AndroidHealthClinic

Spieren gezocht voor film opname

Bezoekers in dit topic

Wat is de locatie van de film? :D ik zie dat je op de khlim zit..

Jij doet aan shumo worstelen, dat soort gasten had ie niet nodig..
 
  • Like
Waarderingen: koef
Jij doet aan shumo worstelen, dat soort gasten had ie niet nodig..

Op die foto's was ik net 15 ik word er nu 20, ik ben begonnen met bodybuilding omdat ik toen dat soort van reactie's kreeg. Ik post nog wel een van deze wat foto's ^^

Thanks for reminding me!
 
ik doe alleen mee als ik in een coïtus scene kom met een ander man
 
Ik doe wel gratis mee, ook al behoor ik lang niet tot de gespierdsten van het forum. Maar ik heb wel lang haar en een baard! Dat moet toch ergens voor tellen?
 
Ik doe wel gratis mee, ook al behoor ik lang niet tot de gespierdsten van het forum. Maar ik heb wel lang haar en een baard! Dat moet toch ergens voor tellen?

Dan voel ik me ook verplicht om mee te doen
 
Bobby meldt zich.
 
Als ik 't fysiek had, had ik meegedaan. Ziet er allemaal nog best aardig uit.
 
Als topicstarter de aas betaald sta ik over paar maandjes ook wel klaar om mee te doen.
 
mochten er nog tieners gezocht worden voor 50 euro doe ik mee
 
Weet niet of jullie beseffen wat een figurant is maar heb 1 keer eens mee gedaan in een commercial als figurant en je bent wel geteld 2 seconden in beeld.

Ik weet niet juist wat de bedoeling is of wat meneer de topicstarter juist verwacht maar als ik een beetje deftige fysiek had dan had ik gewoon gratis mee gedaan.

Sjonge jonge 50 euro vragen om 2 seconden in beeld te zijn...
 
Weet niet of jullie beseffen wat een figurant is maar heb 1 keer eens mee gedaan in een commercial als figurant en je bent wel geteld 2 seconden in beeld.

Ik weet niet juist wat de bedoeling is of wat meneer de topicstarter juist verwacht maar als ik een beetje deftige fysiek had dan had ik gewoon gratis mee gedaan.

Sjonge jonge 50 euro vragen om 2 seconden in beeld te zijn...
Best weinig nog die 50 euro, voor mijn fysiek
 
Weet niet of jullie beseffen wat een figurant is maar heb 1 keer eens mee gedaan in een commercial als figurant en je bent wel geteld 2 seconden in beeld.

Ik weet niet juist wat de bedoeling is of wat meneer de topicstarter juist verwacht maar als ik een beetje deftige fysiek had dan had ik gewoon gratis mee gedaan.

Sjonge jonge 50 euro vragen om 2 seconden in beeld te zijn...

Je bent duidelijk aan het liegen dat je zelf eens hebt meegedaan.

Ik heb zelf ook eens gefigureerd in een serie die op TV werd uitgezonden. Inderdaad kom je maar 2 seconden in beeld, wat je vergeet te zeggen is dat je daar wel bijna een hele namiddag zit omdat diezelfde take perfect gemaakt moet zijn, je moet wachten tot je aan beurt bent, de scenes van de andere acteurs ook gespeeld moeten worden, etc...
 
Back
Naar boven