XXL Nutrition

Review Fast Diet - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
  • Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee

Mijn review:
vrienden van het zware metaal.

vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.

om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren :p) en een uil gevangen van 2 uur.

als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart :kots:

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....

maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.

3 op 10

sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn ;)

diet pill.jpg

iemand al significante ervaring opgedaan met fast diet V2 en wil die met ons delen? :)

wil hem binnekort misschien eens gaan proberen als mn caffeine/EGCg stack op is.

Qua samenstelling kan Fast Diet zich 100% meten, ook met de absolute top als Lipo-6 X. Sterker nog als je naar de ingredienten kijkt zitten er gewoon meer en betere stoffen in:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu 2 dagen in gebruik. Erste dag merkte ik een lichte tintelling maar dat kan gebaseerd zijn op een verwachtingspatroon. Vandaag, dus dag 2, 20 min na lichte ontbijt en 20 na lunch genomen >> geen noemenswaardig reactie >> Wel verhoging van hongergevoel en dorst...Ik zal aan het einde van de week nog mijn verdere bevindingen posten.

Paar weken fast diet aan het gebruiken en ben er tevreden mee!
Ik volg de aanbevelingen zoals op de verpakking:
-1 capsule na het ontbijt
-1 capsule na de lunch
En soms nog een derde voor de training.

Ik heb minder honger en meer energie. Naar mijn gevoel begin ik iets droger te staan maar na een paar weken kan je dit dus wss onmogelijk zien ;)
Verder doe ik nu ook om de 2 dagen cardio in combinatie met Fast Diet.

Over een maand volgt nog eens een update en zal ik wss meer kunnen vertellen.

Nu 2 dagen in gebruik. Erste dag merkte ik een lichte tintelling maar dat kan gebaseerd zijn op een verwachtingspatroon. Vandaag, dus dag 2, 20 min na lichte ontbijt en 20 na lunch genomen >> geen noemenswaardig reactie >> Wel verhoging van hongergevoel en dorst...Ik zal aan het einde van de week nog mijn verdere bevindingen posten.

Bedankt voor je reactie! :)

Paar weken fast diet aan het gebruiken en ben er tevreden mee!
Ik volg de aanbevelingen zoals op de verpakking:
-1 capsule na het ontbijt
-1 capsule na de lunch
En soms nog een derde voor de training.

Ik heb minder honger en meer energie. Naar mijn gevoel begin ik iets droger te staan maar na een paar weken kan je dit dus wss onmogelijk zien ;)
Verder doe ik nu ook om de 2 dagen cardio in combinatie met Fast Diet.

Over een maand volgt nog eens een update en zal ik wss meer kunnen vertellen.

Klinkt goed! Al een vetmeting laten doen? :)

-Leon

Klinkt goed! Al een vetmeting laten doen? :)

-Leon

Yup eentje toen ik begon. Maar ga nu wachten tot dat m'n doosje Fast Diet op is. Denk dat ik na 2 weken toch nog niet echt een verschil zal zien :p
Meer info krijg je later :D En nogmaals bedankt voor de gratis vetmeter!!:D

Yup eentje toen ik begon. Maar ga nu wachten tot dat m'n doosje Fast Diet op is. Denk dat ik na 2 weken toch nog niet echt een verschil zal zien :p
Meer info krijg je later :D En nogmaals bedankt voor de gratis vetmeter!!:D

Graag gedaan. Ik zelf verlies toch wel 1 a 2 % in de eerste 2 weken. Mede vocht, maar ook vet. Ik ben benieuwd wat je resultaten zijn. :)

Succes!

-Leon

Bevat dit product ook vochtafdrijvende stoffen? Beetje alles-in-1?

Ik gebruik het nou ook ongeveer 2 weken en zie toch wel meer spierdefinitie. De energie die je krijgt is niet opvallend ofzo maar onopgemerkt verdrijft het toch de vermoeidheid. Al met al ben ik tevreden met deze FastDiet.
Ik gebruik s'ochtends bij ontbijt eentje, s'middags en na het avond eten.

Jeromm, 's avonds geen slaapproblemen ofzo als je deze laat neemt? Als dat zo is, ideaal, dan kan ik overstappen naar een goede en goedkope burner ipv de Lipo6x :D

Ik gebruik het nou ook ongeveer 2 weken en zie toch wel meer spierdefinitie. De energie die je krijgt is niet opvallend ofzo maar onopgemerkt verdrijft het toch de vermoeidheid. Al met al ben ik tevreden met deze FastDiet.
Ik gebruik s'ochtends bij ontbijt eentje, s'middags en na het avond eten.

-Leon

Jeromm, 's avonds geen slaapproblemen ofzo als je deze laat neemt? Als dat zo is, ideaal, dan kan ik overstappen naar een goede en goedkope burner ipv de Lipo6x :D

Neem 'm meestal rond 19uur en kan gewoon in slaap komen. Met deze fastdiet is het niet zo dat je hele dag staat te stuiteren ofzo, zou er niet 2 achter elkaar slikken iig. (hoofdpijn etc. maar misschien kwam dat omdat ik paar uur daarvoor nog een scoop maximize had gehad)

edit: over afslank spul gesproken... zag op de site van nutrex dat ze die lipo 6 black ook in Ultra Concentrated hebben, (net als hemo rage black en ultra concentrated) wel een pittig goedje denk ik?

Laatst bewerkt:
Bevat dit product ook vochtafdrijvende stoffen? Beetje alles-in-1?

Ja, de Fast Diet is ook mild vochtafdrijvend. Een totaal product!:)

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Neem 'm meestal rond 19uur en kan gewoon in slaap komen. Met deze fastdiet is het niet zo dat je hele dag staat te stuiteren ofzo, zou er niet 2 achter elkaar slikken iig. (hoofdpijn etc. maar misschien kwam dat omdat ik paar uur daarvoor nog een scoop maximize had gehad)

edit: over afslank spul gesproken... zag op de site van nutrex dat ze die lipo 6 black ook in Ultra Concentrated hebben, (net als hemo rage black en ultra concentrated) wel een pittig goedje denk ik?

Lipo-6 black is ook een goed product inderdaad en we zijn er erg scherp mee:)

Onze topper Fast Diet is inderdaad precies zo gedoseerd dat het maximaal effectief is maar dat je niet de hele dag staat te stuiteren, als bij sommige andere producten:D

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Zeker doen, Fast Diet is momenteel op elk front de beste koop. De beste ingredienten dus het meest resultaat voor de beste prijs.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand ondertussen al langer bezig met zichtbaar effect?

Krijg als het goed is vandaag mijn potje binnen samen met Transform.

Precies 45 dagen tot ik op vakantie ga, dus ik zal precies laten weten wat ik ermee bereik. Ben nu 92kg op 15 a 16%.

Nu de derde dag. Het voelt in ieder geval goed aan, drink me wel rot maar opzich verder nergens last van.

Ben van 92kg naar 90kg gegaan, zal vooral vocht zijn maar ik heb in ieder geval het idee dat het helpt. Ben benieuwd over een aantal weken.

Nu de derde dag. Het voelt in ieder geval goed aan, drink me wel rot maar opzich verder nergens last van.

Ben van 92kg naar 90kg gegaan, zal vooral vocht zijn maar ik heb in ieder geval het idee dat het helpt. Ben benieuwd over een aantal weken.

Ik ga het toch ook maar eens proberen !

edit : B&F , deze komt toch niet deze week in de aanbieding he ? Anders wacht ik wel even

Laatst bewerkt:
Morgen heb ik daar meer duidelijkheid over. :)

-Leon

Ik heb zojuist een pot besteld. Ik ben benieuwd!

Terug
Naar boven