XXL Nutrition

Fed-shit-ex

Bezoekers in dit topic

NielsNatural

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2004
Berichten
88
Waardering
0
??? Fed-ex is geloof ik veeeel duurder geworden eerst betaalde je voor 10 zakken whey ongeveer 150 dollar verzendkosten en nu opeens 240.

de optie usps werkt volgens mij niet want als ik deze aanvink, bij chanching shipping opties. geeft hij aan dat er geen is geselecteerd.
ik wil niet met fed-ex gaan verzenden heeft iemand een goedkopere oplossing?!?
 
gewoon je supps in nederland kopen?
 
Fedex is inderdaad duurder geworden, opslagen door de hoge olieprijzen o.a.
 
Kreeg vandaag toevallig een brief van fedex binnen met de tarieven. Ze zijn idd duurder geworden maar hebben ook de leversnelheid verbeterd voor o.a. Amerika en Azië.

Gelukkig kies ik alweer een tijdje voor UPS en DHL. **** fedex inklaringen.
 
Ja daar zijn ze erg happig op, voor mij nooit meer Fedex in ieder geval.
 
TongPo zei:
Kreeg vandaag toevallig een brief van fedex binnen met de tarieven. Ze zijn idd duurder geworden maar hebben ook de leversnelheid verbeterd voor o.a. Amerika en Azië.

Gelukkig kies ik alweer een tijdje voor UPS en DHL. **** fedex inklaringen.

ook als je bij bulknutrition of 1fast400 bestelt?
ik kan volgens het scherm alleen via fedex bestellen.
hoe kan ik bij ups bestellen?
 
ups

heb ik laatst mee besteld was zekerduurder dan fedex
 
NielsNatural zei:
ook als je bij bulknutrition of 1fast400 bestelt?
ik kan volgens het scherm alleen via fedex bestellen.
hoe kan ik bij ups bestellen?

Ik heb sindsdien geen bestellingen bij 1fast400 geplaatst.

Maar mocht ik daar weer gaan bestellen dan stuur ik Mike gewoon een mailtje of het mogelijk is dat hij mijn shizzle met een ander transportbedrijf verstuurd zoals UPS bijv.
 
Ik wil ook geen FedEx meer. UPS gebruiken ze niet. Maar USPS kan wel, evt gewoon even een mailtje sturen dat ze daar rekening mee houden. En bij opmerkingen vermelden.
Zorg wel dat ze het niet met de goedkoopste USPS verzenden. Want dat doen ze anders volgens mij wel. Terwijl voor zover ik kan zien de tarieven gewoon die van een van de snellere USPS diensten is en 1fast400 dus de helft van die verzendkosten als extra winst rekent ;)
 
Back
Naar boven