Fitness Seller

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Arnold met de moeilijke achternaam, komt op mij niet arrogant over. Wel een man met een doel/missie. Het is niet het talent dat hem zo ver heeft gebracht, maar eerlijk hard werken. Hij heeft bodybuilding geaccepteerd gemaakt, in de nasleep daarvan, aerobics en alle fitness varianten hierop. Hij heeft actie films volwassen gemaakt. Hij is met een Kennedy getrouw en gouverneur van Californië geweest.
En dat in een tijd waarin gelijke rechten, glazen plafond, me too, en andere sociale onzin om gelijkmatigheid te bereiken niet bestond. In die jaren was het survival of the fittest.
Daar achteraf een mening over hebben, laat dat over aan de mensen die in die tijd de maatschappij van toen nog herinneren.

Ja we bogen metalen veren en trokken aan vijf veren met rode handvatten. Een sportschool hadden we nauwelijks. Een abonnement koste rond de 30 gulden, per maand. Voetballen was 100 gulden voor een heel jaar. En hockey meisjes waren de geilste :p

Dorian kwam vroeger vaak in Deventer, haalde daar zijn aanvullende voeding :thumb:

Coleman anekdotes

Vanaf 6:15

"You know, I luv tha sport, Kev!"

Ik mag die Ronnie steeds meer.

Laatst bewerkt:
E5957D7C-F01E-49EC-9823-212F929E3900.jpeg

Gaat hij nog iets doen met z'n talent of blijft het bij Instagram?

Lighting was in die tijd ook beter of niet?
Daarnaast lijkt het of ze allemaal een lichtere tan hebben dan tegenwoordig.

Ze zeggen altijd dat hoe donkerder de tan hoe beter de spieren uitkomen, vind die lichtere tan toch mooier uitkomen...

Zoveel hebben die donkere jongens toch niet nodig? Kijk naar de video van Shawn Ray. Je zou bijna denken dat hij daar puur natuur staat.

Vooral Winklaar is te donker vind ik.

Zeker ja.
Maar Dexter is wel een goede om mee te vergelijken aangezien hij de enige is die nog op t podium staat van toen.
bovenste filmpje is dan toch een stuk mooier, al is het licht ook wel een grote factor in deze denk ik.

Terug
Naar boven