MuscleMeat

Favoriete scene allertijden?

• Topic Starter Topic Starter
Norton is vet goed, die blijft maar goeie films maken :)

Meerdere scenes uit the Godfather trilogie, laatste stuk van apocalypse now van marlon brando "The Horror.... The Horror" Het begin van rambo first blood vind ik ook geweldig in dat dorpje :rolleyes:

Ik heb wel eens gelezen dat Pacino eigenlijk aan het schreeuwen was tijdens die scene, maar het geluid achterwege is gelaten.

Dat is ook zo! ik heb de scene op de extra's op een special collection videoband. Daarna heb ik de dvd trilogy gekocht met extra's maar daar stond het niet meer op

Een scene van 7 minuten die eigenlijk nergens over gaat :D prachtig.

YouTube - Reservoir Dogs scene 1

prachtige quotes zoals altijd bij Tarantino, zoals;

'you know what these chicks make? they make shit'

'I have got 2 words for that; learn to ****in type'

Leuk topic, weet iemand hoe je uit een .avi bestand een gedeelte kan halen om op YouTube moet zetten?
Had namelijk gezocht naar een fragment van een film, maar die staat helaas niet op YouTube... zelf uploaden dan maar, dus:rolleyes:

Midnight express. De scene dat/hoe hij uit de gevangenis onsnapt. Het moment,de sfeer,de situatie. alles: kippevel.

Vechtscene uit Wheels on meals van Jackie Chan VS. Benny the jet

Vechtscene uit The Punisher, met die Rus

Leuk topic!:P

De laatste scene van gladiator, dat hij eerst de emperor dood steekt en daarna zelf dood gaat en "naar zijn vrouw en kinderen gaat".

helaas vind ik de scene met die gloeiende steen niet:(

Mulholland Drive : de llorando scene

toen ik het voor de eerste keer zag/hoorde kreeg ik op dat moment zo'n beklemmend gevoel vanbinnen dat ik m'n tranen niet langer kon bedwingen...

achteraf realiseerde ik mij dat het om een herwerking van een nummer van Roy Orbinson ging, toepasselijk getiteld : cryin'

YouTube - llorando (mulholland drive)

Nou dat zij er een hoop voor mij.

Terug
Naar boven