Fitness Seller

Filip Dewinter vindt Koran license to kill

Bezoekers in dit topic

Er bestaan ook Nederlandse en Belgiese moslims.;)

Als jij turken en marokkanen die in nederland wonen meteen als een nederlander ziet (wat nergens op slaat) misschien wel.
 
Er bestaan ook Nederlandse en Belgiese moslims.;)

je bedoelt orgineel nederlandse en belgische inwoners die moslim zijn..
Ja vaak zijn dat vrouwen die het spannend vinden en zich aangetrokken voelen en mannen die niet meer kunnen leven in de hippie tijd!

deze mensen zijn opgegroeit met de nederlandse normen en waarden en zullen het geestelijk vermogen bezitten om onderscheid te maken in geweld en vrede..

vroeger had ik veel met het boedisme en voelde me dan ook geroepen naar een boedistisch land te gaan! als je echt gelooft wil je graag zijn bij mensen die het geloof delen.

de orgineel nederlandse moslims zouden deze drang ook moeten hebben.
wat is er mooier dan een pelgrimstoch naar Mekka?

ik ben geen moslim en ik zou dat zelfs wel eens mee willen maken!
dat is tenminste cultuur!!

veel beter dan een stille tocht voor een vermoorde drugdeler ofzo

kleine uitleg aangezien ik vaak niet duidelijk overkom! wat is zeg is dus positief! een pelgrimstocht naar Mekka vind ik echt top en als ik de kans en tijd zou nemen zou ik het zeker doen!
net zoals naar Tibet gaan en een klooster bezoeken, of net als naar israel gaan en daar de cultuur te proeven..
we kunnen veel van elkaar leren, maar dan wel in je eigen land
 
Als jij turken en marokkanen die in nederland wonen meteen als een nederlander ziet (wat nergens op slaat) misschien wel.
nee, ik heb het over ras echte arriers die zich bekeren to de islam;)
 
ik denk dat ik maar moslim ga worden.. dan ben ik overal vanaf en kan ik gewoon over alles mee zeiken!

hahaha, grapje!

ik koop een klikklak en zet alle koran lezers op hen knien :|
 
Ik las een Koreaanse license to kill.
 
Alleen jammer dat hij zijn stemmen voor het merendeel moet halen bij types zoals jij die in wezen bitter weinig verstand hebben van politiek.

Tevens heeft hij door de loop der jaren zijn politieke standpunten en die van zijn partij zodanig moeten aanpassen en kneden dat zelf hij stilaan door de bomen het bos niet meer lijkt te zien, zo bewijst het interview van vorige week op Canvas (Terzake) alweer eens.

Politiek mag dringend een (keuze)vak worden (in categorie aardrijkskunde, geschiedenis, plastische opvoeding, fysica, chemie, etc.) zodat wat meer jongeren wat verstand krijgen over dergelijke zaken.

Politicologie keuzevak eerste jaar Geschiedenis aan de KUL ^^
inderdaad het vlaams belang is echt NIETS als je je er eens in verdiept :)

ok er staan soera's in de koran dat allah de enigste is en dat je geen andere moet verdragen. maar de islam is 600 jaar jonger, en 600 jaar geleden waren wij ook op kruistoch ( de link is : 600 )
 
Back
Naar boven