AndroidHealthClinic

Favoriete foto's van Bodybuilders (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


Mooi filmpke
Tom zijn stem
Zelfde muziek als in de posing video van Melvin Anthony
Oldskool fysieken
Muziek is gebaseerd op de soundtrack van 'de laatste der Mohikanen':
episch einde
 
Laatst bewerkt:

Mooi filmpke
Tom zijn stem
Zelfde muziek als in de posing video van Melvin Anthony
Oldskool fysieken
Mooi filmpje en muziek.

Ik zou graag m'n routine op Pink Floyd willen doen:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
1611244899902.png
 

Aesthetic as fuck
 
Is er geen Tom Platz updates topic? Kon t niet vinden
 
Fantastisch die oude beelden, helemaal in de gyms van toen met die apparatuur.
Ik wil de geschiedenis niet romantiseren, maar als ik dit soort filmpjes kijk snap ik wel waarom ze het ´´the golden era of bodybuilding´´ noemde.

True, zie ook hoeveel mensen er in die zalen zaten toen en hoe gek die allemaal werden toen dat soort mannen het podium op kwamen. Nu is dat enthousiasme er helemaal niet meer. Maar dat komt imo ook omdat alle grote shows in Amerika zijn. Als je grote shows in het Midden Oosten of in Duitsland of ergens in India ofzo zou houden, zouden er ook extreem veel enthousiaste mensen op afkomen.

Trouwens wonder boven wonder dat Tom nooit meer dan zijn bicep heeft afgescheurd als je die filmpjes ziet. Wtf
 
Ronnie Rockel 2009, damn. Zeer underrated ook. Tegenwoordig hoor je niemand meer over Ronnie. Won in zijn nadagen ook nog wat 212 shows, NY Pro o.a.
 

Bijlagen

  • 2E88DC75-1582-451D-B2F1-84510C10FCE5.jpeg
    2E88DC75-1582-451D-B2F1-84510C10FCE5.jpeg
    86,6 KB · Weergaven: 100
Ronnie Rockel 2009, damn. Zeer underrated ook. Tegenwoordig hoor je niemand meer over Ronnie. Won in zijn nadagen ook nog wat 212 shows, NY Pro o.a.
Fantastisch fysiek imo
 
Ronnie Rockel 2009, damn. Zeer underrated ook. Tegenwoordig hoor je niemand meer over Ronnie. Won in zijn nadagen ook nog wat 212 shows, NY Pro o.a.
Niet om te bashen en op deze foto ziet hij er best indrukwekkend uit, maar voor mij is Ronnie haast de definitie van hoe een bodybuilder er NIET moet uitzien. Dat heb ik ook, maar iets minder, met William Bonac en Hadi Choopan, of Tadahika uit de tijd van Ronnie. (Phil Heath 2010 en Flex Wheeler zijn voorbeelden hoe het imo wel moet.)
 
Niet om te bashen en op deze foto ziet hij er best indrukwekkend uit, maar voor mij is Ronnie haast de definitie van hoe een bodybuilder er NIET moet uitzien. Dat heb ik ook, maar iets minder, met William Bonac en Hadi Choopan, of Tadahika uit de tijd van Ronnie. (Phil Heath 2010 en Flex Wheeler zijn voorbeelden hoe het imo wel moet.)
Niet om te bashen maar dat bewijst natuurlijk dat jij er totaal geen kijk op hebt
 
Niet om te bashen maar dat bewijst natuurlijk dat jij er totaal geen kijk op hebt
Ik kon me al niet voorstellen hoe de door mij afgekeurde bodybuilders toch fans hadden, en dit is geen grapje.
 
Back
Naar boven