XXL Nutrition

Fight and Power Academy Amersfoort

Helaas is Harvey weg bij FPA :(

Zonder Harvey is die tent qua BB\fitness niks bijzonders meer. Maar weer op zoek gaan naar een andere gym met goede begeleiding.

Las het ook al in de log van Jaytjuh. Hoezo is hij weg, wat was er aan de hand dan? Is hij nu soms trainer bij een andere sportschool?

Niet alles wel een hoop, maar goeie begeleiding is ook erg belangrijk. Dat hebben de meeste gyms niet. En nou deze Gym ook niet meer :(

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Las het ook al in de log van Jaytjuh. Hoezo is hij weg, wat was er aan de hand dan? Is hij nu soms trainer bij een andere sportschool?
Dat weet ik niet ik heb Harvey niet meer gesprokken. In de kleedkamer hadden ze het erover dat er oneenigheid was tussen de nieuwe leiding en hem. En nog meer dingen waarvan ik niet weet of dat waar is of niet dus dat zet ik hier niet neer ;)

Fight and Power Academy Amersfoort zonder harvey is Figt nd Pow cdm msfoot

is die serieus weg? das mooi k*t ik wou me er volgende week aanmelden. maja ga ng steeds maar even langs praatje maken kieken wt ze te bieden hebben.

Balen dat hij weg is!
Wat doet hij nu?

is die serieus weg? das mooi k*t ik wou me er volgende week aanmelden. maja ga ng steeds maar even langs praatje maken kieken wt ze te bieden hebben.

zo'n wereldramp is dat toch ook weer niet lijkt me? als je kijkt wat die gym heeft kan je er toch prima trainen met of zonder Harvey

@starter20
je hebt ook gelijk man. train er nu twee weekies en gaat prima. zijn genoegggg andere toptrainers. Maar dat was de enige die ik toen kende voordat ik er kwam trainen.

Vergeleken hoe het was 2 maanden geleden met hoe het nu is ppffff een BENDE is het geworden. Erg jammer.

serieus? oh ja naja ik kan niet oordelen train er pas sinds twee weken. maja vergeleken met mijn vorige sportscholen is dit sowieso veel beter:p.

Het is heel jammer en nu gvd weer trainen. Je bent toch zelf verantwoordelijk voor je training! Tot dadelijk.

Super zo'n sportschool. Als ik nog in Amersfoort had gewoond, zou ik me daar direct inschrijven. Hopelijk volgen er nog zulke sportscholen in Nederland.

Het is heel jammer en nu gvd weer trainen. Je bent toch zelf verantwoordelijk voor je training! Tot dadelijk.
Heb je gisteren nie gezien Gijsmans. Maar goed ook had ik tenminste het SQ rek voor mezelf :D

Mark is trouwens een goeie kerel.

Ik was er om 20u en idd heb ik toen het squatrek in bezit genomen voor de rest van de avond. Er moet er eigenlijk 1 bij!

mark is idd een hele goeie kerel. helpt mij egt top met het opbouwen vn me training na een zwaar ongeluk aan me rug

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven