Fitness Seller

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

:woot:

Big Cat en XXL die samen een fatburner maken. Veel beter kan het volgens mij niet!

• Topic Starter Topic Starter
De dosis beta-agonist (het basisonderdeel van een goede fatburner en hetgene je doet "stuiteren") in Fat Attack is matig en dat is bewust zo, daarentegen bevat het speciaal producten om bepaalde kwaliteiten te versterken zonder invloed op hartslag en rusteloosheid. Zo zal de Citrus aurantium verder eetlust remmen, de sulbutiamine energie, kracht en gemoed hoog houden etc. Dit is op zich een relatief uniek concept in fatburners, omdat in het verleden fatburners stonden en vielen aan de hand van hun dosis beta agonist, wat voor velen meestal betekende kiezen tussen resultaat met neveneffecten, of geen resultaat. Dat zul je met fat attack niet snel hebben.

Klopt Big Cat, Fat Attack is ook geen energizer wat sommige mensen denken daar hebben we Xtreme Energize voor. Ga het product dus niet alleen beoordelen op de energie die je er van krijgt.

De werking van Fat Attack is dus niet alleen het geven van energie maar juist de andere stoffen maken het zo'n goed product om vet kwijt te raken.

Zeker nog bedankt voor je input Big Cat tijdens de ontwikkeling van dit product :thumbs: , ik ga je tekst en de onderzoeken deze week nog op de site zetten ook.

Hartstikke bedankt in ieder geval!
Ben erg nieuwsgierig! :)

En zal laten weten hoe het bevalt...

Hey Sjors :D!

Nou, ik was gisteren te nieuwsgierig om tot vandaag lunchpauze te wachten dus heb gisteravond om 18:00 Fat Attack ingenomen...

Meestal duurt het bij mij langer dan gemiddeld voor iets werkt en na een uurtje voelde ik me wel anders, na anderhalf uur zeker!

Heb een paar uur lekker in de sportschool getraind en dat ging echt zo ontzettend lekker!! :)
Moest zelfs zwaarder pakken en het voelde echt goed...
Kon ook moeilijk ophouden, dus heb mijn hele lichaam aangepakt.. moet vandaag dus helaas wel een rustdagje nemen haha.

Ik ben heel gevoelig voor opwekkende middelen of wat dan ook maar ik voelde me niet onrustig ofzo.

Het voelde voor mij alsof ik relaxed was, maar met een sterke focus en concentratie, en een heel warm gevoel van binnen en een flinke kracht. En ook echt willen pushen en zodra je echt geeft wat je hebt wordt er ineens een soort beest wakker. Heerlijk!
Cardio ging ook heel lekker.
Hartslag bleef mooi constant en was na het sporten zelfs veel lager weer ( heb dat normaal pas als ik 3x per week hardloop).
Ah en ook belangrijk; heb gewoon fijn kunnen slapen :)

Dus ja! Aanrader!

Ben erg benieuwd naar hoe dit zo gaat lopen:)

1 vraagje: omdat ik nogal gevoelig ben voor opwekkende middelen/medicijnen whatever in het algemeen weet ik niet of ik er 2 per dag wil nemen.
Geeft 1 capsule per dag ook genoeg gewenste fatburning effecten?

Ik denk dat dit persoonsgebonden is.
Zolang je goed gaat op 1 caps zou ik zeggen ga zo door.
Hetzelfde heb ik ook voor opwekkende middelen.

Hey Sjors :D!

Nou, ik was gisteren te nieuwsgierig om tot vandaag lunchpauze te wachten dus heb gisteravond om 18:00 Fat Attack ingenomen...

Meestal duurt het bij mij langer dan gemiddeld voor iets werkt en na een uurtje voelde ik me wel anders, na anderhalf uur zeker!

Heb een paar uur lekker in de sportschool getraind en dat ging echt zo ontzettend lekker!! :)
Moest zelfs zwaarder pakken en het voelde echt goed...
Kon ook moeilijk ophouden, dus heb mijn hele lichaam aangepakt.. moet vandaag dus helaas wel een rustdagje nemen haha.

Ik ben heel gevoelig voor opwekkende middelen of wat dan ook maar ik voelde me niet onrustig ofzo.

Het voelde voor mij alsof ik relaxed was, maar met een sterke focus en concentratie, en een heel warm gevoel van binnen en een flinke kracht. En ook echt willen pushen en zodra je echt geeft wat je hebt wordt er ineens een soort beest wakker. Heerlijk!
Cardio ging ook heel lekker.
Hartslag bleef mooi constant en was na het sporten zelfs veel lager weer ( heb dat normaal pas als ik 3x per week hardloop).
Ah en ook belangrijk; heb gewoon fijn kunnen slapen :)

Dus ja! Aanrader!

Ben erg benieuwd naar hoe dit zo gaat lopen:)

1 vraagje: omdat ik nogal gevoelig ben voor opwekkende middelen/medicijnen whatever in het algemeen weet ik niet of ik er 2 per dag wil nemen.
Geeft 1 capsule per dag ook genoeg gewenste fatburning effecten?

Ongetwijfeld, maar dan wel 'smorgens nemen, 20 minuutjes voor je ontbijt. Als je dus 's avonds traint mis je dan wel een deel van die extra energie bij het trainen.

Ik ga wel even kijken hoe en wat. Neem het pas 1 dag natuurlijk :)

Het scheelt dat ik echt sportverslaafd ben, naar mijn idee omdat het lijkt dat ik sneller dan gemiddeld een endorfine en adrenaline rush krijg en voor een vrouw een bijzonder hoog testosterongehalte heb en dat korte lontje ook fijn is om weg te trainen :D

Dus gelukkig hoef ik mezelf nooit echt te pushen om te gaan trainen...

Ik ga wel even kijken hoe en wat. Neem het pas 1 dag natuurlijk :)

Het scheelt dat ik echt sportverslaafd ben, naar mijn idee omdat het lijkt dat ik sneller dan gemiddeld een endorfine en adrenaline rush krijg en voor een vrouw een bijzonder hoog testosterongehalte heb en dat korte lontje ook fijn is om weg te trainen :D

Dus gelukkig hoef ik mezelf nooit echt te pushen om te gaan trainen...

Ideaal, en zo hoort het ook ;)

Ik gebruik het gelijkaardig. Als je wil zend ik je mijn dieetstrategie door, en verwijs ik je naar enkele interessante artikels die mss nuttig zijn.

Hier bloeit iets moois :heart:

En dat allemaal dankzij fat attack. ( doe ik het een beetje leuk als promo-girl Rene? )

Tussen mij en mijn Fat Attack ? Want voor andere dingen zijn we helaas te laat : ik ben vorig jaar getrouwd ;)

Wat is dit nou weer?, ik dacht dat je nog steeds een woest aantrekkelijke vrijgezel was.
Gefeliciteerd!

alles kan kapot :p

Haha

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik fat attack nu een paar weekjes (vanaf het moment dat het verkrijgbaar was :D) en na een paar stroeve eerste dagen waarbij het er echt wel flink in kickte, ben ik nu gewend aan het wazige gevoel en kan ik er gewoon weer red bull naast drinken. :P
Merk gek genoeg vooral aan mijn buik en borst dat de cut nu net ietsjes harder gaat, lijk ook minder bloat te hebben dan normaal.

Als ik daarna zwart word dan hoeft het voor mij niet hoor Oo

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 13:06 ----------

:D

Godsamme, ik wil het.
Ik doe nooit mee aan fb acties wegens stom, maar de ingredientenlijst is wel heel interessant.

Rene, als ik niet win dan stuur ik B&F acuut bikini-pics. Just sayin'

Ik koop een potje voor je :meal:

Hahahaha, ben je eventjes weg.... ;-)

Lekkere ben jij Sjors :p :D

En hoe bevalt het jou dan die Fat Attack?
En waar is de bikini foto? ;-)

Aan de RedBull drinker: waarom dat gif drinken als je (waarschijnlijk) zo gezond leeft en sport en toch al Fat Attack neemt? Red Bull is echt troep... neem dan gewoon een dosis extra of een fijne echt goede zwarte koffie... Al die suikers ed in Red Bull zijn echt niet goed voor je... No offense;)

Hahahaha, ben je eventjes weg.... ;-)

Lekkere ben jij Sjors :p :D

En hoe bevalt het jou dan die Fat Attack?
En waar is de bikini foto? ;-)

Aan de RedBull drinker: waarom dat gif drinken als je (waarschijnlijk) zo gezond leeft en sport en toch al Fat Attack neemt? Red Bull is echt troep... neem dan gewoon een dosis extra of een fijne echt goede zwarte koffie... Al die suikers ed in Red Bull zijn echt niet goed voor je... No offense;)
Red bull light! :D
Ik lust geen koffie en ik rook en drink niet (zelden), dus ja je moet iets hebben he. Ik ben al meerdere keren gestopt, maar ik begin er toch steeds weer aan aan die troep. :o

Terug
Naar boven