XXL Nutrition

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Als dbb daardoor weer een bodybuilding forum wordt, sure! 't doel heiligt soms de middelen.
Want het is pas een bodybuilding forum als we zulke fysieken op 21-jarige leeftijd de hemel in prijzen en ons geen vragen stellen over de gezondheid van die personen? Laat die leeftijdslimiet in de AAS-sectie ook maar vallen dan. Want met dit bereik je net het tegenovergestelde met meelezende tieners dan wat men met het afschermen van die sectie wil vermijden. Wat is je volgende stap dan? een AAS-only forum mss? Want mensen die daar kritisch tegenover staan zijn geen 'echte' bodybuilders?

Want het is pas een bodybuilding forum als we zulke fysieken op 21-jarige leeftijd de hemel in prijzen en ons geen vragen stellen over de gezondheid van die personen? Laat die leeftijdslimiet in de AAS-sectie ook maar vallen dan. Want met dit bereik je net het tegenovergestelde met meelezende tieners dan wat men met het afschermen van die sectie wil vermijden. Wat is je volgende stap dan? een AAS-only forum mss? Want mensen die daar kritisch tegenover staan zijn geen 'echte' bodybuilders?
Het is in ieder geval geen bodybuilding forum als gasten van nog geen 80 kg zeuren over gasten die er daadwerkelijk uitzien als bodybuilder. Je bent lid sinds 2010, waarschijnlijk heb je dan nog meegemaakt dat hier gasten zaten als RobS, Seeker/GJM, Wesley Vissers en noem er nog wat op. Gasten met beestachtige fysieken. Ooit afgevraagd waarom er hier niemand meer zit met een dergelijk fysiek? Wrs niet maar goed, zonde is 't wel.

Het is in ieder geval geen bodybuilding forum als gasten van nog geen 80 kg zeuren over gasten die er daadwerkelijk uitzien als bodybuilder. Je bent lid sinds 2010, waarschijnlijk heb je dan nog meegemaakt dat hier gasten zaten als RobS, Seeker/GJM, Wesley Vissers en noem er nog wat op. Gasten met beestachtige fysieken. Ooit afgevraagd waarom er hier niemand meer zit met een dergelijk fysiek? Wrs niet maar goed, zonde is 't wel.
Je hebt dus niet door dat ik het heb over de combinatie van die gast zijn fysiek en zijn leeftijd en niet zijn fysiek alsdusdanig? ok dan. Dat dit allesbehalve een goed voorbeeld is voor de jonge gasten die hier op het forum rondneuzen leggen we dan maar losjes naast ons neer want enkel de gasten met monsterfysieken zijn echte bodybuilders. Maar goed, gasten van 80kg moeten maar zwijgen want ze zien er niet uit als een 'echte bodybuilder'. Wel, ik zie hier gasten op een naturelle manier een mooie fysiek 'builden' en dat zijn voor mij even goed bodybuilders en welkom op een bodybuildingforum. Trouwens, deze 'echte' bodybuilder was tot voor kort zelfs niet welkom op jouw echte forum in de AAS sectie. oh de ironie.

Je hebt dus niet door dat ik het heb over de combinatie van die gast zijn fysiek en zijn leeftijd en niet zijn fysiek alsdusdanig? ok dan. Dat dit allesbehalve een goed voorbeeld is voor de jonge gasten die hier op het forum rondneuzen leggen we dan maar losjes naast ons neer want enkel de gasten met monsterfysieken zijn echte bodybuilders. Maar goed, gasten van 80kg moeten maar zwijgen want ze zien er niet uit als een 'echte bodybuilder'. Wel, ik zie hier gasten op een naturelle manier een mooie fysiek 'builden' en dat zijn voor mij even goed bodybuilders en welkom op een bodybuildingforum. Trouwens, deze 'echte' bodybuilder was tot voor kort zelfs niet welkom op jouw echte forum in de AAS sectie. oh de ironie.
Ah nee maar jonge gasten verbieden vragen te stellen terwijl letterlijk iedereen weet dat ze 't toch wel gaan doen, alleen dan op advies van "die ene vriend" is een goede optie. Net als roepen "benieuwd hoe lang ie nog leeft" als we hier eens iemand zien met een goed fysiek.

T is prima dat jij Garnaal3 die in 4 jaar van 70 kg bij 15% naar 72kg bij 14 een echte bodybuilder vindt natuurlijk, ieder z'n ding.

Je kunt imo een knaap van 19 die voor z'n 1e kuur test en tren wil gaan zetten beter uitleggen waarom ie dat niet moet doen ipv gewoon zeggen "te jong doei". Maar goed, dat zijn forum regels dus daar hou ik me maar stil over.

Healthwise kun je denk ik beter in je jongere jaren (18-28) groot zijn.

Lichaam kan op die leeftijd aardig wat schade verdragen.

Wie zegt dat hij geen bloedwaarden en gezondheid monitort?

Ah nee maar jonge gasten verbieden vragen te stellen terwijl letterlijk iedereen weet dat ze 't toch wel gaan doen, alleen dan op advies van "die ene vriend" is een goede optie. Net als roepen "benieuwd hoe lang ie nog leeft" als we hier eens iemand zien met een goed fysiek.

T is prima dat jij Garnaal3 die in 4 jaar van 70 kg bij 15% naar 72kg bij 14 een echte bodybuilder vindt natuurlijk, ieder z'n ding.

Je kunt imo een knaap van 19 die voor z'n 1e kuur test en tren wil gaan zetten beter uitleggen waarom ie dat niet moet doen ipv gewoon zeggen "te jong doei". Maar goed, dat zijn forum regels dus daar hou ik me maar stil over.
Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik het eens ben met die forum regel. Maar goed, je gaat dus langs de ene kant die knaap van 19 uitleggen dat ie beter nog niet kuurt maar dan wel zo een fysiek op jonge leeftijd bejubelen. beetje tegenstrijdig, niet? Tuurlijk is dit een knap fysiek, maar ik vrees voor de zaak en zoals ik reeds zei: hopelijk ben ik mis. Dat jij nu de verschillende naturels hier vakkundig kleineert is dan weer jou ding.

Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik het eens ben met die forum regel. Maar goed, je gaat dus langs de ene kant die knaap van 19 uitleggen dat ie beter nog niet kuurt maar dan wel zo een fysiek op jonge leeftijd bejubelen. beetje tegenstrijdig, niet?

Excuus, ik snap dat het zo over kwam. Ik doelde op 't tren deel in z'n 1e kuur. Die kuur gaat ie toch wel doen, dus leg 'm dan uit waarom ie beter eerst low dose test kan doen. Uiteraard zul je altijd figuren houden die op 70 kg bij 28% vet toch test en tren gaan doen, helemaal tegen houden doe je 't niet.
Tuurlijk is dit een knap fysiek, maar ik vrees voor de zaak en zoals ik reeds zei: hopelijk ben ik mis. Dat jij nu de verschillende naturels hier vakkundig kleineert is dan weer jou ding.

Maar waarom vrees jij voor de zaak. Wat boeit jou 't nou of die gast 25 of 95 wordt? Dallas McCarver legde op z'n 25e ofzo 't loodje wat natuurlijk super kut is voor z'n nabestaanden maar wat boeit ons dat verder? Vond 't hooguit bruut dat die knaap zo debiel buff en sterk was.

Excuus, ik snap dat het zo over kwam. Ik doelde op 't tren deel in z'n 1e kuur. Die kuur gaat ie toch wel doen, dus leg 'm dan uit waarom ie beter eerst low dose test kan doen. Uiteraard zul je altijd figuren houden die op 70 kg bij 28% vet toch test en tren gaan doen, helemaal tegen houden doe je 't niet.

Maar waarom vrees jij voor de zaak. Wat boeit jou 't nou of die gast 25 of 95 wordt? Dallas McCarver legde op z'n 25e ofzo 't loodje wat natuurlijk super kut is voor z'n nabestaanden maar wat boeit ons dat verder? Vond 't hooguit bruut dat die knaap zo debiel buff en sterk was.
Wel mij boeit dat dus wel. Ook omdat er andere jongeren zich aan gaan spiegelen.
Mijn 'benieuwd of ie de 25 haalt' was misschien te direct. Maar goed had ik gezegd: 'gezond bezig op die jonge leeftijd' had ik daar ook kritiek op gehad.
Maar kritiek geven mag, kritiek krijgen ook. Daar is een forum voor.
Bejubelen zal ik zo een fysiek op die leeftijd nooit doen. En dat mag voorlopig ook nog altijd, ook op een bodybuilding forum

Healthwise kun je denk ik beter in je jongere jaren (18-28) groot zijn.

Lichaam kan op die leeftijd aardig wat schade verdragen.
Eventuele schade zal cumulatief zijn, zodat je het pas later merkt. Geen argument om jong te beginnen.

Dead at 23: Brandon Char-Lee

AA150e9a (2).jpeg

A year earlier in 2018, police found Brandon Char-Lee dead in his Livermore, Calif., apartment four days before a show. They counted more than 100 needles and multiple vials of steroids. A friend said Char-Lee was on a strict diet for an upcoming bodybuilding show and “was not allowed to consume water during this time,” the police report stated. At her son’s apartment, Carolyn Char Lunger took photos of the drugs she found, including five types of steroids, clenbuterol, diuretics and a bottle with the label T3 — a thyroid hormone — marked “NOT FOR HUMAN USE.” A coroner never asked for a full toxicology analysis, according to police records, but concluded the 23-year-old died of cardiac failure and noted a history of using anabolic steroids. Many coroners and medical examiners do not routinely test for the battery of substances that bodybuilders use, and some don’t request toxicology reports at all.

Char-Lee, wie kent hem niet? Waar gaat dit in Odinsnaam over?

PS Luke Sandoe was suïcidaal. De kans is vrij groot dat hij er een eind aan maakte met insuline.

Terug
Naar boven