruik het nu 3 weken: Totaal 2 kg aan gewicht verloren. Kan ook komen door 4x 20 min. interval crosstrainer cardio. Zweet nog steeds meer dan normaal en verhoogde hartslag.
Leuk dat je even neer zet hoe het gaat. 2 kilo in 3 weken is zeker mooi. Als je het zo doorzet verlies je op de juiste manier gewicht en zeker niet te snel! Ga zo door! :thumbs:

Ralf

Na 1 week: Gebruik het nu 1 week. Ik slaap onrustig en korter. 1.5 kg aan gewicht verloren. Zweet veel meer dan normaal. Geen honger gevoel. Verhoogde hartslag.

Na 3 weken: Totaal 2 kg aan gewicht verloren. Kan ook komen door 4x 20 min. interval crosstrainer cardio. Zweet nog steeds meer dan normaal en verhoogde hartslag.

Na 4 weken: Totaal 3 kg aan gewicht verloren. Kan ook komen door 4x 20 min. extra interval crosstrainer cardio. Zweet nog steeds meer dan normaal en verhoogde hartslag. Ondanks dat ik 3 kg ben afgevallen, zie ik niet dat ik droger ben geworden. Ik denk zelf dat het door de interval cardio komt. Ik ga komende maand Ideal Body proberen.....

een half % per week wat eet je? niets??? dat betekend bij iemand van 80 kilo 4 kilo vet per week met jou eet workout schema

met een halve kilo vet per week mag je al blij zijn

Je weet duidelijk erg weinig hiervan af, gister opnieuw gemeten en ben van 12,9 naar 10.5% gegaan in 3 weken met een voeding van 2700 kcals :)

Terug
Naar boven