XXL Nutrition

fatburner

wienuh

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Ik heb het probleem dat ik geen pillen of capsules kan slikken.
Nu vraag ik me af of er iets vergelijkbaars als stackers (met ephedra) te
verkrijgen is als poeder? L-carnitine (vloeibaar) vind ik niet egt werken.

Ik heb het probleem dat ik geen pillen of capsules kan slikken.
Nu vraag ik me af of er iets vergelijkbaars als stackers (met ephedra) te
verkrijgen is als poeder? L-carnitine (vloeibaar) vind ik niet egt werken.

efedra zul je vanonder de toonbank moeten verkrijgen... Capsules kun je als het poeder is open maken en oplossen in water of een andere vloeistof. Slow release capsules met een gel erin ben ik niet zeker van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al een paar keer geprobeerd die capsules (met ephedra) op te lossen en op te
drinken, maar dat is zo aggressief dat ik elke keer binnen 2 minuten alles weer moest
uitbraken.

Kan je capsules niet ergens in stoppen? In voedsel ofzo? Waarom kan je geen capsules innemen?

• Topic Starter Topic Starter
waarom weet ik niet, dat zit tussen me oren denk ik. Maar ik heb al duizenden keren geprobeerd om pillen te slikken, of in voedsel of drinken of weet ik wat, maar op een
of andere manier krijg ik het gewoon niet weg.

Naja, als het tussen je oren zit moet het toch op de een of andere manier kunnen. Gewoon je best blijven doen. Kan je het eventueel niet in sinaasappelsap ofzo doen. Of andere vruchtensap?

Je kan het ook snuiven

Ephedra is verboten, dus in dat opzicht zal je kunnen kijken naar andere vetverbranders. Echter is het verhogen van je verbranding ook zonder hulpmiddelen goed mogelijk. Je voeding kan daarin leidend zijn.

6 tot 8 keer per dag kleine maaltijden eten met zeer vezelrijk voedsel (veel groentes ecm zilvervliesrijst). Groene thee drinken. Je spiermassa vergroten, maar dat doe je waarschijnlijk al. Meer/vaker cardio. Ach, de standaard methodes die je terug vindt in bijna elk topic zeg maar.

Een fatburner is normaliter een middel om de laatste vetrandjes weg te werken, als je bijvoorbeeld op 6/7% staat en er nog net een procentje af wilt hebben.

Dude, get over it! Pil in je mond, water erbij, slikken!

Zet jezelf over je psychische probleem heen en slik die pillen gewoon door.

Capsule/pil in je mond op je tong. En helemaal niet denken aan waar dat ding nu op dat moment zit, maar gewoon een slok water nemen en slikken. Succes.

Terug
Naar boven