XXL Nutrition

Fight and Power Academy Amersfoort

Is er een precies programma? Kan het in ieder geval niet vinden op de site.

Hangt er namelijk nog een beetje vanaf hoe laat ik ga, als de vette demo's vroeg zijn schop ik mezelf wel eerder uit bed.

Wow Khalid is ontploft sinds de laatste keer dat ik hem zag.

Vandaag voor het eerst wezen trainen. Een prachtige sportschool met zeer veel potentie. Overal hangen flatscreens waarop allemaal Mr Olympia beelden worden vertoond. Ze hebben de nieuwste Hammer line, waarbij zeeeeeer lekkere movements zitten. :D

Aardig personeel ook! Het is alleen wat moeilijker te vinden als je niet bekend bent in Amersfoort! Verder echt top!

Voor de mensen die er niet waren, hier een filmpje van de opening;

[Link niet meer beschikbaar]

Intresant. Ik zoek een GOEIE BB gym in Amersfoort. Helaas heb je alleen fitness\ health centers hier :( Kom donderdagavond even avondje trainen ben benieuwd.

Zo gisteren wezen trainen. Natuurlijk benen gedaan :D en meteen me eigen PR verbroken. yihaaaa

160 SQ 9 reps. Die hacksquat die er staat is ook super.

Dus ik heb met jou staan praten gisteren?

yep. That's me. verslaafd aan benen trainen :D er is ook niks leukers dan benen trainen.

Ieder zijn ding, ik doe liever rug eigenlijk.

Rug is ook erg fijn om te doen. vooral DL.

Vanavond weer benen doen yeahhh

Borst vind ik het minst leuk om te doen.

Ik ben gister geweest.

Gisteren heerlijk benen getraint. 20 sets en toen was ik op hehehe. Harvey zei nog dat je geweest was Gijs. Ik kom 1 x in de week hier trainen en 4 x ergens anders. KOm alleen om benen te trainen :D Die nieuwe 50K schijven zijn OK!

Zaterdag 27 februari is er een meet and greet met Sem Schilt bij FPA.

Helaas is Harvey weg bij FPA :(

Zonder Harvey is die tent qua BB\fitness niks bijzonders meer. Maar weer op zoek gaan naar een andere gym met goede begeleiding.

kwa materiaal heb je toch gewoon alles wat je nodig hebt daar?

Terug
Naar boven