Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, een of andere rus die hier voorbij kwam. Dus als je het echt wilt weten zal je een tijdje moeten scrollen.
Boyan IvanovGeen idee, een of andere rus die hier voorbij kwam. Dus als je het echt wilt weten zal je een tijdje moeten scrollen.
Reddit: het hart van het internet
www.reddit.com
Ah, uit Bulgarije komt ‘ie. Mwa... als ik zo zijn IG zie, vind ik hem er niet zo impressive uitzien zoals op de hier geposte foto. Hij is ook nog eens 1.65 ofzo...
Maar desalniettemin een goed fysiek natuurlijk.

‘een goed fysiek’
Gij kent ook goed lullen. Die vent heeft een fysiek waar jij en ik over kunnen dromen![]()
Ik droom meestal van die vrouwen met enorme t**ten die jij post.Dat jij droomt van mannen met dit soort fysieken is jouw ding...Ik droom meestal van die vrouwen met enorme t**ten die jij post.
Ik vind het niet super impressive... ook omdat hij 1,65 is en dan zie je er snel buff uit op een foto. Zet er iemand van 1.85 naast met vergelijkbare size en die gast ziet er uit als een kind. Maar wel een heel goed fysiek ja... vooral die pecs zijn erg nice.
Wanneer ik Boyan Ivanov tik op google staat er zanger en dat hij is 2012 het loodje heeft gelegd. Iemand anders ofzo?
www.instagram.com
Het ironische aan deze foto is dat hij uit 1997 is.
Daar voeg ik graag Chris Cormier en die iets minder bekende Franco Santoriello aan toe.Jammer dat hij de sport niet zo super serieus nam. Kan je nagaan hoeveel beter hij nog had kunnen zijn.
Daar voeg ik graag Chris Cormier en die iets minder bekende Franco Santoriello aan toe.
![]()
Trainde amper... Drugsverslaving...