Fitness Seller

Figuranten gezocht voor "the miracel of life"

ok, ik doe ook wel mee als ik er een keertje op mag rijden :)

iUdXe.jpg

kan het kruisje niet zien in firefox, dan maar in chrome :p

wat een aparte kamer, zo antiek, en dan super grote rambo poster.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals jullie zelf merken is er wel een specifiek gevoel voor humor en relativering nodig om deze film te appreciëren. :)

Hoewel heel wat dingen uit het dagelijks leven uitvergroot en vervormd worden in de film (zoals in zekere zin ook oa bodybuilding, in de vorm van het vrij gestoorde personage met de fake arm), wordt dit door de zelfbewuste omgang van de film met de echte wereld wel gerelativeerd. De échte bodybuilders in de film (die we hier komen zoeken) reageren in de film met evenveel afkeer, verbazing en "wtf" als jullie. ;) Het personage in die video zal dus allesbehalve als representatief voor bodybuilders worden voorgesteld, eerder integendeel.

Bovendien gaat het om een langspeelfilm, en geen slechte youtubegrap, zoals de video's hierboven. Er is effectief een normale verhaallijn, die alle insanity en satire wel in een juiste context plaatst.

De film is voor het internationale festivalcircuit en cinemadistributie bedoeld. We mikken vooral op een publiek van fans van cult- of b-films en zijn er van overtuigd dat velen onder jullie daartoe behoren.

Maar we begrijpen eveneens dat deze film niet voor iedereen is. Als mensen desondanks interesse hebben sturen we graag het scenario en verdere info over onszelf en de film op.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 21:03 ----------

En helaas! De scenes met de mooie jongedame op de foto zijn reeds voorbij. ;)

Haha iemand die nog een volwassen reactie er op geeft, respect :p de meeste zijn na een paar reacties al weg.

Maar ben wel benieuwd waar de film over gaat, neem aan dat jullie al een tekst hebben om de film te beschrijven zonder veel spoilers te geven?

Daarnaast is het, in mijn ogen, erg jammer dat er iemand met plastic armen gebruikt wordt in plaats van een echte bodybuilder. Het deed bijna pijn aan mijn ogen om naar die curl scene te kijken :o

• Topic Starter Topic Starter
Haha iemand die nog een volwassen reactie er op geeft, respect de meeste zijn na een paar reacties al weg.

Natuurlijk! We nemen onszelf niet te serieus, maar hetgeen we doen wel!

Een verklaring voor de fake-arm van het personage uit de film zelf:

XGITm.png

http://i.imgur.com/XGITm.png

We konden geen vrouw met slechts één getrainde arm (die bovendien professioneel acteert) vinden, dus hadden we geen andere keuze dan beroep te doen op crappy jaren 80 special effects. Dit is dan ook de look/stijl waarin bijna de hele film zich afspeelt.

Alle info (zoals korte inhoud) die we al over de film openbaar willen maken is hier terug te vinden: [Link niet meer beschikbaar]

Haha de meeste geven de hoop wel snel op :p

Oh nu snap ik m, t is een vrouw met 1 huge arm en voor de rest normaal lichaam..

Ben op zich wel benieuwd naar de uiteindelijke film.. Heb het komende maanden te druk om mee te doen aan zulke dingen, niet dat ik gespierd genoeg zal zijn maar goed :roflol: .

Haha de meeste geven de hoop wel snel op :p

Oh nu snap ik m, t is een vrouw met 1 huge arm en voor de rest normaal lichaam..

Ben op zich wel benieuwd naar de uiteindelijke film.. Heb het komende maanden te druk om mee te doen aan zulke dingen, niet dat ik gespierd genoeg zal zijn maar goed :roflol: .

dat is ook de understatement van de eeuw:roflol:

Terug
Naar boven