- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
Ik zou haar doen. 🙋♂️Ja dat bedoelde ik dus. Niet moeders mooiste maar wel een perfect lichaam.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou haar doen. 🙋♂️Ja dat bedoelde ik dus. Niet moeders mooiste maar wel een perfect lichaam.
Als je in de derde wereld woont in een duistere plaggenhut...Ja dat bedoelde ik dus. Niet moeders mooiste maar wel een perfect lichaam.
Dat bedoelde ik, gewoon veel oppervlak en daarom op de tast in dat halfdonker van je tent.Maar dan wel in een standje waarin je haar gezicht niet steeds ziet.
Hoezo? Kan toch gewoon een plastic zak op dr hoofd doen?Maar dan wel in een standje waarin je haar gezicht niet steeds ziet.
Denk eerder dat ze een plastic zak over jouw hoofd doetHoezo? Kan toch gewoon een plastic zak op dr hoofd doen?

Jij zou ook wel zo'n bruine papieren zak kunnen gebruiken.Denk eerder dat ze een plastic zak over jouw hoofd doet![]()
Mij hoor je niet klagenDenk eerder dat ze een plastic zak over jouw hoofd doet![]()

....toch die DeMey proteïne maar eens gaan gebruiken..
www.instagram.com
![]()
Justin (Shy-er) IFBB PRO op Instagram : "2019 during my first bodybuilding prep ever - 2021 my most recent prep for nationals. Reflecting on all the progress made from beginning this journey in 2019, looking ahead to all the work that needs to be d
17K likes, 354 comments - justin_shier op June 6, 2022: "2019 during my first bodybuilding prep ever - 2021 my most recent prep for nationals. Reflecting on all the progress made from beginning this journey in 2019, looking ahead to all the work that needs to be done moving forward. I’m in a...www.instagram.com
Ik vind dit altijd wel toffe foto’s. Zo zie je maar weer dat je pas echt weet hoe goed je bent qua structuur en aesthetics etc als je muscle size maximaliseert. In die eerste foto kan je nou niet echt zien dat hij het in zich had om pro te worden.

Lol in die eerste foto zie je al duidelijk dat die top genen heeft. Alles behalve klein daar![]()
Justin (Shy-er) IFBB PRO op Instagram : "2019 during my first bodybuilding prep ever - 2021 my most recent prep for nationals. Reflecting on all the progress made from beginning this journey in 2019, looking ahead to all the work that needs to be d
17K likes, 354 comments - justin_shier op June 6, 2022: "2019 during my first bodybuilding prep ever - 2021 my most recent prep for nationals. Reflecting on all the progress made from beginning this journey in 2019, looking ahead to all the work that needs to be done moving forward. I’m in a...www.instagram.com
Ik vind dit altijd wel toffe foto’s. Zo zie je maar weer dat je pas echt weet hoe goed je bent qua structuur en aesthetics etc als je muscle size maximaliseert. In die eerste foto kan je nou niet echt zien dat hij het in zich had om pro te worden.

Lol in die eerste foto zie je al duidelijk dat die top genen heeft. Alles behalve klein daar![]()
die armen en benen idd al haha. wijdte wel pas daarna gekomen zo te zien.Lol in die eerste foto zie je al duidelijk dat die top genen heeft. Alles behalve klein daar![]()
Hoeveel op dbb die (na jaren) kuren zien er zo uit?Ik vind het wel meevallen. Natuurlijk ziet hij er daar al goed uit, maar imo niet echt blijk van elite genetics. Wel dikke armen en benen, maar die rug… Wtf heeft hij daar mee gedaan dat het in 2-3 jaar zo is getransformeerd.
Hoeveel op dbb die (na jaren) kuren zien er zo uit?
Maar in mijn gym lopen een paar gasten rond die niet onderdoen of er zelfs beter uitzien dan Justin op die eerste foto. Daarom ben ik niet zo heel snel impressed.Ook zijn gezicht is wel heel erg veranderd in die twee jaar, bizar.Niet voor te stellen dat daar 'slechts' twee jaar tussen zit.![]()
En hij was al niet al te knap...Ook zijn gezicht is wel heel erg veranderd in die twee jaar, bizar.
Camelus.Op DBB niemandMaar in mijn gym lopen een paar gasten rond die niet onderdoen of er zelfs beter uitzien dan Justin op die eerste foto. Daarom ben ik niet zo heel snel impressed.