- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook.
Dikker inderdaad, jouw armen zijn dikker.

Die chick zou ik misschien nog wel doen. Jou zeker niet.
Zag,hem net voorbij komen idd. Vond het knap hoe hij zijn weight limit haalt.Russische classic physique. Nu nog amateur maar zal imo niet lang meer duren.
Zag,hem net voorbij komen idd. Vond het knap hoe hij zijn weight limit haalt.
Ziet er vrij massief uit voor classic physique amateur.
Maar hij is ook reteshredded. ja denk het ook wel als hij er zo bijstaat. netjes hoorZijn weight cap is geloof ik iets van 82,5 kg ofzoMaar hij is ook reteshredded.
Morgen / overmorgen is hier in Moskou een NPC Pro Qualifier. Als er geen gekke dingen gebeuren zal hij waarschijnlijk zijn pro card winnen.
instagram.com
ja denk het ook wel als hij er zo bijstaat. netjes hoor
Alleen die smerige baard mag eraf. Dat is iets wat ik echt lelijk vind, zo'n baard en dan zonder snor :')
Is die moslim ofzo, die hebben dat ook dacht ik.
Vind het ook niet echt stijlvol maar okay.Ja dat is jammer. Daarom maak ik ook de overstap naar bodybuilding. Ik ben ook meer bodybuilding dan classic physique. Maar in dit geval had het dus niet uitgemaakt. (Niet dat ik dat niveau heb haha maar kwa vergelijking bb en classic)Hij is trouwens tweede geworden, net geen pro card dus.
Kerel die won was echt meer een bodybuilder ipv een classic guy, maar was wel groter en harder overall. Jammer.
instagram.com
Beginnen met kuren op 15 ? 😂![]()
Nihat KAYA IFBB PRO (@nihat.kyaa) • Instagram photos and videos
227K Followers, 1,059 Following, 346 Posts - See Instagram photos and videos from Nihat KAYA IFBB PRO (@nihat.kyaa)instagram.com
20 jaar oud lol. Wtf doen die gasten om met 20 jaar er zo uit te zien? Crazy
Whey isolaat![]()
227K Followers, 1,059 Following, 346 Posts - See Instagram photos and videos from Nihat KAYA IFBB PRO (@nihat.kyaa)instagram.com
Jannes ziet/zag er zeker goed uit maar denk ik niet te vergelijken met deze gast lolWel freak maar wat dacht je van Jannes op zijn leeftijd ?
volgens mij is hij nu jaar of 24 ?
Dood op 25 of genetisch wonder. Maar wel al sick dat je dit op 20 jaar al haalt. Zelfs als je vroeg begint met alle PED's![]()
geen bodybuilder te zien hier?