- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Deze is echt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fresh Berry drink ik bijna het hele jaar door, samen met Chocolade Caramel. Het fijne van de Chocolade en het frisse van de bosvruchten

Fresh Berry drink ik bijna het hele jaar door, samen met Chocolade Caramel. Het fijne van de Chocolade en het frisse van de bosvruchtenWhey Perfection [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is absoluut niet de bedoeling. Je hoort verschillende smaken te krijgen, tenzij anders op de site aangegeven. Wil je me een privébericht sturen met je ordernummer en welke smaken je exact ontvangen hebt? Dan ga ik dat voor je uitzoeken en natuurlijk een passende oplossing bieden. Whey Perfection is topkwaliteit, dus ik begrijp dat je elke smaak graag wilt proevenVond het een beetje jammer:
Ik heb 2 sample doosjes bested, 1 normale en 1 summerfruits.
Echter zaten hier veel smaken dubbel in en mis ik een heleboel smaken vanuit jullie lijst....
Vanile + strawberry had ik al 7 zakjes van samen.....
is dit altijd zo met de sample pakketten? kun je niet van elke smaak een sample krijgen....
Heb ff de verschillende smaken langsgelopen en ik heb 11 samples/ niet gehad...
Nu begrijp ik dat je niet alles in hetzelfde doosje krijgt maar 1 doosje waarin 3 of 4 dubbele zitten......

Dat is absoluut niet de bedoeling. Je hoort verschillende smaken te krijgen, tenzij anders op de site aangegeven. Wil je me een privébericht sturen met je ordernummer en welke smaken je exact ontvangen hebt? Dan ga ik dat voor je uitzoeken en natuurlijk een passende oplossing bieden. Whey Perfection is topkwaliteit, dus ik begrijp dat je elke smaak graag wilt proeven
Ralf
Ik heb hem ontvangen en ga er direct mee aan de slag!
Je krijgt er met enkele minuten ééntje terug!Ik heb hem ontvangen en ga er direct mee aan de slag!Je krijgt er met enkele minuten ntje terug!
Ralf
)Vond het een beetje jammer:
Ik heb 2 sample doosjes bested, 1 normale en 1 summerfruits.
Echter zaten hier veel smaken dubbel in en mis ik een heleboel smaken vanuit jullie lijst....
Vanile + strawberry had ik al 7 zakjes van samen.....
is dit altijd zo met de sample pakketten? kun je niet van elke smaak een sample krijgen....
Heb ff de verschillende smaken langsgelopen en ik heb 11 samples/ niet gehad...
Nu begrijp ik dat je niet alles in hetzelfde doosje krijgt maar 1 doosje waarin 3 of 4 dubbele zitten......
Graag gedaan. Zo doen we dat, want wie wil nou niet veel smaken van de Whey Perfection proberenGeweldig, kan niet anders zeggen dat dit perfect is opgelost (en snel)
Chapeau hiervoor!!
Elke shake is elke keer weer genieten!
Fresh Berry drink ik bijna het hele jaar door, samen met Chocolade Caramel. Het fijne van de Chocolade en het frisse van de bosvruchten
Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]