AndroidHealthClinic

ff voorstellen

Neem maar een cola jongen en doe er wat cyaankali in.

Sjongejonge kleinesmurf jij verdiend het echt om van dit forum afgeflikkert te worden.

Prutser, wat laat jij je kennen zeg.

:study: @BigT, ik heb hier nog huiswerk gevonden :roflol:

Welkom hier op het forum, lees je lekker in de komende jaartjes, je weet er al een hoop vanaf dus je bent in de goede richting, succes.

@J4ck YOU SOB, ging je hate op een typo in me sig! kom maar hier en leef je uit. BTW Big T, volgens mij geniet je achter je scherm van dit topic of niet? had allang gesloten moeten worden.

Kleinesmurf, jij hoeft nog geen enkele AAS te gebruiken, ik merk aan je gekke agressie en je uitspraken dat je reageert als een kat in de nauw. Gewoon naturel door trainen en zorgen dat je van je puberale agressie afkomt, want niemand neemt je nu ooit nog serieus meer op het forum. En een reactie op mijn stats / AAS gebruik mag je gelijk thuis laten want ik gebruik niet en kan het handelen ;)

WTF is dit voor topic
dat zoiets bestaat 17 jaar triest eichenlijk
Dit moet wel een troll zijn

Laat je niet kennen Kleinesmurf. Het commentaar dat je van de eerste 3 krijgt is nog niet eens echt hard.

ontopic:
Op 17 jarige leeftijd is alles nog in de groei inclusief je endrocine (hormoon) systeem.
Ik zou minimaal wachten tot je 21 bent aangezien dit dan zo;n beetje volgroeid is (sommigen zeggen 24)
En je groeischrijven zullen dichtgaan zodra je een kuurtje doet, dus ik weet niet of je nog langer wil worden?

Nog ff 4 jaartjes door knallen kerel, dan ben je natural waarschijnlijk al een aardige buffel en dan eerste kuurtje erin knal je uit elkaar !

• Topic Starter Topic Starter
@J4ck YOU SOB, ging je hate op een typo in me sig! kom maar hier en leef je uit. BTW Big T, volgens mij geniet je achter je scherm van dit topic of niet? had allang gesloten moeten worden.

Kleinesmurf, jij hoeft nog geen enkele AAS te gebruiken, ik merk aan je gekke agressie en je uitspraken dat je reageert als een kat in de nauw. Gewoon naturel door trainen en zorgen dat je van je puberale agressie afkomt, want niemand neemt je nu ooit nog serieus meer op het forum. En een reactie op mijn stats / AAS gebruik mag je gelijk thuis laten want ik gebruik niet en kan het handelen ;)

goed voorbeeld voor mij om eerder te overwegen niet te kure.
bedankt voor je reactie.

en ja gekke agressie, valt wel mee, vind alleen die hypocriete knulletjes zielig, met stomme reacties.
Of kleine jongens zonder ervaring die na pappegaaien. of grote mannen met veel kuur ervaring die er nogsteeds niet uitzien en niks wete.

Laat je niet kennen Kleinesmurf. Het commentaar dat je van de eerste 3 krijgt is nog niet eens echt hard.

ontopic:
Op 17 jarige leeftijd is alles nog in de groei inclusief je endrocine (hormoon) systeem.
Ik zou minimaal wachten tot je 21 bent aangezien dit dan zo;n beetje volgroeid is (sommigen zeggen 24)
En je groeischrijven zullen dichtgaan zodra je een kuurtje doet, dus ik weet niet of je nog langer wil worden?

Nog ff 4 jaartjes door knallen kerel, dan ben je natural waarschijnlijk al een aardige buffel en dan eerste kuurtje erin knal je uit elkaar !

bedankt voor jullie reactie,
hier heb ik wat aan en geeft me goede motivatie idd lekker natural door te gaan aankomende jaren.

maar wat kunne somige gaste hier raar uit de hoek kome. voor my meer rede niet eens te gaan kure, want ik zie al dat sommige er echt niet tege kunne.

ik train nu 4-5 keer per week, eet goed, en ben r blij mee hoe t nu is.
nog lange weg te gaan. maar info over endrocine hormoon systeem, en gevolge wanneer te jong aan AS
das nuttige info.

maar ik zal alle mense afrade zich voor te stelle hier, en info te zoeke op mijn leeftijd,
want reacties zijn echt niet normaal. (op laatste 2 na dan)

bedankt

Lange weg? Ach je bent pas 17 joh, de weg daarna is nog veel langer ;)

vind het echt tamelijk kinderachtig hoe sommige mensen hier reageren..
Wat testoflesje zegt, lees je goed in jonge ga mee lezen in andere topics en laat je kennis uitbreiden!
good luck!

Vooruit srs, wat en waarom geeft je aas vader aan dieren?

wel al veel, maar ben aan t leren,
krimpe van je balle, en dat pregniel wat je nodig hebt.
nakuur met pillen om je eigen test weer op te krikke.
te veel test krijg je vrouwe hormone van.
dan nog weten wat je neemt. (en dat zou ik nog echt neit wete)
ik heb schone receptore en kan 1+1= 3 zijn..
weinig gebruike , en een groter resultaat.

verder van nadrolon en tren afblijve voorlopig.
pille zijn slecht die gaan dubbel over je lever. en niet meer dan 4-6 weken nemen.

maar ik zeg toch niet dat ik ga kuren,
wellicht over een jaar of twee. en dan doe ik alleen test.
heb een vriend die doet wielrenne en die krijgt al troep van zijn begelijder. hoeft van mij echt nie.
jullie wete niet hoeveel er daar al gebruikt wordt en hij is nog niet voleldig prof.
wel elke week wedstrijd.

Leer eerst fatsoenlijk grammatica :/

Mijn stats zijn beter dan jouw stats!!! Internethero's for the win...:cool:

Gozer laat je niet zo kennen. Als je naturel bent en een aanleg hebt zoals op je pic dan zou het oerstom zijn to change a winning team (of endocrine hormones); tijd, kennis en doorzettingsvermogen voor de komende 4 jaar...

Laatst bewerkt:
Mijn stats zijn beter dan jouw stats!!! Internethero's for the win...:cool:

Gozer laat je niet zo kennen. Als je naturel bent en een aanleg hebt zoals op je pic dan zou het oerstom zijn to change a winning team (of endocrine hormones); tijd, kennis en doorzettingsvermogen voor de komende 4 jaar...

Ja fake stats ook allemaal man. Vooral die GJM die liegt dat ie....oh...heeeey bro ! :D

Ja fake stats ook allemaal man. Vooral die GJM die liegt dat ie....oh...heeeey bro ! :D

Ik lieg niet, ik verdraai:D. Volgende week 140 kilo bij 6%; gewoon omdat het kan... Op DBB worden je stoutste dromen werkelijkheid :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 02:38 ----------

Mijn hond heeft ook test gehad van de dierenarts vanwege zwakke knieschijf

Hmmm misschien het proberen waard of dat ook werkt bij mijn huisarts:cool:

Laatst bewerkt:
Ik lieg niet, ik verdraai:D. Volgende week 140 kilo bij 6%; gewoon omdat het kan... Op DBB worden je stoutste dromen werkelijkheid :cool:

Tja ik weeg wel 128 kilo maar ben eigenlijk 3 meter lang dus schiet niet op.
Die gast in mijn avatar is die ene bekende bodybuilder, ben zn naam ff kwijt....

Lol??

Kerel, mijn dochter van 3j kan nog beter spellen dan jou.
En Zeg je wat over andermans status, je eigen status dan 1m88 99kg 11%? Op je profiel foto zie ik heel wat anders(zucht)(troll)

Terug
Naar boven