XXL Nutrition

Nieuws Fat Attack ons nieuwste wapen tegen hardnekkig vet!

Hahahaha, ben je eventjes weg.... ;-)

Lekkere ben jij Sjors :p :D

En hoe bevalt het jou dan die Fat Attack?
En waar is de bikini foto? ;-)

Aan de RedBull drinker: waarom dat gif drinken als je (waarschijnlijk) zo gezond leeft en sport en toch al Fat Attack neemt? Red Bull is echt troep... neem dan gewoon een dosis extra of een fijne echt goede zwarte koffie... Al die suikers ed in Red Bull zijn echt niet goed voor je... No offense;)

en jouw bikini foto's?

Troep???????????????????????????

20 gram suiker in 1 blikje!

Of aspartaam en andere enge zoetstoffen die in sommige landen al verboden zijn omdat ze gelinkt worden aan allerlei nare aandoeningen...

Dan toch echt liever een goede kop espresso toch? :)

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 11:26 ----------

Ik heb gewoon een potje gekocht :p
No need dus hahaha

Hahahaha, ben je eventjes weg.... ;-)

Lekkere ben jij Sjors :p :D

En hoe bevalt het jou dan die Fat Attack?
En waar is de bikini foto? ;-)

Aan de RedBull drinker: waarom dat gif drinken als je (waarschijnlijk) zo gezond leeft en sport en toch al Fat Attack neemt? Red Bull is echt troep... neem dan gewoon een dosis extra of een fijne echt goede zwarte koffie... Al die suikers ed in Red Bull zijn echt niet goed voor je... No offense;)

Je kent me toch? :rolleyes:

Ik heb het nog niet geprobeerd! Ik wacht tot het mij in de schoot geworpen wordt eigenlijk.

Bikini? Ik weet niet hoe het in Noord Holland is, maar hier in Midden is het dus stervenskoud. Ik zit in mijn ski-pak!

Ik ben wel bereid om bikini foto's te sturen voor zo'n potje.

Top spul!!

Zit nu achter mijn bureau en voel dat het inmiddels duidelijk werkt maar kan gewoon nog in mijn stoel zitten :)

Goed gedaan hoor die samenstelling! :)

@Sjors: die Fat Attack warmt me van binnen op dus ik zou nu best in bikini kunnen zitten... 13,7 graden dus is te doen haha...

Wat is dit nou weer?, ik dacht dat je nog steeds een woest aantrekkelijke vrijgezel was.
Gefeliciteerd!

alles kan kapot :p

Ik ben nooit woest aantrekkelijk in het off-season :p Maar nee mijn wilde dagen (althans voor zover ik publiekelijk kan toegeven zonder dat men vrouw me iets aandoet) zijn voorbij.

Red bull light! :D
Ik lust geen koffie en ik rook en drink niet (zelden), dus ja je moet iets hebben he. Ik ben al meerdere keren gestopt, maar ik begin er toch steeds weer aan aan die troep. :o

Over koffie, caffeine, red bulls, workouts en XXL nutrition gesproken, ik maak nu men pre-workout shake zo :

1 Tas extra sterke koffie
aanlengen met halfvolle melk tot 500 ml
2 scheppen whey delicious cappucino
1 schep Night Protein chocolate
5g creatine
en voor die zware workouts 20g dextrose

Smaakt beetje zoals koffie verkeerd, en wie lust dat nou niet ?

Ik ben wel bereid om bikini foto's te sturen voor zo'n potje.

Misschien krijg je er eentje om het niet te doen :p

Laatst bewerkt:
Geniaal, verdient hoe dan ook een like :)

• Topic Starter Topic Starter
Die ga ik ook eens maken die pre workout :D

*Laat maar*
Had er overheen gelezen

Net mijn eerste genomen. Sterke geur, ben benieuwd. Heb er eigenlijk nul vertrouwen maar we zullen het zien. Sowieso 1 potje op maken.

hoe is het met de andere versie zonder bijwerking van extra spiermassa? het begint zo langzamerhand zomer te worden....

Ik heb al heel wat fatburners geprobeert, en tot nu blijft ephedrine het enige ingr dat echt bij mij heeft gewerkt.

Met hoeveel % zou fat-attack je verbranding omhoog kunnen helpen?

I.m.o zijn fatburners voor 99% allemaal fake en alleen maar goed voor geld in het laadje.
Maar aan de andere kant als zelfs Big Cat zich hiermee inlaat lijkt mij dat erg positief.....!

Met fatburners moet je gewoon voorzichtig zijn wat betreft je verwachtingen. ze zijn altijd te mooi om waar te zijn.

Terug
Naar boven