Fitness Seller

Review Fast Diet - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
  • Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee

Mijn review:
vrienden van het zware metaal.

vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.

om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren :p) en een uil gevangen van 2 uur.

als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart :kots:

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....

maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.

3 op 10

sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn ;)

diet pill.jpg

Net nog een potje binnengekregen voor m'n moeder:P Zat helaas 1 kapotte capsule in maar verder was de bestelling weer snel binnen!

Deze week besteld. Vandaag 2e dag ingenomen, neem er 1 in de ochtend en 1 in de na-middag. Je voelt wel e.e.a. energie niveau wordt beter maar heb zo nu en dan ook wel wat koude rillingen.

Doel is gewichtsverlies ik combineer het met een duursport zo 10 a 12 uur per week. Ik zal de resultaten ook laten weten.

Net nog een potje binnengekregen voor m'n moeder:P Zat helaas 1 kapotte capsule in maar verder was de bestelling weer snel binnen!

Laat maar weten volgende keer dat je besteld. Krijg je extra sample van mij. :)

Deze week besteld. Vandaag 2e dag ingenomen, neem er 1 in de ochtend en 1 in de na-middag. Je voelt wel e.e.a. energie niveau wordt beter maar heb zo nu en dan ook wel wat koude rillingen.

Doel is gewichtsverlies ik combineer het met een duursport zo 10 a 12 uur per week. Ik zal de resultaten ook laten weten.

Ik ben benieuwd! Bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Mijn korte review na +-1week gebruik: Mwahhh, het kan beter, vooral kwa energie, ik neem nu +-4 capsules per dag. Maar, ik blijf hem wel gebruiken, en zal (mocht ik het niet vergeten zijn ;) ) mn mening over 2 weken nog eens bekijken en beoordelen. ;)

Mijn korte review na +-1week gebruik: Mwahhh, het kan beter, vooral kwa energie, ik neem nu +-4 capsules per dag. Maar, ik blijf hem wel gebruiken, en zal (mocht ik het niet vergeten zijn ;) ) mn mening over 2 weken nog eens bekijken en beoordelen. ;)

Dank je:) Keep us posted, waarderen we!

Ook maar eens geregistreerd, ipv alleen maar altijd mee te lezen :P

Na de afgelopen 2 jaren, Stacker 2 XPLC, Stacker 4, en nog wat andere fatburners te hebben gebruikt was ik afgelopen maandag door alle voorraden heen.

Ben vandaag begonnen met deze fatburner, vanmorgen eerste gepakt na ontbijt. Straks na de lunch de volgende. Wat ik op dit moment merk is dat ik volgens mij aan mijn 6de glas water bezig ben, en het warmer heb als normaal.

Ik ga hem de komende weken goed gebruiken en zal iedereen hier op de hoogte houden.

@Body & Fitshop, is er nog maximale periode dat je deze achter elkaar mag gebruiken? Weet dat er op Stackers altijd stond dat je na 6 weken onafgebroken werk even rust moest nemen.

Ook maar eens geregistreerd, ipv alleen maar altijd mee te lezen :P

Na de afgelopen 2 jaren, Stacker 2 XPLC, Stacker 4, en nog wat andere fatburners te hebben gebruikt was ik afgelopen maandag door alle voorraden heen.

Ben vandaag begonnen met deze fatburner, vanmorgen eerste gepakt na ontbijt. Straks na de lunch de volgende. Wat ik op dit moment merk is dat ik volgens mij aan mijn 6de glas water bezig ben, en het warmer heb als normaal.

Ik ga hem de komende weken goed gebruiken en zal iedereen hier op de hoogte houden.

@Body & Fitshop, is er nog maximale periode dat je deze achter elkaar mag gebruiken? Weet dat er op Stackers altijd stond dat je na 6 weken onafgebroken werk even rust moest nemen.

Normaliter ga je inderdaad uit van 4 tot maximaal 8 weken. Dat je het iets warmer krijgt is een teken dat je verbranding omhoog gaat.:) Hou ons maar op de hoogte van de vorderingen!!

Kan iemand mij zeggen hoeveel mg Cafeïne Fast Diet bevat per pil?
Kwestie van de hoeveelheid te vergelijken met Lipo 6X :)

Alvast bedankt!

Kan iemand mij zeggen hoeveel mg Cafeïne Fast Diet bevat per pil?
Kwestie van de hoeveelheid te vergelijken met Lipo 6X :)

Alvast bedankt!

http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/fast-diet_ingredienten

Volgens mij geen cafeïne. Maar wel geranamine.

Inhoud: 90 capsules
Hoeveelheid per dosering: 1 capsule
Doseringen per verpakking: 90

Samenstelling per capsule
Coleus Forskohlii extract 20% 100 mg
Geranamine 20 mg
Curcuma Longa extract 95% 50 mg
Green Tea extract > 50% ECGC 100 mg
Fructus Evodiae extract 25 mg
Methylxanthine Anhydrous 100 mg
Phenylethylamine 50 mg
Rhodiola Rosea extract 50 mg

Andere ingredienten;
Gelatine (capsule), tri Calcium fosfaat, Magnesium Stearaat.

http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/fast-diet_ingredienten

Volgens mij geen cafeïne. Maar wel geranamine.

Inhoud: 90 capsules
Hoeveelheid per dosering: 1 capsule
Doseringen per verpakking: 90

Samenstelling per capsule
Coleus Forskohlii extract 20% 100 mg
Geranamine 20 mg
Curcuma Longa extract 95% 50 mg
Green Tea extract > 50% ECGC 100 mg
Fructus Evodiae extract 25 mg
Methylxanthine Anhydrous 100 mg
Phenylethylamine 50 mg
Rhodiola Rosea extract 50 mg

Andere ingredienten;
Gelatine (capsule), tri Calcium fosfaat, Magnesium Stearaat.

Die Methylxanthine is andere naam voor cafeine dacht ik,dus 100mg

Dank je:) Keep us posted, waarderen we!

Bij deze een eerlijke revieuw;

Voordelen:
- De kilo's gaan er makkelijker vanaf

Nadelen:
- Helaas geen 'extra' energie
- Viel soms als als een blok inslaap na inname
- Het leek soms wel alsof ik juist meer honger had dan normaal ???

Persoonlijk zou ik het product niet nog eens aanschaffen. Dat heeft o.a. te maken dat ik hetzelfde resultaat met meer sporten kan bereiken.
Toch wil ik het product een 6,9 geven. Mede doordat ik toch sneller vet verloor. De %cijfertjes van het vetverlies heb ik ergens opgeschreven maar die ben ik even kwijt, die heb je nog tegoed!

Let wel op; Dit is persoonlijk, product kan bij iedereen een verschillend effect hebben!

Voordelen:

Nadelen:

Persoonlijk zou ik het product niet nog eens aanschaffen. Dat heeft o.a. te maken dat ik hetzelfde resultaat met meer sporten kan bereiken.
Toch wil ik het product een 6,9 geven. Mede doordat ik toch sneller vet verloor. De %cijfertjes van het vetverlies heb ik ergens opgeschreven maar die ben ik even kwijt, die heb je nog tegoed!

Let wel op; Dit is persoonlijk, product kan bij iedereen een verschillend effect hebben!

Dank je wel. Ik ben benieuwd naar de cijfers van je vet%. :)

-Leon

Voordelen:

Nadelen:

Zoals met iedere fatburner... Je moet het hebben van dieet en cardio.

hallo daar allemaal

ik had even een vraagje als het goed is krijg ik vandaag een potje fast dieet binnen
maar nu is mijn vraag kan ik fast dieet naast mijn lijst met andere supps nemen zoals :pre work out powder, tms en grow
of krijg ik dan te veel binnen zoals caffeine en geranamine
en kan fast dieet en pwp tegelijk nemen of krijg ik dan wel een hele grote boost?
nou dat was het eigenlijk
hoop op een snelle reactie

hallo daar allemaal

ik had even een vraagje als het goed is krijg ik vandaag een potje fast dieet binnen
maar nu is mijn vraag kan ik fast dieet naast mijn lijst met andere supps nemen zoals :pre work out powder, tms en grow
of krijg ik dan te veel binnen zoals caffeine en geranamine
en kan fast dieet en pwp tegelijk nemen of krijg ik dan wel een hele grote boost?
nou dat was het eigenlijk
hoop op een snelle reactie

Je kan het wel combineren met Total Muscle Solution en GROW, maar ik raad af om het te combineren met producten zoals PreWorkout Power. Dit komt inderdaad doordat deze producten ook al stimulanten bevatten.

-Leon

hier even mijn korte review

voorals nu doet fast dieet wat het moet doen

ik merk na een half uurtje dat ik het een stuk warmer ga krijgen dus dat de vet verbranding op gang komt en dat de lichaams temp omhoog gaat

en het geeft met de hele dat door een goed gevoel en ben fitter
zonder dat ik er zenuwachtig door word

kwa gewicht verlies kan ik er nog niet over oordelen omdat ik het nog maar een dag of 4 gebruik

maar ik hou jullie op de hoogte

hier even mijn korte review

voorals nu doet fast dieet wat het moet doen

ik merk na een half uurtje dat ik het een stuk warmer ga krijgen dus dat de vet verbranding op gang komt en dat de lichaams temp omhoog gaat

en het geeft met de hele dat door een goed gevoel en ben fitter
zonder dat ik er zenuwachtig door word

kwa gewicht verlies kan ik er nog niet over oordelen omdat ik het nog maar een dag of 4 gebruik

maar ik hou jullie op de hoogte

Top! :)

-Leon

Terug
Naar boven