AndroidHealthClinic

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Dexter Jackson is ook flink gedownsized in een korte periode.
Maar als je dan Branch of Kai weer ziet denk je Size kunnen ze toch nog best wel vasthouden.

Sommigen moeten echt maandenlang 50gr protein en 2000 kcal per dag eten om te downsizen, anderen droppen gelijk 20kg wanneer ze stoppen met gear…

Ik denk dat het vooral met genetics te maken heeft hoe makkelijk je die size vast blijft houden. Denis Wolf is van zichzelf meer een wat langere/slankere ecto kerel, Branch en Kai zijn van die muscle midgets die op hun 12e natty al aardig huge waren.

Ik denk inderdaad dat het downsizen een bewuste keuze is van deze mannen. En volgens mij een heel verstandige.. :o

Dennis was initieel veel meer gedownsized, toen ik dan voor het eerst foto’s zag schrok ik een beetje. Ziet er nu wel beter uit.

Dennis was initieel veel meer gedownsized, toen ik dan voor het eerst foto’s zag schrok ik een beetje. Ziet er nu wel beter uit.

Had dat niet met zijn blessure te maken ook? Had meen ik iets serieus mis met zijn nekwervels waardoor hij bepaalde lichaamsdelen niet meer voelde.

Dennis ziet er goed uit:thumb:

Die gepensioneerde pro's zullen altijd één of andere vorm van TRT moeten doen denk ik.

Wat zou er gebeuren als ze volledig off gaan? Na zo'n lange periode van forse hoeveelheden gear zal hun lichaam niet ineens zelf weer testosteron gaan produceren..
Ik vrees dat ze zonder TRT ernstige hypogonadisme tegemoet kunnen zien.

Die gepensioneerde pro's zullen altijd één of andere vorm van TRT moeten doen denk ik.

Wat zou er gebeuren als ze volledig off gaan? Na zo'n lange periode van forse hoeveelheden gear zal hun lichaam niet ineens zelf weer testosteron gaan produceren..
Ik vrees dat ze zonder TRT ernstige hypogonadisme tegemoet kunnen zien.
Dave Palumbo beweert dat hij helemaal off is, dus ook geen TRT. En zijn testlevels zijn schijnbaar gewoon in range. Maar goed, wat die pro's beweren te gebruiken m.b.t. gear etc. moet je toch altijd maar met een korrel zout nemen.

Dus nu worden pro bodybuilders op dit forum ook nog geshamed omdat ze na hun carrière TRT doen door een paar van die seniele gefrustreerde honden hier :hahaha:
Zegt de ´man´ die zelfs met google niet de juiste naam voor een spier kan vinden. Bovendien is het niet onze schuld dat ze geen ballen meer hebben.

Frank Zane ziet er ook compleet off uit, maar die heeft natuurlijk nooit grote hoeveelheden massa meegezeuld.
Zijn kuren waren sowieso veel minder zwaar en lang, en wellicht ging hij ook tijdens zijn pro carriere periodes off.

Wel leuk dat hij op zijn 79ste nog traint en via social media nog actief bij de bodybuilding betrokken is.

1654160696515.png

Frank Zane ziet er ook compleet off uit, maar die heeft natuurlijk nooit grote hoeveelheden massa meegezeuld.
Zijn kuren waren sowieso veel minder zwaar en lang, en wellicht ging hij ook tijdens zijn pro carriere periodes off.

Wel leuk dat hij op zijn 79ste nog traint en via social media nog actief bij de bodybuilding betrokken is.

1654160696515.png
In de jaren 1970 was hij een iets kleinere versie van Arnold.

Back stage foto van de Mister Olympia 1980. Op die kerel helemaal links en rechts na, denk ik ze allemaal bij naam te kunnen noemen.

Wie durft een gokje te wagen? :)

1654431919711.png

Frank Zane in het midden, links Chris Dickerson en Mike Mentzer, en TP en rechts zie ik Arnie en de rest weet ik zo niet

Terug
Naar boven