XXL Nutrition

ff voorstellen

Ik lieg niet, ik verdraai:D. Volgende week 140 kilo bij 6%; gewoon omdat het kan... Op DBB worden je stoutste dromen werkelijkheid :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 02:38 ----------

Hmmm misschien het proberen waard of dat ook werkt bij mijn huisarts:cool:

Haha ja de dierenarts had het er over dat het om precies hetzelfde middel ging als wat ze in de sportschool gebruikte en dan de hond wat makkelijker agressief kan worden :P

Kleinesmurf, ik geef je groot gelijk over de reacties!
En de meeste hier vertellen je wel om te wachten maar er zijn hier ook zat mensen die vroegtijdig aan de AAS zijn begonnen, het is en blijft jou beslissing en uiteraard is het slecht op je 17e, maar als je 24 bent is het niet zo dat de schade afneemt.

En over de mensen die zo lomp reageren, zij zitten overal te kijken voor een topic om eens even iemand goed te plagen, waarschijnlijk omdat ze niets anders te doen hebben.

En de meeste hier vertellen je wel om te wachten maar er zijn hier ook zat mensen die vroegtijdig aan de AAS zijn begonnen, het is en blijft jou beslissing en uiteraard is het slecht op je 17e, maar als je 24 bent is het niet zo dat de schade afneemt.

En over de mensen die zo lomp reageren, zij zitten overal te kijken voor een topic om eens even iemand goed te plagen, waarschijnlijk omdat ze niets anders te doen hebben.

Ben ik het ook wel mee eens
maar kom op 17 is toch echt veelste jong

Het gaat erom dat je endocrien systeem nog niet volledig is ontwikkeld voor je 21ste, evenals je lichaamsgroei. Met een kuur leg jij je systeem plat en groeien je groeischijven dicht :p

Het gaat erom dat je endocrien systeem nog niet volledig is ontwikkeld voor je 21ste, evenals je lichaamsgroei. Met een kuur leg jij je systeem plat en groeien je groeischijven dicht :p

Daarover is hij al ingelicht inderdaad, maar goed wie weet vindt hij het niet zo erg dat hij niet meer zal groeien aangezien hij al 1.88 is.

Het zijn de oestrogenen die je "groeischijven" blokkeren. Een kuur met niet-aromatiserende en minimaal onderdrukkende AAS zoals anavar zou voor een 17-jarige wel kunnen als hij nog wil doorgroeien.

Het zijn de oestrogenen die je "groeischijven" blokkeren. Een kuur met niet-aromatiserende en minimaal onderdrukkende AAS zoals anavar zou voor een 17-jarige wel kunnen als hij nog wil doorgroeien.

ja joh ga een 17 jarige kuur advies geven!

ja joh ga een 17 jarige kuur advies geven!

Dat doe ik niet. Ik beargumenteer een hypothetische vraagstelling. Ik ben het er sowieso niet mee eens dat iemand onder de 21 naar AAS moet grijpen. Niet zo zeer vanwege de fysieke effecten maar meer omdat ik denk dat iemand op die leeftijd nog niet rationeel genoeg naar dergelijk soort zaken aankijkt. Behalve het lichaam groeit de geest ook met de jaren.

Ik ben het met Billtom eens.

Ik zag laats een docu over varkensvoer dat gemaakt werd van snoep en koek etc. Ik denk dat je daar best goed op kunt bulken.

Terug
Naar boven