MuscleMeat

Filip Dewinter: islamitische machtovername is een feit!

Allochtonen slaan Antwerpse buschauffeur bewusteloos
Een chauffeur van De Lijn in Antwerpen is door twee allochtone mannen bewusteloos geslagen. Dat meldt de lokale politie.

De 52-jarige man kreeg het aan de stok met het duo toen hij aan een rood licht stond aan het kruispunt van de Gemeentestraat en het Koningin Astridplein. De bus was officieel al vertrokken en mocht dus geen passagiers meer laten instappen. De twee heren namen dat niet en begonnen op de zijruit aan de kant van de chauffeur te trommelen. Toen de chauffeur het raam opende bleef één van hen verder slaan en raakte de man, waardoor hij bewusteloos op zijn stuur viel. Hij werd afgevoerd naar het ZNA Stuivenberg ziekenhuis in Antwerpen en is buiten levensgevaar. De aanvallers konden ontsnappen.

Het incident gebeurde om vijf voor halfzeven op buslijn 21 die van het centraal station naar het Universitair Ziekenhuis van Antwerpen rijdt. Volgens de richtlijnen van het openbaar vervoer mogen er geen mensen meer aan boord eens de bus in gang is en niet aan een halte staat. De twee mannen gingen door het lint en de bestuurder raakte ernstig gewond, onder andere aan de schouder. Verschillende getuigen zagen alles gebeuren en legden verklaringen af. Er werd een sporenonderzoek gedaan en ook de camerabeelden van op de bus en op straat worden momenteel onderzocht. De politie hoopt zo de daders te kunnen identificeren en hen op te pakken. (belga/jv)
16/10/08 22u07

Dit is hun dank van dat strontvolk ;). Gewoon antwerpen uitmesten, op het vliegtuig ermee en dat afval droppen in zee. en nee niet de Noordzee/Middellandse zee :o

Een chauffeur van De Lijn in Antwerpen is door twee allochtone mannen bewusteloos geslagen. Dat meldt de lokale politie.

De 52-jarige man kreeg het aan de stok met het duo toen hij aan een rood licht stond aan het kruispunt van de Gemeentestraat en het Koningin Astridplein. De bus was officieel al vertrokken en mocht dus geen passagiers meer laten instappen. De twee heren namen dat niet en begonnen op de zijruit aan de kant van de chauffeur te trommelen. Toen de chauffeur het raam opende bleef één van hen verder slaan en raakte de man, waardoor hij bewusteloos op zijn stuur viel. Hij werd afgevoerd naar het ZNA Stuivenberg ziekenhuis in Antwerpen en is buiten levensgevaar. De aanvallers konden ontsnappen.

Het incident gebeurde om vijf voor halfzeven op buslijn 21 die van het centraal station naar het Universitair Ziekenhuis van Antwerpen rijdt. Volgens de richtlijnen van het openbaar vervoer mogen er geen mensen meer aan boord eens de bus in gang is en niet aan een halte staat. De twee mannen gingen door het lint en de bestuurder raakte ernstig gewond, onder andere aan de schouder. Verschillende getuigen zagen alles gebeuren en legden verklaringen af. Er werd een sporenonderzoek gedaan en ook de camerabeelden van op de bus en op straat worden momenteel onderzocht. De politie hoopt zo de daders te kunnen identificeren en hen op te pakken. (belga/jv)
16/10/08 22u07

Dit is hun dank van dat strontvolk ;). Gewoon antwerpen uitmesten, op het vliegtuig ermee en dat afval droppen in zee. en nee niet de Noordzee/Middellandse zee :o

14.%20Gasfles.jpg

Random gebeurtenis posten en dan generaliseren. Een ware VB'er. Ik ben trots op je!

En alle belgen zijn pedofielen want marc dutroux was pedofiel. :o

haha "random" lol

wees eens geen blinde mol ;) ik weet ook wel dat niet alle allochtonen zo zijn. enkel 40% is zo, de rest niet:cool:

het moet maar eens gedaan zijn met te zeggen dat "minderheden" het verpesten voor de rest. want het zijn lang geen minderheden hoor

Het moet maar eens gedaan zijn om de sociale ontwikkeling te verlammen en dan klagen dat ze niet 'beschaafd' genoeg ontwikkeld zijn.

Sommigen zien liever geen marokkaanse burgemeester, maakt dat nou net degene die een voorbeeldallochtoon is.
Hypocriet, no ?

Benoemd door die wereldvreemde koningin?? Gaat beetje te ver vind ik. Ondemocratisch en oneerlijk...

Verder is het de vraag of we inderdaad de leiding ook nog uit handen moeten gaan geven aan islamitische leiders. Zelfs de VS is niet zo dom om daar niet kritisch tegenover te staan. Nederland graaft stilaan haar eigen graf.

Het graf ligt er al. Er is alleen nog een kist nodig om de autochtone bevolking in naar beneden te laten zakken.

Aan die biografie te zien heeft hij volgens mij eerst plannen gehad om de Domtoren binnen te vliegen.

:roflol:

Opleiding:

LTS-elektrotechniek (1976-1980)
MTS voor luchtvaart en elektrotechniek(1980-1983)
HTS-elektrotechniek, afstudeerrichting telecommunicatie(1976-1980)

is er niemand die de typo ziet?
:D

Ik zag hem ook ja:scratch:

Het moet maar eens gedaan zijn om de sociale ontwikkeling te verlammen en dan klagen dat ze niet 'beschaafd' genoeg ontwikkeld zijn.

Sommigen zien liever geen marokkaanse burgemeester, maakt dat nou net degene die een voorbeeldallochtoon is.
Hypocriet, no ?

Van mij mogen er talloze Marokkaanse burgemeesters zijn, maar dan wel in Marokko:o

4 mensen citeren en geen enkel zinnig reactie. Knap Absolution :o

Opleiding:

LTS-elektrotechniek (1976-1980)
MTS voor luchtvaart en elektrotechniek(1980-1983)

is er niemand die de typo ziet?
:D
Dat kan nooit een typo zijn, datums die verkeerd zijn dat kan je alleen krijgen als je probeert je CV te vervalsen met onechte opleidingen, en je je daarbij per ongeluk vergist van fake datum. Lijkt me duidelijk dat dit een omhooggevallen pipo is die dankzij vriendjes deze politieke benoeming voor elkaar heeft gekregen. Arm arm Rotterdam...

Dat kan nooit een typo zijn, datums die verkeerd zijn dat kan je alleen krijgen als je probeert je CV te vervalsen met onechte opleidingen, en je je daarbij per ongeluk vergist van fake datum. Lijkt me duidelijk dat dit een omhooggevallen pipo is die dankzij vriendjes deze politieke benoeming voor elkaar heeft gekregen. Arm arm Rotterdam...

Wat me ook opvalt is dat hij een MTS-opleiding doet ná een HTS-opleiding???

Knap hè, maar ik meen het wel. Ik snap überhaupt niet dat iemand met HTS (mocht dat al echt zo zijn) zomaar burgemeester van Rotterdam kan worden.
Och het kan wel, en gebeurd ook vaak genoeg, maar de vraag is of het gewenst is. IMO totaal niet. Maar ja dat is vriendjespolitiek. Een autochtoon zou trouwens nooit burgemeester kunnen worden met die achtergrond. Dit is duidelijk een gevalletje "positieve discriminatie".

Och het kan wel, en gebeurd ook vaak genoeg, maar de vraag is of het gewenst is. IMO totaal niet. Maar ja dat is vriendjespolitiek. Een autochtoon zou trouwens nooit burgemeester kunnen worden met die achtergrond. Dit is duidelijk een gevalletje "positieve discriminatie".

Dat bedoelde ik ook. Mijn inziens moet je echt wel een deftiger CV hebben om burgemeester te worden van Rotterdam. Als dit afdoende is dan komen talloze mensen in aanmerking, zeker gezien zijn dubbele nationaliteit.

Iedereen kan burgemeester worden. De voorwaarden zullen zijn dat je gezond in je kopke moet zitten, maar voor de rest heb je carte blanche.

Voor hij zijn studies heeft afgerond, was ie ook lid en voorzitter van tal van andere organisaties ...

deze organisaties/beleidsorganen

Van 1991 tot 1994 was hij voorlichter bij het ministerie van Welzijn, Volksgezondheid en Cultuur. Tot 1997 was hij aansluitend hoofd voorlichting bij de Sociaal-Economische Raad (SER) en tot 1998 manager van de Sector Communicatie en Publicatie van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). In 1998 werd hij bestuurder van FORUM Instituut voor Multiculturele Ontwikkeling en in 2002 volgde zijn benoeming tot directeur van de sector Maatschappelijke, Economische en Culturele Ontwikkeling (MEC) van de gemeente Amsterdam. Vanaf 2004 was hij wethouder van deze gemeente met de portefeuille Werk en Inkomen, Educatie, Jeugd, Diversiteit en Grote Stedenbeleid (GSB).

De heer Aboutaleb was onder meer lid van de Raad van Toezicht van de Mondriaan Onderwijsgroep te Den Haag, lid van de Onderwijsraad, mede-initiatiefnemer van de Nederlandse Coalitie voor Vrede in het Midden Oosten, lid van de visitatiecommissie Grote-Stedenbeleid (GSB), en bestuurslid van Babylon, centrum voor studies van meertaligheid in de multiculturele samenleving aan de Faculteit der Letteren van de Katholieke Universiteit Brabant.

En

Hij behaalde zijn einddiploma HTS in de afstudeerrichting telecommunicatie in 1987.

Gewoon typo dus

Gewoon een opportunist die bang was om zijn handen vuil te maken (toen hij stage ging doen kwam hij daar achter) en dan maar in de politiek ging om een vet postje te pakken via de bekende vriendjes ;)

16/10/08 22u07

Heb ik van de week ook gelezen in de krant echt schande dit, hoop dat ze de daders vinden

Het word tijd dat Dewinter eens oprot, en een meer charismatisch man in de plaats aub.

Terug
Naar boven