Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ook vrienden, dus het kan wat hebben.Franco en Arnold bijna op de vuist ja?Het waren toch profs?
Franco en Arnold bijna op de vuist ja?Het waren toch profs?
Trouwens, nu we toch bezig zijn over Arnold. Hij had dit ook allemaal kunnen zeggen over Yates. Alleen hadden die twee een kleine aanvaring. Het moet vast ergens te vinden zijn op YT.

Klopt 100%.Wat ik me kan herinneren vanuit Dorian zijn interview met London Real, is dat hij vond dat Arnold nogal een fake personality opzette. Dat hij zichzelf helemaal geweldig zou vinden etc. Dorian is in dat opzicht veel meer down to earth naar mijn mening, vind hem ook veel sympathieker. Arnold doet zichzelf voor als die vriendelijke oom in elke serie/documentaire/interview die je ziet, maar als de camera's uitstaan is hij volgensmij gewoon een arrogante zak![]()
Wat ik me kan herinneren vanuit Dorian zijn interview met London Real, is dat hij vond dat Arnold nogal een fake personality opzette. Dat hij zichzelf helemaal geweldig zou vinden etc. Dorian is in dat opzicht veel meer down to earth naar mijn mening, vind hem ook veel sympathieker. Arnold doet zichzelf voor als die vriendelijke oom in elke serie/documentaire/interview die je ziet, maar als de camera's uitstaan is hij volgensmij gewoon een arrogante zak![]()
Mijn enig puntje van kritiek is dat Yates dat geneuzel over de holocaust achterwege moet laten.
Ik denk dat Arnold dat altijd in zich heeft gehad. Hij is zich erg bewust over z'n publieke imago. Geen idee hoe hij echt is achter de schermen, maar zoals Joost aangeeft komt Yates in ieder geval 'echter' over.Je moet ook niet vergeten dat Arnold een fucking ‘succesvolle’ Hollywood carrière heeft/had destijds. Down to earth zijn is dan best moeilijk lijkt me.
Yates is nogal vatbaar voor complottheorieën. De holocaust is daar jammer genoeg één van.
Dorian is een symphatieke kerel !Wat ik me kan herinneren vanuit Dorian zijn interview met London Real, is dat hij vond dat Arnold nogal een fake personality opzette. Dat hij zichzelf helemaal geweldig zou vinden etc. Dorian is in dat opzicht veel meer down to earth naar mijn mening, vind hem ook veel sympathieker. Arnold doet zichzelf voor als die vriendelijke oom in elke serie/documentaire/interview die je ziet, maar als de camera's uitstaan is hij volgensmij gewoon een arrogante zak![]()