Wesleyftw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meteen stoppen met ramadan is mijn advies!
Het heeft absoluut geen toegevoegde waarde en het is fckin slecht voor je lichaam.
De gene die dat verzonnen heeft is een oetlul.
hou op flauwekul te zeiken zonder een greintje kennis te bezitten.
Vent, doe eens normaal, als hij Moslim is en aan de Ramadan wilt doen, laat hem dan lekker. Het heeft helemaal geen zin om er hier over te gaan zeiken want je gaat hem niet overhalen.De Koran staat vol met flauwekul.
De meeste moslims hebben hem trouwens niet eens gelezen.
Gek genoeg boek ik wel pr's met fasted trainen, dus ben goed hydrated denk ik bij mn trainingen. Ach was ook eigenlijk een vraag waar ik de antwoord op wist, maar wilde meningen horen van anderen. Het kan als je je fit voelt (geen duizeligheid, misselijkheid, droge mond etc.) lijkt me, als je die symptonen wel hebt zou ik het vermijden.
Mja omdat mijn kracht alleen toeneemt en ik me fit voel bij mn trainingen is het beter dan te trainen dan een maandje niet, ben maar 4 maanden bezig dus een hele maand niks doen is geen optie voor mij.
Vasten verbreken met fruit en een shake is wel hard to do in ons geval na 18 uur vasten haha, maar het is iets waar ook aan dacht dus misschien pas ik dat wel toe.
Dacht laatst ook hieraan: wat als ik in de weekend ga trainen (om 1 uur) en tot 10 uur niks eet, hoe pakt dat dan uit? Heeft het nut? Heeft dat negatieve gevolgen?

En jij ook niet blijkbaar dus waarom dan gaan lopen oordelen zonder een gegronde basis?De Koran staat vol met flauwekul.
De meeste moslims hebben hem trouwens niet eens gelezen.
For sure bro! geen enkel spel kan tippen aan oot, de enige spel die ik na 12 jaar nog steeds speel op emulators. Als iemand vraagt wat ik heb gedaan in me jeugdtijd, zeg ik OoT.![]()