Beoordeling:
3/10 +- Twijfelgeval
Mijn review:
vrienden van het zware metaal.
vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.
om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren
) en een uil gevangen van 2 uur.
als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...
de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.
tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart
ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....
maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.
3 op 10
sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn
- Soort supplement: Fatburner / stacker
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
- Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
- Waar heb je het supplement gekocht? B & F
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee
Mijn review:
vrienden van het zware metaal.
vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.
om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren
) en een uil gevangen van 2 uur.als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...
de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.
tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....
maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.
3 op 10
sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn

En nogmaals bedankt voor de gratis vetmeter!!