- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben geneigd om het te kopen maar sinds ik geen antwoord heb gekregen op mijn vraag twijfel ik![]()
. We hebben met de formuling gekeken naar de beste burners van dit moment en daar de meest werkzame van genomen en gebruikt voor de formule van Fat Attack. Verder heb ik input gehad van Big Cat die ons goed op weg heeft geholpen tot het komen van de juiste formule.heb je ook een poedertje waarbij ik een n*ger kan worden met behoud van mijn vetmassa?

waarom een prop blend en niet gewoon alle ingredienten met de doseringingen aangeven?
We hebben lang gewerkt om de precieze hoeveelheden van de ingrediënten te bepalen, daar zijn we maanden mee bezig geweest. Dat zou raar zijn als je dat zomaar prijs gaat geven dan gooi je de kroonjuwelen op tafel. Niemand weet ook wat er in coco cola precies zit, dat maakt ook verder niet uit het gaat erom dat je het lekker vind.
Met Fat Attack gaat het erom dat je een goed product in handen hebt. Het is overigens voor een consument helemaal niet te overzien hoe de afzonderlijke ingrediënten elkaar versterken of evt verzwakken. Met andere woorden je hebt helemaal niets aan de precieze mg'en per stof.
Veel "merken" maken een recept van achter een pc en gaan produceren dan zou ik ook de doseringen vermelden omdat er totaal geen tijd en moeite in is gaan zitten.

Ik dacht dat ik geantwoord had maar had je niet gequote. We hebben met de formuling gekeken naar de beste burners van dit moment en daar de meest werkzame van genomen en gebruikt voor de formule van Fat Attack. Verder heb ik input gehad van Big Cat die ons goed op weg heeft geholpen tot het komen van de juiste formule.
gaan we aan werken![]()

Oke, thanks voor de antwoord. Je kan binnekort wel een bestelling verwachten![]()
Is het ooit wetenschappelijk bewezen dat een fatburner werkt?
Zo ja, graag met bron dan neem ik deze.
Even over inname. Ik train altijd na me werk, 19 uur. Wat ia de ideale tijd om het te nemen?
Heb ook besteld, komt morgen binnen en ben erg benieuwd!
Train hard en eetgewoonten ook erg goed, alleen vetpercentage wil niet goed omlaag... Ben ook erg gevoelig voor cortisol waardoor het ook moeilijk is om af te vallen, irritant is dat.
Vraagje: ik heb een kantoorbaan en fiets wel elke dag 10 km naar werk maar zit wel de hele dag achter een bureau. In de avond ga ik pas trainen. Als ik in de ochtend bij het ontbijt de Fat Attack inneem, sta ik dan niet de hele dag te stuiteren in mijn stoel?
Ben bang dat als ik pas in de avond (rond 18:00) neem ik de hele nacht niet goed kan slapen;-)
Thanks!