MuscleMeat

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Goed fysiek ja, maar nu lopen er in Classic 37 n*gers rond met vergelijkbare fysieken. Hoewel het een heel erg mooi fysiek is, vind ik het niet superindrukwekkend, zoals een Dorian, Jay of Phil dat wel zijn. Maar voor die tijd was het natuurlijk wel best wel revolutionair.

1604088937136.png

Bij gebrek aan pwo

Ah, uit Bulgarije komt ‘ie. Mwa... als ik zo zijn IG zie, vind ik hem er niet zo impressive uitzien zoals op de hier geposte foto. Hij is ook nog eens 1.65 ofzo...
Maar desalniettemin een goed fysiek natuurlijk.

Ah, uit Bulgarije komt ‘ie. Mwa... als ik zo zijn IG zie, vind ik hem er niet zo impressive uitzien zoals op de hier geposte foto. Hij is ook nog eens 1.65 ofzo...
Maar desalniettemin een goed fysiek natuurlijk.

‘een goed fysiek’

Gij kent ook goed lullen. Die vent heeft een fysiek waar jij en ik over kunnen dromen :roflol:

‘een goed fysiek’

Gij kent ook goed lullen. Die vent heeft een fysiek waar jij en ik over kunnen dromen :roflol:

Dat jij droomt van mannen met dit soort fysieken is jouw ding... :dunno: Ik droom meestal van die vrouwen met enorme t**ten die jij post.

Ik vind het niet super impressive... ook omdat hij 1,65 is en dan zie je er snel buff uit op een foto. Zet er iemand van 1.85 naast met vergelijkbare size en die gast ziet er uit als een kind. Maar wel een heel goed fysiek ja... vooral die pecs zijn erg nice.

Dat jij droomt van mannen met dit soort fysieken is jouw ding... :dunno: Ik droom meestal van die vrouwen met enorme t**ten die jij post.

Ik vind het niet super impressive... ook omdat hij 1,65 is en dan zie je er snel buff uit op een foto. Zet er iemand van 1.85 naast met vergelijkbare size en die gast ziet er uit als een kind. Maar wel een heel goed fysiek ja... vooral die pecs zijn erg nice.

nu weet ik weer waarom ik jouw log niet volg.

Wanneer ik Boyan Ivanov tik op google staat er zanger en dat hij is 2012 het loodje heeft gelegd. Iemand anders ofzo?

Conclusie: deadlines

Waar zat Kev met z'n gedachten @ 3:32. nig*ah, you crazy?

Laatst bewerkt:
Kan wel urenlang naar Kevin kijken (hoewel, van deze guest posing zat ik net ook ff te cringen, lol)...

Maar wat een fysiek... arms, shoulders, quads... niet normaal. Jammer dat hij de sport niet zo super serieus nam. Kan je nagaan hoeveel beter hij nog had kunnen zijn.

Ah ja, die kerel ken ik van Rx Muscle en de Bodybuildinglegendsshow van John Hansen.

Maar zo kan je denk ik nog wel een lijstje maken van een man of 10 uit de 80s en 90s...

Wat zou Paul Demayo bijvoorbeeld gepresteerd hebben als hij wél spoorde?

Terug
Naar boven