MuscleMeat

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Bezoekers in dit topic

Dat overkomt mij ook regelmatig
XXL weet welke supps ik gebruik. We krijgen wel n mail als je bestelling in de uitverkoop/ of nog niet verkrijgbaar
Volgens mij moet het andersom toch ook mogelijk zijn? ;)

Vroeger misschien wel maar we hebben tegenwoordig zoveel klanten dat dit niet meer te doen is ;)

Dit is onlosmakelijk verbonden aan aanbiedingen helaas.
 
Krijg er een beetje een apart gevoel van, een bepaalde focus. Geen onaangenaam gevoel. Aan de andere kant wel wat lichte hoofdpijn, kan door wat te weinig water komen. Verder moet ik vaak plassen.

Hoofdpijn is weg ondertussen, misschien was het even wennen aan een bepaald ingrediënt. Het aparte gevoel ook. Merk nu vrij weinig meer na het innemen van de dosering.

Volgende week een update over de werking van het product :)
 

:scratch:

Hoofdpijn is weg ondertussen, misschien was het even wennen aan een bepaald ingrediënt. Het aparte gevoel ook. Merk nu vrij weinig meer na het innemen van de dosering.

Volgende week een update over de werking van het product :)

Fat Attack is eigenlijk zo ontworpen dat deze vrijwel ongemerkt (zonder rare bijwerkingen of dat je hyper wordt) zijn werk doet.

Keep me posted!
 
Ben ik nou de enige die een vaag gevoel in mijn hoofd krijg na inname van fat-attack, of moet ik gewoon even tolerantie opbouwen?
 
Ben ik nou de enige die een vaag gevoel in mijn hoofd krijg na inname van fat-attack, of moet ik gewoon even tolerantie opbouwen?

Dat kan wel voorkomen. begin met 1 capsule dan beter en blijf op 1 per keer totdat je dat gevoel niet meer hebt.
 
Ben ik nou de enige die een vaag gevoel in mijn hoofd krijg na inname van fat-attack, of moet ik gewoon even tolerantie opbouwen?

Had ik de eerste paar dagen ook, maar is bij mij vanzelf weggegaan.
 
Ben ik nou de enige die een vaag gevoel in mijn hoofd krijg na inname van fat-attack, of moet ik gewoon even tolerantie opbouwen?

Dat krijg ik ook voor ongeveer 1 a 2u als ik 2 capsules inneem met een halve liter monster energy. :D
 
Iemand nog goed resultaten geboekt hiermee/goede ervaringen? Ik heb het product zojuist besteld, dus ben benieuwd! :) Kan ik het ook in combinatie met Animal Cuts gebruiken of beter 1 van de 2 gebruiken en eerst Animal Cuts of eerst Fat Attack en erna Animal Cuts?
 
Ik heb deze nu ook besteld gisteren. Vandaag uiteraard binnengekregen.
Merk dat ik een warm gevoel in mijn buik krijg na het innemen van 2 capsules. Moet zeggen dat het ergens een beetje een fijn gevoel is. :p
Nu neem ik deze op dit moment na de maaltijden in, kan ik dit beter verplaatsen naar voor de maaltijd?
 
Iemand nog goed resultaten geboekt hiermee/goede ervaringen? Ik heb het product zojuist besteld, dus ben benieuwd! :) Kan ik het ook in combinatie met Animal Cuts gebruiken of beter 1 van de 2 gebruiken en eerst Animal Cuts of eerst Fat Attack en erna Animal Cuts?

Ik zou eerst de ene nemen en dan de andere.

Ik heb deze nu ook besteld gisteren. Vandaag uiteraard binnengekregen.
Merk dat ik een warm gevoel in mijn buik krijg na het innemen van 2 capsules. Moet zeggen dat het ergens een beetje een fijn gevoel is. :p
Nu neem ik deze op dit moment na de maaltijden in, kan ik dit beter verplaatsen naar voor de maaltijd?

Voor de maaltijd zal je dit denk ik nog sterker ervaren, het is toch een kwestie van proberen en kijken wat je het beste bevalt.
 
Ik zou eerst de ene nemen en dan de andere.



Voor de maaltijd zal je dit denk ik nog sterker ervaren, het is toch een kwestie van proberen en kijken wat je het beste bevalt.

Oké! Hartstikke bedankt. Even uitproberen dus. Ook met tijden van inname. Eens even zien.
 
Ik zou eerst de ene nemen en dan de andere. Voor de maaltijd zal je dit denk ik nog sterker ervaren, het is toch een kwestie van proberen en kijken wat je het beste bevalt.

Eerst Animal Cuts of eerst Fat Attack? Of maakt dat niet veel uit?

En moet je het als een soort van kuur gebruiken? Dus bijv. eerst de Animal Cuts opmaken en erna de Fat Attack? Dus niet dat ik de ene week Fat Attack gebruik en de week erop een keer Animal Cuts probeer? Dan weet ik welke het beste voor me werkt (waar ik het meeste energie van krijg) en die kan ik dan dus het beste voor het laatst bewaren (eind vd cut als ik erg laag in de kcals zit en weinig energie heb) :)
 
Back
Naar boven