XXL Nutrition

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Ok gaat lekker. Normaal zou je al iets moeten voelen na circa 20min. Hangt ook af van hoe leeg je maag is als je het inneemt. Maar het is ook niet bij iedereen hetzelfde.

:thumbs:

Ja meestal neem ik het net na de maaltijd, maar voel het wel al een stuk eerder hoor, alleen na een uur krijg ik zeg maar ff zo'n opvlieger ;)

Vind het echt een top burner!

Heb het 2 maanden gebruikt en doet wat het moet doen!

Hey Ren,

Mijn vriendin slikt s'ochtends, s'middags en s'avonds een capsule bij de maaltijd. Sinds ze Fat Attack neemt is ze ook begonnen met een voedingsschema maar ze merkt nu dat ze wat sneller misselijk wordt. Kan dit te maken hebben met de Fat Attack of moet ze gewoon even geduld hebben en aan haar nieuwe levensstijl wennen?

• Topic Starter Topic Starter
Hey Ren,

Mijn vriendin slikt s'ochtends, s'middags en s'avonds een capsule bij de maaltijd. Sinds ze Fat Attack neemt is ze ook begonnen met een voedingsschema maar ze merkt nu dat ze wat sneller misselijk wordt. Kan dit te maken hebben met de Fat Attack of moet ze gewoon even geduld hebben en aan haar nieuwe levensstijl wennen?

Lastig te zeggen. Neemt de capsule na de maaltijd?

Als je zowel net met een dieet bent begonnen als met de FA dan is het wat lastig te zeggen wat de oorzaak is. Kan ook goed dat het met een aantal dagen wegtrekt.

Hey Ren,

Had ik in het begin ook, ook last van maagzuur na de inname. Went snel.

woensdag aangeschaft en vandaag voor het eerst genomen, ik ben benieuwd
wat kan ik het beste doen? 1 bij het ontbijt en 1 bij het avond eten?

Laatst bewerkt:
Zometeen maar eens bestellen. Wordt de eerste fatburner die ik ga gebruiken, ben erg benieuwd. Zal mijn ervaringen hier posten.

Echt 'n top fatburner hoor, doet zn werk super zonder dat nare zenuwachtige gevoel. :D

Tja, zoals ik al zei heb ik nog nooit een fatburner gebruikt. Weet dus ook totaal niet wat ik moet/kan verwachten en heb qua werking ook geen vergelijkingsmateriaal.Maar ik lees er vrij positieve dingen over dus we zullen zien:cool:

Val nog steeds af met huidig dieet, maar mag nog net iets sneller gaan.

Godver, gister Fat Attack binnen gekregen en krijg nu een mailtje dat hij in de aanbieding is.

Had je dat niet even kunnen zeggen Rene?:(

• Topic Starter Topic Starter
Godver, gister Fat Attack binnen gekregen en krijg nu een mailtje dat hij in de aanbieding is.

Had je dat niet even kunnen zeggen Rene?:(

Ik hou me niet bezig met welke producten in de aanbieding komen...

Maar check even je PM box ;)

Top service!:thumbs: Bedankt!

Ervaring tot nu toe: 2 dagen gebruikt. 2 caps 's ochtends en 2 cap's rond de lunch. Meteen maximale dosering dus.

Krijg er een beetje een apart gevoel van, een bepaalde focus. Geen onaangenaam gevoel. Aan de andere kant wel wat lichte hoofdpijn, kan door wat te weinig water komen. Verder moet ik vaak plassen.

Resultaat laat ik pas weten als ik het langere tijd heb gebruikt. Blijf gewoon 300 kcal onder onderhoud zoals hiervoor, dus kan op deze manier wel enigszins inzien of Fat Attack het proces versnelt.

Dat overkomt mij ook regelmatig
XXL weet welke supps ik gebruik
We krijgen wel n mail als je bestelling in de uitverkoop/ of nog niet verkrijgbaar
Volgens mij moet het andersom toch ook mogelijk zijn? ;)

Terug
Naar boven