XXL Nutrition

Filip Dewinter vindt Koran license to kill

Bezoekers in dit topic

tja ik vind hem toch wel de man die voor wat verandering kan zorgen in dit kleine belgenlandje... Eigen volk eerst!

Maar nee.

Laatst gezien in Koppen (of Ter zake). Het enige wat daar uit komt is: "blabla... immigranten... blabla moslims... blabla... aanpassen..."

Daar heeft ie op zich wel gelijk in, maar dat is ook het enige wat eruit komt. Andere programmapunten heeft het Vlaams Belang wel - zegt Filip De Winter zelf - maar wanneer er naar gevraagd wordt, wordt er steevast rond de pot gedraaid en hervalt ie terug in "koran blabla... moslims blabla...".

Altijd maar mekkeren, maar ze komen nooit opdraven met concrete standpunten en oplossingen.

Alleen daarvoor al krijgt het VB mijn stem niet en stem ik altijd blanco/ongeldig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar nee.

Laatst gezien in Koppen (of Ter zake). Het enige wat daar uit komt is: "blabla... immigranten... blabla moslims... blabla... aanpassen..."

Daar heeft ie op zich wel gelijk in, maar dat is ook het enige wat eruit komt. Andere programmapunten heeft het Vlaams Belang wel - zegt Filip De Winter zelf - maar wanneer er naar gevraagd wordt, wordt er steevast rond de pot gedraaid en hervalt ie terug in "koran blabla... moslims blabla...".

Altijd maar mekkeren, maar ze komen nooit opdraven met concrete standpunten en oplossingen.

Alleen daarvoor al krijgt het VB mijn stem niet en stem ik altijd blanco/ongeldig.

Je kan niet blanco stemmen ;) Dan gaat je stem automatisch naar de grootste partij dacht ik
 
tief lekker op naar de noordpool. daar zal je geen last van ze hebben.
dit soort topic's maken me atijd kwaad:mad::shoot::shoot::whip:..
zo zie je maar weer, je kan een rustige jongen behoorlijk kwaad maken als je over zijn geloof praat.
en niet aleen een rustige jongen maar ook een hele bevolkingsgroep. denk aan taliban/alqaida

maar mensen zoals jij leren het nooit:(

Jij, neem ik aan uit je reactie, bent iemand die vuur met vuur bestrijdt?
 
he topicstarter, wat doe jij eigenlijk voor Nederland?
Heb jij een baan, studeer jij of doe jij vrijwilligerswerk?
 
Tja, was te verwachten dat hij met zoiets uit de hoek zou komen. En dus terug meer de
extreem rechtse standpunten gaat innemen. Met lijst Dedecker en NVA zit het Vlaams
Belang in slechte papieren.
De die hard blokkers en mensen die zwaar teleurgesteld zijn in de politiek zullen VB (blijven) stemmen maar inderdaad, partijen als NVA en LDD gaan enorm veel van de koek krijgen. Deels van de machtspartijen maar ook deels van het VB. Ik hoop zelf dat het VB helemaal verdwijnt, hoe eens ik het ook ben met sommige van hun standpunten. Het VB is nu eenmaal de reden waarom we als Vlaanderen machteloos staan tegenover de Walen. Dat cordon is een smet op de democratie, en aangezien niemand het wil doorbreken, moet het VB maar verdwijnen. Pech voor het VB, maar het is voor Vlaanderen te belangrijk.
 
Je kan niet blanco stemmen ;) Dan gaat je stem automatisch naar de grootste partij dacht ik

Nope. Niet meer.
En trouwens, ik trek er sowieso altijd een flinke streep door.
 
Je kan niet blanco stemmen ;) Dan gaat je stem automatisch naar de grootste partij dacht ik

:roflol:
Dat zou toch wel het toppunt zijn.
Volgens mij is dat in Nederland dan wel wat beter geregeld.
 
:roflol:
Dat zou toch wel het toppunt zijn.
Volgens mij is dat in Nederland dan wel wat beter geregeld.

Tja, zo is het anders wel een hele tijd geweest in België, hoor eigenlijk nu pas voor het eerst
dat het niet meer zo is.
 
he topicstarter, wat doe jij eigenlijk voor Nederland?
Heb jij een baan, studeer jij of doe jij vrijwilligerswerk?

Heb ik ook al een keer eerder aangehaald, hij schijnt toch een toegevoegde waarde te hebben voor de Nederlandse maatschappij :rolleyes:.
 
Tevens heeft hij door de loop der jaren zijn politieke standpunten en die van zijn partij zodanig moeten aanpassen en kneden dat zelf hij stilaan door de bomen het bos niet meer lijkt te zien, zo bewijst het interview van vorige week op Canvas (Terzake) alweer eens.

Maar nee.

Laatst gezien in Koppen (of Ter zake). Het enige wat daar uit komt is: "blabla... immigranten... blabla moslims... blabla... aanpassen..."

Daar heeft ie op zich wel gelijk in, maar dat is ook het enige wat eruit komt. Andere programmapunten heeft het Vlaams Belang wel - zegt Filip De Winter zelf - maar wanneer er naar gevraagd wordt, wordt er steevast rond de pot gedraaid en hervalt ie terug in "koran blabla... moslims blabla...".

Altijd maar mekkeren, maar ze komen nooit opdraven met concrete standpunten en oplossingen.

Alleen daarvoor al krijgt het VB mijn stem niet en stem ik altijd blanco/ongeldig.

Exactly my point :) +1
 
Heb ik ook al een keer eerder aangehaald, hij schijnt toch een toegevoegde waarde te hebben voor de Nederlandse maatschappij :rolleyes:.

Jep, hij slaat vervelende marokkaanse jongetjes met een helm :thumbs:
 
Wat maakt een geloof tegenwoordig nog uit, we hebben toch de wet?
 
Tja, zo is het anders wel een hele tijd geweest in België, hoor eigenlijk nu pas voor het eerst
dat het niet meer zo is.
En dan die belachelijke stemplicht nog... In een normale democratie is er stemrecht.
 
De Winter vindt ik persoonlijk best sympathiek en een stuk geloofwaardiger en autonomer dan die geintoxineerde Zionist die Wilders heet.

De Winter spreekt in Belgie namens het Vlaamse volk en vanuit Europees rationalisme, Wilders spreekt in Nederland vanuit een idealogie namens het Joodse volk. Een gevaarlijke ontwikkeling waarbij kan worden vastgesteld dat ook Wilders een semitisch persoon is die van de Europese kaart moet verdwijnen.

Israel/Palestina is het hok waar de agressievelingen en muurlikkers mogen plaatsnemen.

Overigens kan de Winter grondvesten aandragen voor de wankeling van z'n land, totaal ongeloofwaardig wat daar politiek gebeurd en elke bewegingsvrijheid voor Vlaamse ontplooiing is minimaal geworden. Wilders houdt zich liever bezig met straatschoffies op regionaal niveau terwijl Nederland gewoon doorstuint. De rest beleefd hij binnen de grenzen van Israel.

De Winter weet nog een concept te schetsen dat ik best krediet wil geven.

Overigens vind ik wel dat je hier normaal moet omgaan met Moslims en Joden, maar als het mogelijk is, hou ze buiten de deur en je land!

Cultuur vermenging is de meest radicale vinding van de mensheid ooit op religie na. Ieder z'n eigen waarde, maar niet gemengd. Bovendien vind ik ook dat het Westerse gegraai in niet Europese landen ook afgelopen moet zijn. Afrika heeft keihard geleden onder onze hebzucht, moeten we ons diep voor schamen.

Het zijn de liberalen geweest die ze hierheen hebben gehaald, dus wees conservatief als je een mening hebt en keuzes maakt. Liberalen kijken puur economisch en willen niet kiezen. Levensgenieters zonder nuances zijn het. En dan krijg dus vreemde snuiters om je heen waar de elite zelf niets van merkt.

Laat De Winter zich ook sterk maken voor een nieuw ijzeren Gordijn op het gebied van immigratie vanuit Oost-Europa en de Balkan! Eerst intern fatsoen laten zien daar voor de duur van een 100 tal jaren.
 
Er is opkomst plicht, niet stemplicht. Want je kan blanco stemmen.
 
he topicstarter, wat doe jij eigenlijk voor Nederland?
Heb jij een baan, studeer jij of doe jij vrijwilligerswerk?

Ik doe genoeg voor dit land.

Jep, hij slaat vervelende marokkaanse jongetjes met een helm :thumbs:

Makkelijk... :rolleyes: Ze moesten maar met hun handen van mijn spullen af blijven dan was het niet gebeurt.
 
Back
Naar boven