XXL Nutrition

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Berry de Mey doet ook nog leuk mee.

1654522854476.png
....toch die DeMey proteïne maar eens gaan gebruiken..

Ik vind dit altijd wel toffe foto’s. Zo zie je maar weer dat je pas echt weet hoe goed je bent qua structuur en aesthetics etc als je muscle size maximaliseert. In die eerste foto kan je nou niet echt zien dat hij het in zich had om pro te worden.

Ik vind dit altijd wel toffe foto’s. Zo zie je maar weer dat je pas echt weet hoe goed je bent qua structuur en aesthetics etc als je muscle size maximaliseert. In die eerste foto kan je nou niet echt zien dat hij het in zich had om pro te worden.

Niet voor te stellen dat daar 'slechts' twee jaar tussen zit. :eek:

Lol in die eerste foto zie je al duidelijk dat die top genen heeft. Alles behalve klein daar :roflol:

Lol in die eerste foto zie je al duidelijk dat die top genen heeft. Alles behalve klein daar :roflol:

Ik vind het wel meevallen. Natuurlijk ziet hij er daar al goed uit, maar imo niet echt blijk van elite genetics. Wel dikke armen en benen, maar die rug… Wtf heeft hij daar mee gedaan dat het in 2-3 jaar zo is getransformeerd.

Ik vind het wel meevallen. Natuurlijk ziet hij er daar al goed uit, maar imo niet echt blijk van elite genetics. Wel dikke armen en benen, maar die rug… Wtf heeft hij daar mee gedaan dat het in 2-3 jaar zo is getransformeerd.
Hoeveel op dbb die (na jaren) kuren zien er zo uit?

Hoeveel op dbb die (na jaren) kuren zien er zo uit?

Op DBB niemand :o Maar in mijn gym lopen een paar gasten rond die niet onderdoen of er zelfs beter uitzien dan Justin op die eerste foto. Daarom ben ik niet zo heel snel impressed.

Camelus is 1.23, dat telt niet.

Terug
Naar boven