AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Niet om te bashen en op deze foto ziet hij er best indrukwekkend uit, maar voor mij is Ronnie haast de definitie van hoe een bodybuilder er NIET moet uitzien. Dat heb ik ook, maar iets minder, met William Bonac en Hadi Choopan, of Tadahika uit de tijd van Ronnie. (Phil Heath 2010 en Flex Wheeler zijn voorbeelden hoe het imo wel moet.)
Ben wel met je eens dat Flex een fantastisch fysiek had

Nee. Dit is geen fotoshop.

1613415570931.png

Nick Walker is meer freaky,

Ik vind de boogieman zijn fysiek echt véél meer aesthetic en pleasing.

Ze produceren geloof ik in China maar het is een Russisch “bedrijf” ja, hoewel ze geloof ik hun oorsprong hebben uit Moldavie maar dat is eigenlijk ook zo goed als Rusland.

Het grappige is ook dat hoewel het gewoon een underground steroid lab is en steroids bij wet verboden zijn in Rusland en hetzelfde geklasseerd worden als hard drugs, het lab onder een andere naam “Живая сталь / Real steel” openlijk allerlei bodybuilders sponsort en ook allerlei grote evenementen en expo’s en zelfs nationale bodybuilding shows organiseert / sponsort. Ze hebben zelfs een eigen magazine geloof ik. Wel bizar eigenlijk, want het is eigenlijk gewoon een criminele organisatie van heel grote omvang.

Ze produceren geloof ik in China maar het is een Russisch “bedrijf” ja, hoewel ze geloof ik hun oorsprong hebben uit Moldavie maar dat is eigenlijk ook zo goed als Rusland.

Het grappige is ook dat hoewel het gewoon een underground steroid lab is en steroids bij wet verboden zijn in Rusland en hetzelfde geklasseerd worden als hard drugs, het lab onder een andere naam “Живая сталь / Real steel” openlijk allerlei bodybuilders sponsort en ook allerlei grote evenementen en expo’s en zelfs nationale bodybuilding shows organiseert / sponsort. Ze hebben zelfs een eigen magazine geloof ik. Wel bizar eigenlijk, want het is eigenlijk gewoon een criminele organisatie van heel grote omvang.
Mooi toch haha

Wat mij betreft de beste ooit.
f**k Ronnie

Dorian had geen spectaculaire armen met sicke bicep peaks en bubbly triceps maar 10000% zeker dat ze wel HUGE waren en hard als fucking graniet.

Bedankt voor deze professionele analyse. Ik zal het doorgeven aan de jury van de Mr. O zodat ze daar in het vervolg rekening mee houden. :thumbup:
Armen moeten domineren. Arnold, Kenneth Wheeler, Phil Heath, Kai Greene hebben dat, Dorian Yates en Lee Haney niet.

Speciaal voor @Schwarzeneggertje een foto uit de oude doos, maar met beter armen.

Dennis Newman

1613731408321.png

1613731487894.png

Hij had een hele grote kunnen worden in zijn tijd, maar zijn carriére werd afgebroken door leukemie.

Van Awodibu's Instagram.

1613901390390.png

Terug
Naar boven