MuscleMeat

Favoriete foto's van Bodybuilders

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

th0maz

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
3.502
Het is wel een echte midget he. Zou jij in ruil voor zijn fysiek 1.65 willen zijn? Ik niet.
Nee fuck dat, kijk maar hoe erg @Camelus aan het strugglen is. :trollface:

Maar als je kijkt naar die proportions/mass/waist ratio tho. Heb dat volgens mij niet gezien sinds die 90's imo.

En hij is pas zijn natty status verloren :thinking::roflol:

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
Nee fuck dat, kijk maar hoe erg @Camelus aan het strugglen is. :trollface:

Maar als je kijkt naar die proportions/mass/waist ratio tho. Heb dat volgens mij niet gezien sinds die 90's imo.

En hij is pas zijn natty status verloren :thinking::roflol:
Dan heb ik liever het fysiek van die ene Quinten uit Canada. Die is geloof ik net zo oud als Keone, ook “pas” gaan juicen, is 25 kg ofzo zwaarder en 1.85 lang. Wat mij betreft meer impressive.

• Like
Waarderingen: Apw

Orange26

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2020
Waardering
282
Lengte
1m72
Massa
70kg
Dan heb ik liever het fysiek van die ene Quinten uit Canada. Die is geloof ik net zo oud als Keone, ook “pas” gaan juicen, is 25 kg ofzo zwaarder en 1.85 lang. Wat mij betreft meer impressive.
Toevallig die video van Greg over hem gezien? Mooie tijdlijn van hoe zn fysiek is ontwikkeld, wat een genetics

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
Toevallig die video van Greg over hem gezien? Mooie tijdlijn van hoe zn fysiek is ontwikkeld, wat een genetics
Nee niet gezien maar wel zijn optreden afgelopen weekend in de New York Pro gezien. Pff wat een fysiek en wat een structuur ook... nog een paar kilo spiermassa op de juiste plekken en hij wordt een soort nieuwe Ronnie.

th0maz

Competitive Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
13 jul 2013
Waardering
3.502
Oh dat is die dude met die gyno die ik laatste tijd in al die filmpjes op YouTube zie. Ik snap echt niet dat ze dat zo ver hebben kunnen laten komen. Wellicht geloven ze ook in die fabeltjes van @Galen :trollface: dat je geen ai nodig hebt.

Maar zeker niet verkeerd. Als je een manlet ben oogt alles wel meteen wat thicker.

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
Oh dat is die dude met die gyno die ik laatste tijd in al die filmpjes op YouTube zie. Ik snap echt niet dat ze dat zo ver hebben kunnen laten komen. Wellicht geloven ze ook in die fabeltjes van @Galen :trollface: dat je geen ai nodig hebt.

Maar zeker niet verkeerd. Als je een manlet ben oogt alles wel meteen wat thicker.
Ja hij ja :hahaha: Die gyno zullen ze wel fixen zeker.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.955
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%

Waarschijnlijk geloven ze daar juist wel in, want aromataseremmers zijn niet zo effectief tegen gyno. :trollface:

Apw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Waardering
2.338
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
13%