MuscleMeat

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Bezoekers in dit topic

Eerst Animal Cuts of eerst Fat Attack? Of maakt dat niet veel uit?

En moet je het als een soort van kuur gebruiken? Dus bijv. eerst de Animal Cuts opmaken en erna de Fat Attack? Dus niet dat ik de ene week Fat Attack gebruik en de week erop een keer Animal Cuts probeer? Dan weet ik welke het beste voor me werkt (waar ik het meeste energie van krijg) en die kan ik dan dus het beste voor het laatst bewaren (eind vd cut als ik erg laag in de kcals zit en weinig energie heb) :)

Ik zou eerst de ene opmaken en dan de andere. Een goede fatburner geeft niet per definitie veel energie dat is een misverstand. Ik ben van mening dat een goede fatburner juist zijn werking op de achtergrond moet doen.
 
Oké, dan begin ik maar met Fat Attack met 1 capsule tijdens het ontbijt en 1 capsule in de middag voordat ik ga trainen (uur of 3 train ik meestal). Eventueel opschroeven na 2 capsules bij het ontbijt + bij het middag eten, maar dat is even aanvoelen :)

Na 1-2 maanden Fat Attack begin ik dan vervolgens met 3 weken Animal Cuts :)
 
Kan Fat Attack naast producten als Forskolin en Yohimbine gebruikt worden?

Ik neem aan van wel overigens maar ik vraag het toch even voor de zekerheid.
 
Kan Fat Attack naast producten als Forskolin en Yohimbine gebruikt worden?

Ik neem aan van wel overigens maar ik vraag het toch even voor de zekerheid.

Ben al tijden op zoek naar forskolin en yohimbine :(
 
Ben al tijden op zoek naar forskolin en yohimbine :(

Heb deze voor forskolin gevonden: http://www.betternutritionlabs.com/nl/product/forskolin-250-xl/

Wel moeilijk duur, maar anderen zijn maar 100mg met 10% forskolin enzo en daar heb je dan veel te veel caps voor nodig, aangezien de aanbevolen dosis 50-100mg forskolin zelf is (dus 5-10 van die caps). Die van die link zijn 50mg forskolin per cap



Yohimbine kwam ik hier tegen dat ze via deze site langs de douane zijn gekomen: http://www.planetarynutrition.com/yohimbine-hcl/

Weet niet of dat geluk was oid maar ga het iig daar proberen ;c
 
Heb deze voor forskolin gevonden: http://www.betternutritionlabs.com/nl/product/forskolin-250-xl/

Wel moeilijk duur, maar anderen zijn maar 100mg met 10% forskolin enzo en daar heb je dan veel te veel caps voor nodig, aangezien de aanbevolen dosis 50-100mg forskolin zelf is (dus 5-10 van die caps). Die van die link zijn 50mg forskolin per cap



Yohimbine kwam ik hier tegen dat ze via deze site langs de douane zijn gekomen: http://www.planetarynutrition.com/yohimbine-hcl/

Weet niet of dat geluk was oid maar ga het iig daar proberen ;c

Kan perfect naar forskolin, maar systemische forskolin weinig of geen nut, want was een van de ingredienten besproken voor de aanmaak van Fat Attack. Yohimbine mag als supplement niet meer in Europa, als het toch combineert, wees dan heel voorzichtig en bouw de dosis geleidelijk aan op, want kan reageren met Fat Attack, zelfs in die mate dat je toch weer wat jumpy wordt. Ik zou het standaard niet aanraden voor je met je arts over mogelijke complicaties praat.
 
Kan perfect naar forskolin, maar systemische forskolin weinig of geen nut, want was een van de ingredienten besproken voor de aanmaak van Fat Attack. Yohimbine mag als supplement niet meer in Europa, als het toch combineert, wees dan heel voorzichtig en bouw de dosis geleidelijk aan op, want kan reageren met Fat Attack, zelfs in die mate dat je toch weer wat jumpy wordt. Ik zou het standaard niet aanraden voor je met je arts over mogelijke complicaties praat.

Was onder de indruk dat forskolin een van de producten was dat daadwerkelijk data heeft mbt vetverlies in mensen.


Ben vooral benieuwd naar yohimbine omdat ik naar mijn idee relatief meer vet opsla rond mijn midsectie en daar (althans naar ervaring) ook het moeilijkst vet verlies. Zou ik in jouw optiek dan beter voor Fat Attack kunnen gaan of toch proberen yohimbine te verkrijgen?
 
Was onder de indruk dat forskolin een van de producten was dat daadwerkelijk data heeft mbt vetverlies in mensen.

Mogelijk bij plaatselijke introductie, maar cAMP increase heeft heel uiteenlopende effecten in heel het lichaam, en het nettoeffect op vetverlies is zowaar nul. Forskolin gaat als supplement al een behoorlijk eind mee, maar tot nader order zo goed als compleet genegeerd om bovenstaande reden dezer dagen.

Ben vooral benieuwd naar yohimbine omdat ik naar mijn idee relatief meer vet opsla rond mijn midsectie en daar (althans naar ervaring) ook het moeilijkst vet verlies. Zou ik in jouw optiek dan beter voor Fat Attack kunnen gaan of toch proberen yohimbine te verkrijgen?

Een sluit het ander niet uit, maar oefen enige voorzichtigheid uit bij de combinatie. Yohimbine op zich zal niet helpen extra vet te verbranden, zal alleen hardnekkig vet gelijkschakelen met ander vet waardoor je gelijkmatiger gewicht verliest. Met Fat attack ga je uiteindelijk dat vet ook perfect weg krijgen zonder yohimbine, maar kan het inderdaad zijn dat het vet in de midsectie pas op het einde verdwijnt.
 
Gebruik Fat Attack nu een paar dagen en merk er niet heel veel van. Eerste dag 1 capsule in de ochtend en 1 in de middag en de dagen erna 2 capsules in de ochtend (vóór het ontbijt) en 2 een uur vóór de lunch.

Enige wat ik misschien merk is dat ik een lichte focus heb en me beter kan concentreren, maar dat kan natuurlijk ook alleen maar mijn gedachte zijn, omdat ik persé iets WIL voelen haha.

Maar wat ik eerder hier gelezen heb is het géén energizer, maar echt een fatburner die op de achtergrond zn werk doet. Volgende week huidplooimeting, dus ben benieuwd! :)

Welke energizer zou ik goed in combinatie met Fat Attack kunnen nemen? Moet zeggen dat ik dat toch wel lekker vind nu ik zo weinig kcals binnen krijg. Heb al eens een sample MP Assault op, maar mn hele lichaam ging super erg jeuken en kreeg rode vlekken. Nam tijdens de training gelukkig wel af. Daarna een paar keer een sample van AEN Presurge op en moet zeggen dat ik daar wel lekker op ga! Gewoon goede focus, goede smaak (sommigen zijn echt TE ranzig gewoon) en geen nare bijwerkingen. Al zou het van mij nog wel iets extremer mogen kwa energie :)
 
Wanneer komt deze weer binnen?
 
Gebruik Fat Attack nu een paar dagen en merk er niet heel veel van. Eerste dag 1 capsule in de ochtend en 1 in de middag en de dagen erna 2 capsules in de ochtend (vóór het ontbijt) en 2 een uur vóór de lunch.

Enige wat ik misschien merk is dat ik een lichte focus heb en me beter kan concentreren, maar dat kan natuurlijk ook alleen maar mijn gedachte zijn, omdat ik persé iets WIL voelen haha.

Maar wat ik eerder hier gelezen heb is het géén energizer, maar echt een fatburner die op de achtergrond zn werk doet. Volgende week huidplooimeting, dus ben benieuwd! :)

Welke energizer zou ik goed in combinatie met Fat Attack kunnen nemen? Moet zeggen dat ik dat toch wel lekker vind nu ik zo weinig kcals binnen krijg. Heb al eens een sample MP Assault op, maar mn hele lichaam ging super erg jeuken en kreeg rode vlekken. Nam tijdens de training gelukkig wel af. Daarna een paar keer een sample van AEN Presurge op en moet zeggen dat ik daar wel lekker op ga! Gewoon goede focus, goede smaak (sommigen zijn echt TE ranzig gewoon) en geen nare bijwerkingen. Al zou het van mij nog wel iets extremer mogen kwa energie :)

Ik zie deze vraag nu pas, als je meer energie wilt zou een capsule [Link niet meer beschikbaar] oplossing kunnen bieden.

Wanneer komt deze weer binnen?

Deze verwacht ik donderdag/vrijdag weer.
 
Nog steeds uitverkocht :(
 
Ook onze Fat Attack is ook meegenomen voor onderzoek, volgens een "wederom anonieme" melder naar de nVWA zitten hier verboden stoffen in. De inspecteur kon dat zo niet bepalen en voorlopig mogen we deze gewoon blijven verkopen.

De inspecteur gaf wel aan voorlopig niet meer te komen en alle meldingen te verzamelen omdat ze er zelf ook een beetje flauw van werden onderhand.
 
Ook onze Fat Attack is ook meegenomen voor onderzoek, volgens een "wederom anonieme" melder naar de nVWA zitten hier verboden stoffen in. De inspecteur kon dat zo niet bepalen en voorlopig mogen we deze gewoon blijven verkopen. De inspecteur gaf wel aan voorlopig niet meer te komen en alle meldingen te verzamelen omdat ze er zelf ook een beetje flauw van werden onderhand.


wraakactie ?
 
Vandaag besteld

Ben benieuwd
 
Fat Attack > Alphamine, confirmed

(eetlust niet zo goed onder controle te houden met Alphamine imo)
 
Back
Naar boven