MuscleMeat

Spieren gezocht voor film opname

Ik ben te dik hiervoor, geef me wat winstrol en ik doe mee:D

Ik heb nog een paar jaartjes nodig. :D Maar dan heb je ook wat, een tweede Arnold Schwarzenegger! :D

Ik doe het voor niks altijd leuk meedoen aan een opname doe ik vaker als figurant bij opsporing verzocht alleen zie je dan mn ogen niet maar wel een leuke omschrijfing

• Topic Starter Topic Starter
Je bent duidelijk aan het liegen dat je zelf eens hebt meegedaan.

Ik heb zelf ook eens gefigureerd in een serie die op TV werd uitgezonden. Inderdaad kom je maar 2 seconden in beeld, wat je vergeet te zeggen is dat je daar wel bijna een hele namiddag zit omdat diezelfde take perfect gemaakt moet zijn, je moet wachten tot je aan beurt bent, de scenes van de andere acteurs ook gespeeld moeten worden, etc...

Het is geen reclame spot en iedereen komt langer in beeld dan twee sek..
Wachten hoort er jammer genoeg bij, maar om de wachttijden leuker te maken:
de opnames vinden in een fitness plaats er kan getraind worden
en er zijn hapjes en drank.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 18:50 ----------

Ik doe het voor niks altijd leuk meedoen aan een opname doe ik vaker als figurant bij opsporing verzocht alleen zie je dan mn ogen niet maar wel een leuke omschrijfing

Als je zin hebt om mee te doen. bij ons zullen ook je ogen getoond worden als je dat wil.

Jammer genoeg kunnen wij het scenario niet op het forum zetten dus je zou contact met ons moeten opnemen.

yves.sondermeier@gmail.com

dank bij voorbaat. :)
Yves

naar aanleiding van het bekijken van de videolink een reactiemail gestuurd omdat ik mn naam wel wil verlenen aan een soortgelijke professionele productie

mvg

Ik wil ook dolgraag meedoen!

Als Jesse Jane in de hoofdrol speelt, than count me in

Wij zijn al lang niet op het forum geweest omdat we dachten dat er geen reacties meer zouden komen. But it was a positive surprise.......

Aan alle die interesse hebben:
Schrijf ons persoonlijk aan onder yves.sondermeier@gmail.com

Dat is gemakkelijkste voor ons om het overzicht te bewaren.

Greets

Joël en Yves

Mijn moeder zegt dat ik mee moet doen, zodat we de huur een keer kunnen betalen.

PM me.

Ik doe wel gratis mee, ook al behoor ik lang niet tot de gespierdsten van het forum. Maar ik heb wel lang haar en een baard! Dat moet toch ergens voor tellen?

sym_hagrid.jpg
??? :D

Het is geen reclame spot en iedereen komt langer in beeld dan twee sek..
Wachten hoort er jammer genoeg bij, maar om de wachttijden leuker te maken:
de opnames vinden in een fitness plaats er kan getraind worden
en er zijn hapjes en drank.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Feb 2012 om 18:50 ----------

Als je zin hebt om mee te doen. bij ons zullen ook je ogen getoond worden als je dat wil.

Jammer genoeg kunnen wij het scenario niet op het forum zetten dus je zou contact met ons moeten opnemen.

yves.sondermeier@gmail.com

dank bij voorbaat. :)
Yves

In.

Ik heb een kale kop, maar wel een enorme baard. Ook goed? Anders speel ik gewoon de helft dan.

Terug
Naar boven