MuscleMeat

Fasted trainen zonder water

Meteen stoppen met ramadan is mijn advies!
Het heeft absoluut geen toegevoegde waarde en het is fckin slecht voor je lichaam.
De gene die dat verzonnen heeft is een oetlul.

Meteen stoppen met ramadan is mijn advies!
Het heeft absoluut geen toegevoegde waarde en het is fckin slecht voor je lichaam.
De gene die dat verzonnen heeft is een oetlul.

hou op flauwekul te zeiken zonder een greintje kennis te bezitten.

Ik ga even een rust week in schaffen. Ik wil wel trainen maar het zal me lichaam wel goed doen. Ik kan ook niet het ultieme halen uit mijn training zonder water.

De Koran staat vol met flauwekul.
De meeste moslims hebben hem trouwens niet eens gelezen.
Vent, doe eens normaal, als hij Moslim is en aan de Ramadan wilt doen, laat hem dan lekker. Het heeft helemaal geen zin om er hier over te gaan zeiken want je gaat hem niet overhalen.

trainen na 16 uur niks te eten of te drinken kan heel lastig worden.
maar anders bekeken,je zegt dat je niet werkt. dus je kan lekker lang slapen en hele dagen niks doen.
met dat lui zijn zal je niet veel energie nodig hebben lijkt me.
stop met janken over dat zware vasten en train gewoon naar je gevoel man.
ik werk 14 uur per dag, ben gemiddeld 16 uur per dag weg van huis.
eet belange niet genoeg door tijdsgebrek. er zijn ook dagen dat ik braaknijgingen heb tegen het einde van mijn training.
luister naar je lichaam en je zal weten wanneer je moet stoppen

• Topic Starter Topic Starter
Ik waardeer je hulp maar snap niet waarom je iets als "stop met janken" moet erbij typen. Wie zegt dat ik moeite heb met het gaan, of lui ben om te gaan/wat dan ook. Ik vraag alleen of het negatieve gevolgen zal hebben omdat je dehydrated kan zijn.

Zelda

Gek genoeg boek ik wel pr's met fasted trainen, dus ben goed hydrated denk ik bij mn trainingen. Ach was ook eigenlijk een vraag waar ik de antwoord op wist, maar wilde meningen horen van anderen. Het kan als je je fit voelt (geen duizeligheid, misselijkheid, droge mond etc.) lijkt me, als je die symptonen wel hebt zou ik het vermijden.

Mja omdat mijn kracht alleen toeneemt en ik me fit voel bij mn trainingen is het beter dan te trainen dan een maandje niet, ben maar 4 maanden bezig dus een hele maand niks doen is geen optie voor mij.

Hey zelda ocarina of time, nog steeds het beste spel dat ik ooit gespeelt heb!

• Topic Starter Topic Starter
For sure bro! geen enkel spel kan tippen aan oot, de enige spel die ik na 12 jaar nog steeds speel op emulators. Als iemand vraagt wat ik heb gedaan in me jeugdtijd, zeg ik OoT. :D

Vasten verbreken met fruit en een shake is wel hard to do in ons geval na 18 uur vasten haha, maar het is iets waar ook aan dacht dus misschien pas ik dat wel toe.

Dacht laatst ook hieraan: wat als ik in de weekend ga trainen (om 1 uur) en tot 10 uur niks eet, hoe pakt dat dan uit? Heeft het nut? Heeft dat negatieve gevolgen?

Ikzelf verbreek het vasten eerst met een dadel en halve liter water (stofwisseling krijgt een turbo-boost), vervolgens hap ik wat snacks (met kip of vlees uiteraard) en daarna stort ik mezelf helemaal op de fruit zodat ik 10 min later in de gym alles eruit kan knallen ;)

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 13:56 ----------

De Koran staat vol met flauwekul.
De meeste moslims hebben hem trouwens niet eens gelezen.
En jij ook niet blijkbaar dus waarom dan gaan lopen oordelen zonder een gegronde basis?

For sure bro! geen enkel spel kan tippen aan oot, de enige spel die ik na 12 jaar nog steeds speel op emulators. Als iemand vraagt wat ik heb gedaan in me jeugdtijd, zeg ik OoT. :D

Zeker, ik heb hem ook op project64 emu echt vet om het in full hd te spelen, skyward sword op de wii heb ik ook uitgespeeld erg goede zelda maar kan niet tippen aan oot.

Terug
Naar boven