Fitness Seller

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Nu we het zo vaak over conditionering hebben. Het valt me op dat Coleman en Cutler (zie 2001 & 2009) nooit een skeletor gezicht hadden.

1580368360306.png

:angstig:

Gewoon een observatie. :)

Laatst bewerkt:
Franco en Arnold bijna op de vuist ja? :roflol: Het waren toch profs?

Franco? Nee, M. Mentzer en Arnold.

There were complaints about Arnolds last-minute entry. An argument between Arnold and Mike Mentzer had come close to uppercuts. According to several witnesses, scores of fans overheard Arnold remark to Mentzer that the reason he’d failed to win in 1979 was that his belly was almost as big as his mouth. Fighting talk!

Arnold was natuurlijk de arrogantie zelf en mijns inziens een semi-engnek.

Oke, my bad.

Wel geschreven in 1985 trouwens.

Ik betwijfel of dit klopt:

For instance, during an interview filmed for Pumping Iron, someone had suggested to Arnold that Franco was on the verge of toppling him from his Olympia perch. Arnold had retorted with a contemptuous “What! Franco is a baby. He comes to me for advices. ” The line had greatly angered Franco, although not nearly as much as it upset his wife, Anita. But then Arnold and Anita had never been bosom buddies.

In Raw Iron werden veel zaken ontkracht. Pumping Iron was een docudrama. Het verhaal dat Waller een shirt van Katz had verstopt was bv. compleet gefabriceerd.

Anyway, Franco & Arnold:

Franco,

You’ve heard me say that I don’t like when people call me a self-made man. You’ve even heard me say that you’re part of the reason I could never accept that label.

But I wanted you to know why. From the minute we met in Munich, you were my partner in crime. We pushed each other, we competed with each other, and we laughed at every moment along the way.

When I finally got to America, I was alone. I’d left my family, my country, my whole life behind. So when I asked Joe Weider to bring you to train with me, it was because I knew I wasn’t the same without my best friend. I could thrive without money, without my parents, but I couldn’t thrive without you.

I am devastated today. But I am also so, so grateful for the 54 years of friendship and joy we shared. The pumps, the chess games, the construction work, the meals, the pranks, the life lessons — we did it all together. We grew and we learned and we loved. My life was more fun, more colorful, and more complete because of you.

I will always miss you. But I’ll also know that a part of you lives on in me, in Debbie, in Maria, and in the millions of people you inspired every day you lived. And I will be there for Maria and Debbie, so you can rest now with no worries.

I love you Franco. I will always remember the joy you brought to my life, the advices you gave me, and the twinkle in your eye that never disappeared. You were my best friend.

Love always,

Arnold

1580377988922.png

Franco en Arnold bijna op de vuist ja? :roflol: Het waren toch profs?

Je weet gelijk wie mentaal de sterkste is v.d. twee.

Pfff 1985! Toen was ik nog vloeibaar :roflol:

Trouwens, nu we toch bezig zijn over Arnold. Hij had dit ook allemaal kunnen zeggen over Yates. Alleen hadden die twee een kleine aanvaring. Het moet vast ergens te vinden zijn op YT.

Wat ik me kan herinneren vanuit Dorian zijn interview met London Real, is dat hij vond dat Arnold nogal een fake personality opzette. Dat hij zichzelf helemaal geweldig zou vinden etc. Dorian is in dat opzicht veel meer down to earth naar mijn mening, vind hem ook veel sympathieker. Arnold doet zichzelf voor als die vriendelijke oom in elke serie/documentaire/interview die je ziet, maar als de camera's uitstaan is hij volgensmij gewoon een arrogante zak :dunno:

Aha, gevonden! Hulde!

Was net aan het typen hoe het volgens mijn herinnering in elkaar zat. Best lastig wanneer je half hersendood bent.
Wat ik me kan herinneren vanuit Dorian zijn interview met London Real, is dat hij vond dat Arnold nogal een fake personality opzette. Dat hij zichzelf helemaal geweldig zou vinden etc. Dorian is in dat opzicht veel meer down to earth naar mijn mening, vind hem ook veel sympathieker. Arnold doet zichzelf voor als die vriendelijke oom in elke serie/documentaire/interview die je ziet, maar als de camera's uitstaan is hij volgensmij gewoon een arrogante zak :dunno:
Klopt 100%.

Mijn enig puntje van kritiek is dat Yates dat geneuzel over de holocaust achterwege moet laten.

Je moet ook niet vergeten dat Arnold een fucking ‘succesvolle’ Hollywood carrière heeft/had destijds. Down to earth zijn is dan best moeilijk lijkt me.

Deze is denk ik nog beter

We kunnen er moeilijk omheen dat Coleman een verderzetting was van Yates. In die zin was hij degene die de barrières al had doorbroken.
Je moet ook niet vergeten dat Arnold een fucking ‘succesvolle’ Hollywood carrière heeft/had destijds. Down to earth zijn is dan best moeilijk lijkt me.
Ik denk dat Arnold dat altijd in zich heeft gehad. Hij is zich erg bewust over z'n publieke imago. Geen idee hoe hij echt is achter de schermen, maar zoals Joost aangeeft komt Yates in ieder geval 'echter' over.

Dit zei ik na de dood van Franco:

"Nooit geweten dat de vriendschap tussen Franco en Arnold zo diep was. De afscheidstekst van laatstgenoemde is, wat mij betreft, de eerste keer we de echte Arnold te zien kregen."
Yates is nogal vatbaar voor complottheorieën. De holocaust is daar jammer genoeg één van.

P.S. alle delen

Dorian is een symphatieke kerel !

Ik denk dat het Adolf Hitler: The Greatest Story Never Told is dat hij heeft gezien. Meen me zelfs te herinneren dat hij het gelinkt had op z'n Facebook account.

De "studie" waarover hij het heeft is dan weer het pseudo-wetenschappelijke Leuchter report.

Terug
Naar boven