Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou toch een moord plegen voor die armen.Brandon Curry met nog 9 weken te gaan tot de Mister O.
![]()
Arnold was in zijn tijd waarschijnlijk genetisch de beste. Dus zou dat in deze tijd ook zijn. De methodes, middelen en dus resultaat zouden wel anders zijn.
Enige verschil is dat de sport nu populairder is (denk ik), dus de genetische talenten pool groter. Misschien dat er vroeger nog meer genetische monsters werden gemist.
Doet me denken aan Wesley Vissers maar dan meer peeled
Ik wou er nog bij zetten dat als Wesley nou eens zulke striations voor elkaar kon krijgen.Doet me denken aan Wesley Vissers maar dan meer peeled
Ze hebben allebei veel overeenkomsten met Arnold 1974.Doet me denken aan Wesley Vissers maar dan meer peeled
Mooie proporties maar wie is het? (Jij zelf lijkt me te licht met 87kg.)
Klopt haha. Zijn naam is Blake Course.Mooie proporties maar wie is het? (Jij zelf lijkt me te licht met 87kg.)
scherper dan bovenstaande foto, wat een verschil
Idd zeer mooi fysiek en het toont nog wat meer indrukwekkend door zijn donkere huidskleur
Geen foto maar een filmpje. Holy shit deze kerel is wel impressive.

Geen foto maar een filmpje. Holy shit deze kerel is wel impressive.
Die gaat snel grote stappen maken als pro denk ik.Vitali Ugolnikov. Kereltje is ook pas 22 of 23 jaar oud. Werd vorig jaar Russisch kampioen in open bb