XXL Nutrition

Feest organiseren voor 50 man, tips?

Onder welke steen heb jij geleeft?

Laatste jaren zuipen de 16 jarige de volwassenen er uit (met oa coma tot gevolgen)

Ik woon in het noorden, daar lopen we wat achter denk ik. Als ik naar een kroeg ga waar al die 16-jarige zijn zie ik al die wijfen na 4 wijntjes ofzo al helemaal naar de klote gaan. Kan me niet anders voorstellen dat al die 65kg pikken veel meer op kunnen. En ze drinken vast niet allemaal bier, met mixjes en wijn erbij kom je een heel end lijkt me.

Ik woon in het noorden, daar lopen we wat achter denk ik. Als ik naar een kroeg ga waar al die 16-jarige zijn zie ik al die wijfen na 4 wijntjes ofzo al helemaal naar de klote gaan. Kan me niet anders voorstellen dat al die 65kg pikken veel meer op kunnen. En ze drinken vast niet allemaal bier, met mixjes en wijn erbij kom je een heel end lijkt me.

:roflol:

Zorg gewoon voor genoeg wodka!

dit topic heeft veel meer potentie

en die zijn?

• Topic Starter Topic Starter
lol, over dat bier
hij mag van zn ouders sws niet meer dan 5 of 8 kratjes inkopen.

zou toch meer kopen, toen ik op die yay-ik-ben-eindelijk-16 feestjes kwam was het bier om 23:00 al op.
koop idd voor elke 2 mannen dat er komt een kratje en wat wijn/mix erbij

Is dbb ook uitgenodigd ?>

8 kratjes + wijn en mixjes is wel meer als genoeg. Ze zijn 16 die drinken gemiddeld echt niet zoveel.

Verdubbel aantal kratjes (of ongeveer 12-15), dat doen ze wel. En idd wellicht kun je ze terugbrengen als het niet op komt.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 17:55 ----------

lol, over dat bier
hij mag van zn ouders sws niet meer dan 5 of 8 kratjes inkopen.

zou toch meer kopen, toen ik op die yay-ik-ben-eindelijk-16 feestjes kwam was het bier om 23:00 al op.
koop idd voor elke 2 mannen dat er komt een kratje en wat wijn/mix erbij

Dat zou richting 25-30 kratjes gaan, 12 biertjes per persoon. Hm, kan eig wel. Weet dat ik laatst op een verjaardag was van iemand met ook zon 50 a 60 man, had geloof ik wel 22 kratjes maar hield er een paar over. Bier over is niet erg, heb je altijd wat aan (tenzij het echt veel is). Meiden dronken toen trouwens weinig bier.

• Topic Starter Topic Starter
maar wss neemt ook iedereen die komt flesje sterke drank of 6-pack mee

zit nu een beetje te kijken voor de verlichting, miss op deal extreme paar disco lampen kopen haha

infected

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven