Fitness Seller

Fight and Power Academy Amersfoort

• Topic Starter Topic Starter
Leander.. ook uit amersfoort zie ik.. waar train je nu?

OT: Ik zie wel een hoop machines staan, maar goed.. als ze een platform hebben, een squatrack, en goede bankdruk-bank ben ik tevreden:D
Hopen dat er een hoop powerlifters en strongmen op afkomen:)

Wat kost een proefles, en wat kost een onbeperkt abonnement?

Ik wil graag even reageren op dat verhaal over de FPA Amersfoort,dat dit een idee zou zijn van Lex en Resa? Dit is absolute nonsens! Lex heeft de
kans in het verleden gehad,om iets op te bouwen. Maar meer dan schulden opbouwen heet hij gewoon niet bereikt. Dat er nu op het forum gezegd word dat Lex er op een lullige manier is uitgewerkt door de mannen van FPA,is gewoon niet waar. Ik ken Lex,en hij heeft het vanaf het begin verkeerd aangepakt,en is zijn school in het pand van FPA nooit wat geworden. Nu andere deze school hebben overgenomen,en er echt iets moois van hebben gemaakt,gaan er boze tongen spreken? Beetje kinderachtig,en niet profesioneel. Op het forum word gesproken over,dat lex zijn eigen spullen nog heeft kunnen redden? ook dit is slecht gedeeltelijk waar.Lex heeft meer meegenomen dan zijn eigen spullen. Spullen waar andere voor betaald hebben! Wees een echte vent,en wees zo sportief door te zeggen,dat Amersfoort er nu eindelijk een geweldige sportschool heeft bij gekregen. En dat dat is gelukt door de inzet van een groep liefhebbers,die er voor hebben moeten zweten en keihard voor hebben gewerkt. Niets dan lof,voor deze gasten.

Dit zal zeker mijn vaste sportschool worden in Amersfoort.

concreter is het karim de eigenaar die verantwoordelijk is voor de misleiding. die zou nl met lex gaan samenwerken en lex heeft absoluut geen spullen van anderen meegenomen.... dat amersfoort nu eindelijk een hardcore school heeft is zeker geweldig, maar dat staat toch los van de wijze waarop deze is ontstaan. joop en andrew hebben hier zeker hard aan meegewerkt, daar hoor je mij toch niet over. het concept is natuurlijk top, maar komt oorspronkelijk wel van resa en was bedoeld om lex en z'n club mensen met die hardcore school verder te helpen aan in een markt waar weinig tot geen sportschool in nederland, laat staan amersfoort, nog aan gedacht hebben. de samenvoeging van deze sporten onder 1 dak aangevuld met de probleemjongeren is gewoonweg uniek. en zoals jij het brengt, lijkt het net of we de de boel afbekken, absoluut niet! want dan zal jij ook weten dat joop en andrew al jaren bij andrews gym personal traningen gaf, waarom is het concept van resa, dan niet eerder door hun in de markt gezet. ik spreek lex, resa en meer mensen uit hun omgeving bijna dagelijks en ik weet echtwel wat resa op zakelijk gebied doet en regelt voor veel mensen en dat is een hele hoop, alleen wil resa dat altijd in stilte en op de achtergrond doen. maar goed! de huidige situatie is een feit. het zou alleen fijner zijn als karim de confrontatie aangaat met lex om het afsluitend te bespreken, dus gewoon ff contact opnemen met lex want hij is de verantwoordelijke hiervoor. daarnaast zou juist joop of andrew een goede bemiddelingpoging moeten wagen, iedereen kent elkaar tenslotte al jaren......

Goed initatief! ik woon daar ongeveer 15km vanaf, dus misschien voor in de toekomst leuk om daar te trainen!

FPA Amersfoort

Ik ben het er echt niet mee eens dat iemand van FPA Amersfoort,met Lex zou moeten praten. Lex heeft meer dan genoeg kansen gehad om een samenwerking te bewerkstelligen met Karim,of met de andere mensen van FPA. Dit heeft hij zelf verknald! Lex is gewoon niet eerlijk geweest tegen de gasten van FPA. Laten we dus ophouden met telkens weer andere de schuld in de schoenen te schuiven,terwijl Lex heel goed weet,dat hij niet eerlijk is geweest,en dus zijn kans op een samenwerking heeft verspeeld. Laat Lex gewoon zijn schulden aflossen bij iedereen. Ik denk dat hij daarmee meer kans maakt op respect van de FPA. Verder moet Lex gewoon verder gaan met zijn eigen plannen voor de toekomst. Want mee varen op het succes van FPA,zit er echt niet meer in.
concreter is het karim de eigenaar die verantwoordelijk is voor de misleiding. die zou nl met lex gaan samenwerken en lex heeft absoluut geen spullen van anderen meegenomen.... dat amersfoort nu eindelijk een hardcore school heeft is zeker geweldig, maar dat staat toch los van de wijze waarop deze is ontstaan. joop en andrew hebben hier zeker hard aan meegewerkt, daar hoor je mij toch niet over. het concept is natuurlijk top, maar komt oorspronkelijk wel van resa en was bedoeld om lex en z'n club mensen met die hardcore school verder te helpen aan in een markt waar weinig tot geen sportschool in nederland, laat staan amersfoort, nog aan gedacht hebben. de samenvoeging van deze sporten onder 1 dak aangevuld met de probleemjongeren is gewoonweg uniek. en zoals jij het brengt, lijkt het net of we de de boel afbekken, absoluut niet! want dan zal jij ook weten dat joop en andrew al jaren bij andrews gym personal traningen gaf, waarom is het concept van resa, dan niet eerder door hun in de markt gezet. ik spreek lex, resa en meer mensen uit hun omgeving bijna dagelijks en ik weet echtwel wat resa op zakelijk gebied doet en regelt voor veel mensen en dat is een hele hoop, alleen wil resa dat altijd in stilte en op de achtergrond doen. maar goed! de huidige situatie is een feit. het zou alleen fijner zijn als karim de confrontatie aangaat met lex om het afsluitend te bespreken, dus gewoon ff contact opnemen met lex want hij is de verantwoordelijke hiervoor. daarnaast zou juist joop of andrew een goede bemiddelingpoging moeten wagen, iedereen kent elkaar tenslotte al jaren......

Gruwelijk vet!

Ik zoek al tijden een goede sportschool in Amersfoort. Er is daar hier echt een gebrek aan namelijk, de eerste goede sportschool zou ik voor naar Leusden moeten.

Ik ga binnenkort maar eens kijken daar, klinkt goed allemaal!

En hoeveel kosten de abbonnementen?

Kan daar nog niets over vinden.

Vandaag geweest.

Powerrack is wel brutaal, ook de dumbbells etc.

Wel vrij prijzig. 50 euro per maand. En 25 inschrijfkosten. Niks gehoord over een voordeel als je nu lid wordt. Jammer, had ik wel verwacht eigenlijk. Of bv korting als je voor een half jaar neemt. Maar ja ga er zoiezo trainen want waar ik nu train zijn teveel beperkingen.

Vergeten de openingstijden te vragen eigenlijk.

Vandaag geweest.

Powerrack is wel brutaal, ook de dumbbells etc.

Wel vrij prijzig. 50 euro per maand. En 25 inschrijfkosten. Niks gehoord over een voordeel als je nu lid wordt. Jammer, had ik wel verwacht eigenlijk. Of bv korting als je voor een half jaar neemt. Maar ja ga er zoiezo trainen want waar ik nu train zijn teveel beperkingen.

Vergeten de openingstijden te vragen eigenlijk.

Oké! Wij gaan binnenkort een proeflesje nemen.. ben wel benieuwd naar de openingstijden! Was het druk?

Ik ben het er echt niet mee eens dat iemand van FPA Amersfoort,met Lex zou moeten praten. Lex heeft meer dan genoeg kansen gehad om een samenwerking te bewerkstelligen met Karim,of met de andere mensen van FPA. Dit heeft hij zelf verknald! Lex is gewoon niet eerlijk geweest tegen de gasten van FPA. Laten we dus ophouden met telkens weer andere de schuld in de schoenen te schuiven,terwijl Lex heel goed weet,dat hij niet eerlijk is geweest,en dus zijn kans op een samenwerking heeft verspeeld. Laat Lex gewoon zijn schulden aflossen bij iedereen. Ik denk dat hij daarmee meer kans maakt op respect van de FPA. Verder moet Lex gewoon verder gaan met zijn eigen plannen voor de toekomst. Want mee varen op het succes van FPA,zit er echt niet meer in.

praat alsjeblieft niet van die onzin

waarheid geen onzin

Onzin? Het is geen onzin! Ik weet dat de waarheid in sommige gevallen nooit leuk is om te horen. Maar ik weet heel goed hoe alles is verlopen met Lex en een samenwerking met FPA,dus weet ik ook donders goed waar ik over praat. Laat iedereen nu gewoon doen waar hij goed in is,en laat verder iedereen in hun waarde. Maar ga niet zeggen dat het onzin is. Daaruit constateer ik,dat je zelf niet eens weet hoe het echt zit. Ik ga nu ook geen woorden meer vuil maken op dit forum over alles wat met Lex,of FPA te maken heeft. Amersfoort heeft er nu eindelijk een echte hardcore fightschool bij,en dat word een groot succes met al die mooie namen uit de sport wereld. Het zal een tweede huis worden voor vele sporters. En zeker ook de mijne!!!!!!!!!!!!!!!

Onzin? Het is geen onzin! Ik weet dat de waarheid in sommige gevallen nooit leuk is om te horen. Maar ik weet heel goed hoe alles is verlopen met Lex en een samenwerking met FPA,dus weet ik ook donders goed waar ik over praat. Laat iedereen nu gewoon doen waar hij goed in is,en laat verder iedereen in hun waarde. Maar ga niet zeggen dat het onzin is. Daaruit constateer ik,dat je zelf niet eens weet hoe het echt zit. Ik ga nu ook geen woorden meer vuil maken op dit forum over alles wat met Lex,of FPA te maken heeft. Amersfoort heeft er nu eindelijk een echte hardcore fightschool bij,en dat word een groot succes met al die mooie namen uit de sport wereld. Het zal een tweede huis worden voor vele sporters. En zeker ook de mijne!!!!!!!!!!!!!!!

Jij doet alsof lex probeert mee te varen op het succes van F&PA, dat is enorme onzin, net als dat hij zogenaamd meer heeft meegenomen dan van hem is..

Verder laat ik je best in je waarde hoor.

Grote namen en bekendheid zegt nog niks over talenten, ik train ook liever bij een sportschool waar het draait om de mensen die er komen sporten en niet om de mensen die er rondlopen....

Gijs, op de website staat meer info over een lidmaatschapsactie op de open dag (20 september).
Of wist je dat inmiddels al? :)

Gijs, op de website staat meer info over een lidmaatschapsactie op de open dag (20 september).
Of wist je dat inmiddels al? :)

Nee, dank je zal kijken maar train de eerste tijd alleen thuis aangezien ik hier nog harder train.

Ik ga 20 september langs, en ga zeer waarschijnlijk dan meteen mijn abbo daar afsluiten :)

Zondag 20 september a.s. zal de Fight & Power Academy te Amersfoort officieel openen en dat gaan we niet zomaar doen.
Tussen 11:00 uur en 16:00 uur is iedereen van harte welkom om de zaal,
de apparatuur (Hammerstrength), de ring en de hardcore atmosphere te komen proeven.

Naast de aanwezigheid van veel (top)sporters zullen er onder voorbehoud gastoptredens zijn van o.a.

Debby Keskin
Aimee Molleman
Robin Brantz
&
PRO IFBB Khalid

EXTRA:
Bankdruk en armworstel demonstratie + een
Kyokushinkai karateka zal een breektest uitvoeren.

Ook verwacht:

MMA DEMO!!

Jason Jones

vs

1 van de gebroeders Overeem

Kortom redenen genoeg om je zondag een sportieve invulling te geven op 20 september a.s.! Kom kijken, kom trainen, kom meeten.
Onze gezellige bar is bevoorraad met een keur aan sportproducten en gastheer Harvey zal je van harte welkom heten.

FPA Fight & Power Academy
Zwaaikom 37
AMERSFOORT

Met de auto? Simpel, want Amersfoort is vrijwel de meest centraal gelegen stad van Nederland.
Vanaf de A1 komend vanuit de richting noord Holland of de A28 komend vanuit andere richtingen neem je de afslag
Bunschoten/Spakenburg en kom je na de rotonde
over links genomen op de N199 uit, richting Amersfoort.
Deze weg helemaal afrijden, viaduct over en direct daarna linksaf het industrieterrein op.
Na ruim 500 meter zie je een Tango tankstation aan je linkerhand.
Die weg sla je in en na 50 meter kun je je auto kwijt opde parkeerplaats.
Het bord van de FPA is nu zichtbaar!

ERNESTO HOOST opent om 11.00 officieel de FPA!

Terug
Naar boven