XXL Nutrition

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Russische classic physique. Nu nog amateur maar zal imo niet lang meer duren.

Bijlagen

• 03007CAA-0EB1-467C-B2EB-FB5FEE33C6DD.png
    03007CAA-0EB1-467C-B2EB-FB5FEE33C6DD.png
    740,4 KB · Weergaven: 157
Zag,hem net voorbij komen idd. Vond het knap hoe hij zijn weight limit haalt.
Ziet er vrij massief uit voor classic physique amateur.

Zijn weight cap is geloof ik iets van 82,5 kg ofzo :hahaha: Maar hij is ook reteshredded.

Morgen / overmorgen is hier in Moskou een NPC Pro Qualifier. Als er geen gekke dingen gebeuren zal hij waarschijnlijk zijn pro card winnen.

Zijn weight cap is geloof ik iets van 82,5 kg ofzo :hahaha: Maar hij is ook reteshredded.

Morgen / overmorgen is hier in Moskou een NPC Pro Qualifier. Als er geen gekke dingen gebeuren zal hij waarschijnlijk zijn pro card winnen.
ja denk het ook wel als hij er zo bijstaat. netjes hoor

Alleen die smerige baard mag eraf. Dat is iets wat ik echt lelijk vind, zo'n baard en dan zonder snor :')
Is die moslim ofzo, die hebben dat ook dacht ik.

• Like
Waarderingen: 6am
Alleen die smerige baard mag eraf. Dat is iets wat ik echt lelijk vind, zo'n baard en dan zonder snor :')
Is die moslim ofzo, die hebben dat ook dacht ik.

Ja, in Rusland wonen nogal wat moslims en ze lopen idd bijna allemaal met van die baarden rond :hahaha: Vind het ook niet echt stijlvol maar okay.

Hij is trouwens tweede geworden, net geen pro card dus.

Kerel die won was echt meer een bodybuilder ipv een classic guy, maar was wel groter en harder overall. Jammer.
Ja dat is jammer. Daarom maak ik ook de overstap naar bodybuilding. Ik ben ook meer bodybuilding dan classic physique. Maar in dit geval had het dus niet uitgemaakt. (Niet dat ik dat niveau heb haha maar kwa vergelijking bb en classic)

Maar thnx voor de update. Ben dan wel benieuwd hoe die winnaar er bijstond haha want dit was al absurd

Wel freak maar wat dacht je van Jannes op zijn leeftijd ?
volgens mij is hij nu jaar of 24 ?

Terug
Naar boven