AndroidHealthClinic

Filip Dewinter vindt Koran license to kill

Bezoekers in dit topic

Oww, dus we moeten ons de mond laten snoeren omdat een bepaalde groep extremisten wel eens boos zou kunnen worden?
je hoeft geen extremist te zijn om boos te worden op dat soort mensen;)
 
Ach de winter, de verkiezingen staan weer voor de deur en hij voelt de hete adem van lijst dedecker in zijn nek. Tijd dus voor straffe uitspraken.
Zo'n vaart zoals de winter het wil voorstellen loopt het allemaal niet, daarbij kan je een nieuwe maatschappij niet tegenhouden, hoeveel de winter ook lult.
Ik heb liever een islamiet naast mijn deur dan een vlaams blokker (excuseer vlaams belanger), ik heb de geboorte van het blok van nabij meegemaakt en kan mij nog heel goed herinneren hoe er een verkiezingsspotje op tv was waarin het blok sprak (bij monde van Karel Dillen) over het in de kiem smoren van alle abnormalen, en onder deze noemer werden ook letterlijk homofielen en andere minderheidsgroepen genoemd. Spreek mij niet over het blok.
 
dedecker zal het vb lekker in de kont nemen bij de volgende verkiezingen :haha:
 
dedecker zal het vb lekker in de kont nemen bij de volgende verkiezingen :haha:
Als LDD in de regering komt dan zullen er nog meer rellen komen dan nu al het geval is. België stevent af op een zekere ondergang.

Heb al 2 keer niet gestemd zonder rede.. nooit een boete gezien.. lol
Volgens mij controleert geen hond dat.
 
Daar heeft ie op zich wel gelijk in, maar dat is ook het enige wat eruit komt. Andere programmapunten heeft het Vlaams Belang wel - zegt Filip De Winter zelf - maar wanneer er naar gevraagd wordt, wordt er steevast rond de pot gedraaid en hervalt ie terug in "koran blabla... moslims blabla...".

Altijd maar mekkeren, maar ze komen nooit opdraven met concrete standpunten en oplossingen.

Dit vind ik dus ook. Wilders, in Nederland, bijvoorbeeld, heeft prima standpunten. Echter heeft hij geen oplossingen. Het land uit. Goede maatregel vind ik, maar dat gaat niet werken, kan gewoon niet. Ook deze mensen hebben mensenrechten.

Poorten dicht gooien vind ik overigens een prima maatregel, echter is dit geen oplossing.
 
Filip gaat nog dikker winnen in België. Jammer dat mensen hier vergelijkingen maken die er niet zijn. Het mosilim geloof moet gestopt worden! Hoe maakt mij niet uit.
 
Filip gaat nog dikker winnen in België. Jammer dat mensen hier vergelijkingen maken die er niet zijn. Het mosilim geloof moet gestopt worden! Hoe maakt mij niet uit.
ga je reet wassen man.
 
Filip gaat nog dikker winnen in België. Jammer dat mensen hier vergelijkingen maken die er niet zijn. Het mosilim geloof moet gestopt worden! Hoe maakt mij niet uit.


Tja...filipje noemt zichzelf een fascist...dus als je dat aan de macht wilt hebben...was dat verzet in 40-45 toch helemaal voor niets...
 
Tja...filipje noemt zichzelf een fascist...dus als je dat aan de macht wilt hebben...was dat verzet in 40-45 toch helemaal voor niets...
filipje is gewoon een stroman, kerel heeft niet echt veel dossierkennis
 
Filip gaat nog dikker winnen in België. Jammer dat mensen hier vergelijkingen maken die er niet zijn. Het mosilim geloof moet gestopt worden! Hoe maakt mij niet uit.

Adil: "ach man, ga je reet wassen"

Sorry Adil, maar ik ben het volledig met Turo eens. Dat geloof heeft zich al vele negatieve keren geuit. Nee, een paar keer wegkijken kon, maar er komt een punt waarop men niet meer wegkijken kan, en er wat aan gedaan moet worden. Heb respect voor alle geloven uiteraard, hoe wreed of juist niet wreed zo ook zijn. Maar doe dat op je eigen patch. Men Heb dat multicultureel gezeik genoeg kansen gegeven en keer op keer komen ze de grote jan uithangen en het verkloten. Nuja, verbaasd het je dan ook dat alleman de zogenaamde "buitenlanders" daadwerkelijk ook buiten wil !? :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: wij hebben geduld genoeg gehad :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Het is te zien dat het bijna verkiezingen zijn :)
 
filip de winter is mijn held!

noteer trouwens maar weer voor de zoveelste keer!! mensen zoals de winter en wilders.
hebben niets tegen moslims of buitenlanders! zolang ze in hun eigen land blijven!

Nederland, Belgie, Duitsland hebben dezelfde cultuur en achtergrond! een groot deel van europa.. maar oosteuropa, noordafrika enzo heeft gewoon een andere cultuur!

niets mis mee.. leer er graag van, maar ik leer wel van ze als ik op vakantie ben!
 
filip de winter is mijn held!

noteer trouwens maar weer voor de zoveelste keer!! mensen zoals de winter en wilders.
hebben niets tegen moslims of buitenlanders! zolang ze in hun eigen land blijven!

Er bestaan ook Nederlandse en Belgiese moslims.;)
 
Back
Naar boven