XXL Nutrition

Fauna's Logje

faunaman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
63kg
Vetpercentage
9%
Ik ben op dit moment 62kg, 1.74 cm, 9%vet, 12 maanden getraind rond september 2009 begonnen en alle apparatuur die ik heb gebruikt tot 13 sep 2010 8kg dumbbells, grond en pull-bar. langzaam opgebouwd nu harder an de slag met zwaardere dumbbells. mijn doel is 70kg op dit moment. ik heb zwaardere dumbbells gekocht tot 18.5kg ik gebruik nu 11kg voor de meeste oefeningen ik wil snel bij 18.5kg opbouwen dan daar even 2 weekjes blijven een zwaardere halterschijven weer kopen.
Mijn doel is 70 kg!!! een ik heb geen voeding schema ik ben aan het bulkeren, zo veel mogelijk eten(gezonde producten)

13-08-2010[62kg]

Mijn Schema [blijft geüpdatet]

Maandag:
Buik/benen/kuiten
15/15 Hanging raises2kg
15/15 Leg Raises 2kg
15/15 Reverse crunch 2kg
15/15 dumbbell side bends 12.50kg
punch abs
-
1.00 min leg stand (zitten maar zonder stoel tegen de muur)
8/8 dumbbell squats 32 kg
6/6 dumbbell lunge 32 kg
-
15/15 dumbbell calf raises 32kg
Stretch

Dinsdag:
Borst /Triceps

20 push ups
20 close grip push ups
8/8 Dumbbell Flat Bench Press 12.5kg
4/4 Dumbbell Flys 12.5kg
-
12/12 tricep dips 2kg
5/5 Overhead triceps 12.5kg
Concentration Extension
30 bench dips 5kg
stretch

Donderdag:
Rug/biceps/voorarmen
-
12/10 pull ups 2kg
5/5/5 standing Dumbbell Curls 12.5kg
6/6/5 hammer curls 12.5kg
7/6/5 concentration curls 12.5kg
10/10/5 Wrist Curls 12.5kg
Stretch

Vrijdag:
Buik/schouders
15/15 Hanging raises2kg
15/15 Leg Raises 2kg
15/15/12 Reverse crunch 2kg
15/15 dumbbell side bends 12.50kg
punch abs
-
12/12 shrugs 12.50kg
12/12 Seated Shoulder Raises 12.5kg
8/9 Dumbbell Neck Press 12.50 kg
8/4 Shoulder Raises 5.75 kg
8/4 front dumbbell raise 5.75 kg
12/12 upright row's 7.50kg
Stretch

ik hoop dat jullie kunne mij opbouwend kritiek geven ;)
alles wat je kan zegen zeg het maar ik heb dit logje juist gemaakt om alles wat ik kan te verbeteren!

gr,
fauna

Laatst bewerkt:
Volgens mij train je met veel te weinig gewicht op sommige oefeningen:o.

Je squats, calf raises, BOR, Bench Press,...

Voeg anders eens shruggs toe en prone incline shruggs.
Je hebt ook zeker lateral raises en bent over raises nodig voor je zijkant en achterkant schouders!
En met 1 oefening voorkant schouders heb je echt wel genoeg, zeker als je dan nog eens zwaar gaat op je bench press.

Als je thuis wil verder trainen zou ik toch maken dat je een bankje hebt om bv. incline bench press te doen enzo.
Ook een lange stang zou handig zijn.
Je hebt ook een pak meer gewichten nodig voor op je dumbbells.

Ik zou ook niet bv. 2x10 met 15kg fzo doen, maar dan 1x10 12kg en 1x10 15kg (maar eigenlijk hier zo veel mogelijk tot/t.e.m. failure, dus kan bv. ook 12 zijn als dat lukt). Zelf zou ik wat meer sets doen om het op te bouwen naar je max set.
Ohjah, en ook bij je situps fzo en pull ups zou ik extra gewicht gebruiken. Je kan het bij situps achter je hoofd vasthouden en bij pull ups kan je een dip belt gebruiken waar je gewichten aan kan vasthangen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Volgens mij train je met veel te weinig gewicht op sommige oefeningen:o.

Je squats, calf raises, BOR, Bench Press,...
Ja ik weet het volgende week ga ik meer kilo's gebruiken ;)
en wat betekent BOR eigenlijk ?

Voeg anders eens shruggs toe en prone incline shruggs.
Je hebt ook zeker lateral raises en bent over raises nodig voor je zijkant en achterkant schouders!
En met 1 oefening voorkant schouders heb je echt wel genoeg, zeker als je dan nog eens zwaar gaat op je bench press.
ik heb een bench nodig om die incline shruggs te doen ik heb alleen een klein sort plaat stoeltje voor je voeten bij de bank dear lig ik op mijn rug en wij binnen kort verhuizen dan krijg ik en grotere kamer hopelijk en dan en nieuwe bench kopen.
maar ik ga nu die shrugs oefeningen in me lijst zeten bij schouders :D
Dus ik het is genoeg met alleen front dumbbell raises ???

Als je thuis wil verder trainen zou ik toch maken dat je een bankje hebt om bv. incline bench press te doen enzo.
Ook een lange stang zou handig zijn.
Je hebt ook een pak meer gewichten nodig voor op je dumbbells.

Net als wat ik zie net wanner ik ga verhuizen :rolleyes:
en wanneer ik tot die 18.5kg opbouw, ga ik gelijk weer nieuwe halterschijven bestellen!!
Ik zou ook niet bv. 2x10 met 15kg fzo doen, maar dan 1x10 12kg en 1x10 15kg (maar eigenlijk hier zo veel mogelijk tot/t.e.m. failure, dus kan bv. ook 12 zijn als dat lukt). Zelf zou ik wat meer sets doen om het op te bouwen naar je max set.
Ohjah, en ook bij je situps fzo en pull ups zou ik extra gewicht gebruiken. Je kan het bij situps achter je hoofd vasthouden en bij pull ups kan je een dip belt gebruiken waar je gewichten aan kan vasthangen.

Nooit gehoord van die dip belts maar ik gebruik wel gewicht er bij hoor alleen ik weet niet hoe zwaar ze zijn ik denk 1 kg elke van die enkelgewichten wanneer ik pull ups, dips, leg raises en zo doe :D
en bij me sit ups zet ik me handen alle tijd achter me hoofd :rolleyes:
en ja meer sets als ik meer sets doe moet ik minder reps doen.. daarom doe ik een set van 10 maar omdat ik zit nu weer to opbouwen want een week geleden gebruikte ik 8kg maar nu heb ik paar halterschijven gekocht ik kan nu tot 18.5kg opbouwen best moeilijk al die tijd 8kg optillen haha denken van dit gaat best goed maar nu elke kg extra voel je het gelijk :eyes:

En begin deze nieuwe week ga ik meer ik tot 12.50 kg opbouwen bij mij tricep,bicep,borst,schouder oefeningen.
en bij mijn squats, calf raises, lunges ga ik zeker meer gewicht gebruiken en bij die bench presses ga ik en paar kilo's extra proberen :D

Laatst bewerkt:
waarom ga je niet naar een sportschool? Zonder de juiste apparatuur kan je geen compleet fysiek bouwen. Bv: borst, benen rug kan je al niet meer trainen met de dumbbells die je nu hebt

• Topic Starter Topic Starter
ik ga niet naar de sportschool omdat ik tot nu toe genoeg resultaten thuis zie, dus ik wacht er nog even mee

Terug
Naar boven