MuscleMeat

Review Fast Diet - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star3.png
3/10 +- Twijfelgeval

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Fast Diet kun je sneller dan met welk product dan ook je vetpercentage verlagen. Daarnaast geeft Fast Diet je geweldig veel energie en een uniek Feel Good gevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu zo een 5 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? irrelevant
  • Welke dosis heb je gebruikt? per 2 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37,90 voor 180 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? nee

Mijn review:
vrienden van het zware metaal.

vandaag een review van FAST DIET PILL van Body & Fit Shop.

om maar met de deur in huis te vallen, deze caps zijn zwaar ondergedoseerd. op 2 caps heb ik gisteren 2 uur op de bank gelegen, met kleren aan onder een deken (t was fris gisteren :p) en een uil gevangen van 2 uur.

als ik dit vergelijk met bvb AMP, waarvan ik hyperactief duracell-konijn word, dat bovendien immuun is voor koude en continu transpireert...ja...

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart :kots:

ik heb deze pils nog geklasseerd onder twijfelgeval, omdat het met burners dikwijls heel persoonsgebonden is: wat voor mij zus werkt, werkt voor jou zo....

maar voor mij is dit gewoon ondergedoseerd.

3 op 10

sorry Ilco, t kan niet altijd feest zijn ;)

diet pill.jpg

Hij is nu in de aanbieding, dus kom maar op met de resultaten/ervaringen van vetverbranding vooral degenen die begin juni hier gepost hebben en zeiden dat ze er op terug zouden komen!!!! :D(dan kan ik evt. ook een potje aanschaffen).
Nu kunnen jullie toch wel een conclusie trekken of die werkt of niet!:)

voor mij werkt het wel
bedoel ik ben deze week een halve kilo afgevallen zonder cardio en zonder mijn dieet aan te passen
je voelt dat je lichaams temp omhoog gaat en dus meer aan het verbranden bent

en ik gebruik maar een pil per dag en dit doe ik omdat ik ook PWP gebruik en anders teveel stimulanten binnen krijg

ik merk het ook als ik te veel koffie krijg dan krijg ik ook extra zweet aanvallen
nou hoop je zo genoeg op weg geholpen te hebben om het eens te proberen

nog even een puntje ik gebruik daarnaast ook de green thea slank van b&f

Dit middel gebruiken in combinatie met Humangrow werkt bij mij perfect
2 kg in de week verlies. enige minpuntje je moet niet vergeten te eten!
stopt alle honger (en trek in zoet ook bier!)
maar goed ben in 10 weken 14 echte kiloos afgevallen. 1e 4 weken 2 kilo
per week. succes ermee.

Dit middel gebruiken in combinatie met Humangrow werkt bij mij perfect
2 kg in de week verlies. enige minpuntje je moet niet vergeten te eten!
stopt alle honger (en trek in zoet ook bier!)
maar goed ben in 10 weken 14 echte kiloos afgevallen. 1e 4 weken 2 kilo
per week. succes ermee.

Dat zijn hele mooie resultaten met Fast Diet!!:) We kunnen ook echt merken dat heel veel mensen enorm tevreden zijn. Fast Diet in nieuwe samenstelling is in korte tijd na Dexaprine het nr2 meest verkochte afslankproduct. (zelfs meer als de internationale topper Lipo X) Dank je, voor de complimenten!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fast Diet staat voor gegarandeerd vetverlies!
Zonder(!) het onrustige, zenuwachtige, nerveuze gevoel als bij vele andere afslankproducten.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 19:30 ----------

voor mij werkt het wel
bedoel ik ben deze week een halve kilo afgevallen zonder cardio en zonder mijn dieet aan te passen
je voelt dat je lichaams temp omhoog gaat en dus meer aan het verbranden bent

en ik gebruik maar een pil per dag en dit doe ik omdat ik ook PWP gebruik en anders teveel stimulanten binnen krijg

ik merk het ook als ik te veel koffie krijg dan krijg ik ook extra zweet aanvallen
nou hoop je zo genoeg op weg geholpen te hebben om het eens te proberen

nog even een puntje ik gebruik daarnaast ook de green thea slank van b&f

Gaat goed zo! Hou ons maar op de hoogte:) Fast Diet met de Green Tea Slank - Ultra Pure (het meest zuivere product en prijs kwaliteit 100% de beste koop in Green Tea in Nederland momenteel:cool:)is inderdaad een goede combi!:)

Vanavond om 20.30 voor het eerst ingenomen 1 pil en merkte na een paar uur dat mijn hart sneller slaat en word er wakker van, zeg maar meer energie. Ben net klaar met mijn cardio op mijn hometrainer en had onwijs veel energie en was haast niet te stoppen.
Gelukkig heb ik geen nerveus gevoel gehad.
Ik krijg er wel een droge mond van, maar dat vind ik niet zo erg.

Ik kan nu al zeggen dat het een goed product is... Denk dat ik na een maand mooie resultaten kan behalen met dit product, kan al niet wachten. :) Wel met een strikt dieet en veel cardio.

Laatst bewerkt:
Vanavond om 20.30 voor het eerst ingenomen 1 pil en merkte na een paar uur dat mijn hart sneller slaat en word er wakker van, zeg maar meer energie. Ben net klaar met mijn cardio op mijn hometrainer en had onwijs veel energie en was haast niet te stoppen.
Gelukkig heb ik geen nerveus gevoel gehad.
Ik krijg er wel een droge mond van, maar dat vind ik niet zo erg.

Ik kan nu al zeggen dat het een goed product is... Denk dat ik na een maand mooie resultaten kan behalen met dit product, kan al niet wachten. :) Wel met een strikt dieet en veel cardio.

Dank je, voor je reactie. Klinkt goed!:) Een goed dieet, cardio en Fast Diet moet het zeker kunnen doen voor je.:)

Tegenwoordig gebruik ik dit samen met de pre-workout power pill maar alleen op niet-cardio dagen. Dat komt neer op twee keer per week. Fast Diet neem ik wel elke dag in. Nu ik het combineer gaat mijn hartslag retesnel. :eek:

Nog meer reviews sinds de nieuwe samenstelling?

Wil dit misschien ook wel gaan gebruiken om wat kg te verliezen
Vraagje....
Kan je dit fast diet ook samen met creatine gebruiken
Ik bedoel dus dat je voor creatine meer moet drinken en dat fast diet misschien de vocht weer afvoert?

In de weekaanbieding:

Fast Diet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu 14,90 in plaats van 19,90

Fast Diet staat voor gegarandeerd vetverlies!
Zonder(!) het onrustige, zenuwachtige, nerveuze gevoel als bij vele andere afslankproducten.

Groetjes Ralf

oke net bestelt maar ff zonder gekheid kan je dit met Creatine blijven gebruiken of heeft de creatine dan geen nut
ik zie dat Fast diet ook een vochtafdrijvende werking heeft en juist voor creatine moet je weer meer vocht tot je nemen (vandaar de vraag)
Ik ga 1 potje proberen de komende maand en als het bevalt dan misschien nog 2 potjes

O referentienummer 378979
ben vergeten een drinkbidon te bestellen kunnen jullie mij matsen?

Laatst bewerkt:
oke net bestelt maar ff zonder gekheid kan je dit met Creatine blijven gebruiken of heeft de creatine dan geen nut
Ik ga 1 potje proberen de komende maand en als het bevalt dan misschien nog 2 potjes

O referentienummer 378979
ben vergeten een drinkbidon te bestellen kunnen jullie mij matsen?

De creatine blijft gewoon zijn werk doen. Wel goed je vochtinname in de gaten houden, zeker bij warm weer.:) Dank je, de bidon regel ik voor je!

Fantastisch en die Bidon helpt weer voor de vochtinname :)
Goede service heren

Ik vind deze review echt onderdoen voor het product. Ik heb hiermee een goed resultaat geboekt, en voelde me eforisch toen ik het nam. Niet het beste product om af te vallen maar goed voor die prijs.

de FAST DIET pills doen het wel beter als je ze per 3 of per 4 neemt. maar dat vind ik niet kunnen. zoiets moet je dan ook op de verpakking weergeven.

tegenwoordig stack ik deze fast diet pills ( 2 stuks) met 5 RPM caps en 2 DRive caps voor de training. dat gaat wel lekker. heb ik ooit s geprobeerd met AMP ook - ik was toen helemaal van de kaart

Bij dit soort reviews en dit soort stacken ga ik eerder twijfelen aan jou gewenning aan dit soort producten dan aan dit product. Wat je hierboven stelt is wel erg veel en dan snap ik dat Fast Diet voor jou weinig uithaalt, dit is geen reden om het product van een 3 te voorzien.

Ik heb hem net besteld samen met een nieuwe bus whey perfection. Ben benieuwd en ik laat me verassen. Ik zal trouwens ook wel even een recensie achterlaten over een tijdje.

weet niet of het werkt, verlies ~0,5% vet per week maar dat deed ik ook zonder deze pilletjes.

Potje besteld samen met Whey Perfection en Nr. 1. De bestelling was weer retesnel, de volgende dag om 10.00 uur al bezorgd.

Gebruik het nu 2 dagen, op trainingsdagen en niet trainingsdagen 1 pil, om te testen hoe ik erop reageer. Tot nu toe krijg ik er veel energie van (tunnelvisie), soort warm gevoel (als ik niet sport dan). Heb geen negatieve bijwerkingen gelukkig zoals ik wel had bij Dexaprine ('s nachts niet kunnen slapen en hartkloppingen). Hart gaat ietsjes sneller in rust, en dat euforische gevoel is bij deze echt heel erg aanwezig. Zou het bijna aanraden als anti-depressiva :p Top product in ieder geval!

Morgen maar is 2 pilletjes proberen, kijken hoe dat is. Laat nog wel weten hoeveel ik afval komende periode.

ben niet helemaal blij met me aankoop, merk eingelijk helemaal niets van inname. Verlies evenveel vet nog + energie/focus/chille gevoel heb ik niet gehad.

Terug
Naar boven