AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Die gaat snel grote stappen maken als pro denk ik. :thumbup:

Altijd maar afwachten. Hij heeft nog geen enkele keer goede conditioning gebracht en met die conditioning waar hij vorig jaar Russisch kampioen mee werd lachen ze hem uit op een pro stage. Kerel uit mijn gym werd trouwens tweede toen.

Bovendien zit hij nu bij de Russische bodybuilding federatie die is aangesloten bij die IFBB elite shit. Overstappen naar NPC ligt een beetje gevoelig hier.

@mrclassicphysique zojuist de texas pro gewonnen boven Logan Franklin en Steve Laureus

Screenshot_20210814_091012.jpg

Wat een crazy fysieken duiken er de laatste jaren toch op… en ze komen letterlijk overal vandaan.

Erg elegant postuur, terwijl zijn armen bijna net zo hoog als zijn hoofd zijn (a la Sergio Oliva sr.) Wie is dit ook al weer?
Fabian la Rabia

Sws men favoriete classic competitor. Naast Chris Bumstead ook wel de sterkste denk ik. Heb verder geen classic guys 7 plates zien squatten voor reps.

Fabian la Rabia

Sws men favoriete classic competitor. Naast Chris Bumstead ook wel de sterkste denk ik. Heb verder geen classic guys 7 plates zien squatten voor reps.
Wow. Ik heb nog nooit een bodybuilder met 300kg zien squatten, laat staan voor reps... In mijn gym traint een gast met enorme benen en die neemt 'maar' 5 plates + 10kg aan beide kanten.

Fabian la Rabia

Die La Rabia is inderdaad een freak. Wel een beetje jammer van die tattoos van ‘m, hij heeft de uitstraling van een gevaarlijke gang member. Wellicht dat dat hem ooit ook een beetje opbreekt on stage, wanneer de keuze is tussen zo’n ideale schoonzoon whiteboy a la Cbum en hem.

Die La Rabia is inderdaad een freak. Wel een beetje jammer van die tattoos van ‘m, hij heeft de uitstraling van een gevaarlijke gang member. Wellicht dat dat hem ooit ook een beetje opbreekt on stage, wanneer de keuze is tussen zo’n ideale schoonzoon whiteboy a la Cbum en hem.
Inderdaad jammer van die tatoeages. Cbum met zijn snor en scheve grijns komt op mij over als een malafide autoverkoper, dus liever toch Fabian als schoonzoon.

Ja die gozer poseert ook on stage als een bezetene, ben wel benieuwd wat zen plan is want sinds ik hem volg heeft die geen show meer gedaan. Zit nu al een paar maanden in Korea te chillen.

Nou is Bumstead wel goed enzo maar hem vergelijken met oppergod Dorian gaat veels te ver. Dorian had zo veel knoeikneiterharde massa. Chris zou eruit hebben gezien als een schooljongen naast DY.

Nou is Bumstead wel goed enzo maar hem vergelijken met oppergod Dorian gaat veels te ver. Dorian had zo veel knoeikneiterharde massa. Chris zou eruit hebben gezien als een schooljongen naast DY.
Dorian? sounds like a fucking poof.

• Like
Waarderingen: 6am
Terug
Naar boven