Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De dosis beta-agonist (het basisonderdeel van een goede fatburner en hetgene je doet "stuiteren") in Fat Attack is matig en dat is bewust zo, daarentegen bevat het speciaal producten om bepaalde kwaliteiten te versterken zonder invloed op hartslag en rusteloosheid. Zo zal de Citrus aurantium verder eetlust remmen, de sulbutiamine energie, kracht en gemoed hoog houden etc. Dit is op zich een relatief uniek concept in fatburners, omdat in het verleden fatburners stonden en vielen aan de hand van hun dosis beta agonist, wat voor velen meestal betekende kiezen tussen resultaat met neveneffecten, of geen resultaat. Dat zul je met fat attack niet snel hebben.
Hartstikke bedankt in ieder geval!
Ben erg nieuwsgierig!
En zal laten weten hoe het bevalt...
Hartstikke bedankt in ieder geval!
Ben erg nieuwsgierig!
En zal laten weten hoe het bevalt...

!

Hey Sjors!
Nou, ik was gisteren te nieuwsgierig om tot vandaag lunchpauze te wachten dus heb gisteravond om 18:00 Fat Attack ingenomen...
Meestal duurt het bij mij langer dan gemiddeld voor iets werkt en na een uurtje voelde ik me wel anders, na anderhalf uur zeker!
Heb een paar uur lekker in de sportschool getraind en dat ging echt zo ontzettend lekker!!
Moest zelfs zwaarder pakken en het voelde echt goed...
Kon ook moeilijk ophouden, dus heb mijn hele lichaam aangepakt.. moet vandaag dus helaas wel een rustdagje nemen haha.
Ik ben heel gevoelig voor opwekkende middelen of wat dan ook maar ik voelde me niet onrustig ofzo.
Het voelde voor mij alsof ik relaxed was, maar met een sterke focus en concentratie, en een heel warm gevoel van binnen en een flinke kracht. En ook echt willen pushen en zodra je echt geeft wat je hebt wordt er ineens een soort beest wakker. Heerlijk!
Cardio ging ook heel lekker.
Hartslag bleef mooi constant en was na het sporten zelfs veel lager weer ( heb dat normaal pas als ik 3x per week hardloop).
Ah en ook belangrijk; heb gewoon fijn kunnen slapen
Dus ja! Aanrader!
Ben erg benieuwd naar hoe dit zo gaat lopen
1 vraagje: omdat ik nogal gevoelig ben voor opwekkende middelen/medicijnen whatever in het algemeen weet ik niet of ik er 2 per dag wil nemen.
Geeft 1 capsule per dag ook genoeg gewenste fatburning effecten?

Thanks
Ik ga wel even kijken hoe en wat. Neem het pas 1 dag natuurlijk
Het scheelt dat ik echt sportverslaafd ben, naar mijn idee omdat het lijkt dat ik sneller dan gemiddeld een endorfine en adrenaline rush krijg en voor een vrouw een bijzonder hoog testosterongehalte heb en dat korte lontje ook fijn is om weg te trainen
Dus gelukkig hoef ik mezelf nooit echt te pushen om te gaan trainen...
Hier bloeit iets moois
En dat allemaal dankzij fat attack. ( doe ik het een beetje leuk als promo-girl Rene? )

Tussen mij en mijn Fat Attack ? Want voor andere dingen zijn we helaas te laat : ik ben vorig jaar getrouwd![]()

Hier bloeit iets moois
En dat allemaal dankzij fat attack. ( doe ik het een beetje leuk als promo-girl Rene? )

Wat is dit nou weer?, ik dacht dat je nog steeds een woest aantrekkelijke vrijgezel was.
Gefeliciteerd!
alles kan kapot
) en na een paar stroeve eerste dagen waarbij het er echt wel flink in kickte, ben ik nu gewend aan het wazige gevoel en kan ik er gewoon weer red bull naast drinken. 
![]()
Godsamme, ik wil het.
Ik doe nooit mee aan fb acties wegens stom, maar de ingredientenlijst is wel heel interessant.
Rene, als ik niet win dan stuur ik B&F acuut bikini-pics. Just sayin'

Red bull light!Hahahaha, ben je eventjes weg.... ;-)
Lekkere ben jij Sjors![]()
En hoe bevalt het jou dan die Fat Attack?
En waar is de bikini foto? ;-)
Aan de RedBull drinker: waarom dat gif drinken als je (waarschijnlijk) zo gezond leeft en sport en toch al Fat Attack neemt? Red Bull is echt troep... neem dan gewoon een dosis extra of een fijne echt goede zwarte koffie... Al die suikers ed in Red Bull zijn echt niet goed voor je... No offense![]()